Rozliczanie nadgodzin w niestandardowym okresie
Umożliwiliśmy rozliczanie nadgodzin w okresach innych niż jednomiesięczne. W ustawieniach Klienta należy wskazać “Okres rozliczania nadgodzin w miesiącach”, który jest liczbą miesięcy, w której system ma kontrolować naliczanie nadgodzin, a także miesiąc rozpoczęcia okresu. Nadgodziny dobowe są naliczane bezpośrednio w miesiącu ich wystąpienia, natomiast nadgodziny tygodniowe są rozliczane w ostatnim miesiącu zdefiniowanego okresu.

Widok zapotrzebowania na projekcie
Przy każdym stanowisku na projekcie, jest możliwość zdefiniowania zapotrzebowania w wybranym okresie. Określone zapotrzebowanie zostanie zaprezentowane na kalendarzu pracy.
Analogicznie dodane na kalendarzu zapotrzebowanie będzie prezentowane na oknie zapotrzebowania w szczegółach projektu.
Powiadomienie dla pracownika o zaakceptowanych godzinach
W ustawieniach systemu (Ustawienia>Konfiguracja>Powiadomienia>Pracownicy i kandydaci) pojawił się nowy rodzaj powiadomienia – “Wysyłaj pracownikom realizację godzin.”

Aktywacja tego powiadomienia spowoduje wysyłkę wiadomości do pracownika (drogą mailową/systemową/smsową) z informacją, że zrealizowane przez niego godziny zostały zaakceptowane.
Certyfikaty – filtrowanie
Dodaliśmy możliwość filtrowania na liście certyfikatów:
- według typu uprawnień (np. spawalnicze),
- według klienta, do którego jest przypisany pracownik.
Nowe kolumny
- “Przynależność do grup” na liście pracowników (pracownik mający konto w systemie może być przypisany do grup i to one będą prezentowane w kolumnie),
- “Ostatnie logowanie” na liście pracowników,
- “Alokacja kosztów faktury” na liście procesów workflow.
Dodatkowe możliwości integracji przez API
HRappka pozwala na integrację przez API z innymi systemami. W ostatnim wdrożeniu poszerzyliśmy możliwości w tym zakresie poprzez dodanie możliwości importu lub eksportu załączników kandydata przez API, a także wyszukiwanie stworzonych rekrutacji po koordynatach (lokalizacji).
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.