Od teraz, wyświetlając aplikację (z poziomu listy aplikacji, czy kolumny aplikacje na liście kandydatów), otworzy się zakładka “Aplikacje" na wybranym kandydacie i zostanie wyświetlone okno z uzupełnioną ankietą i ewentualnymi załącznikami dostępnymi do szybkiego przełączania w zakładkach. Z tego widoku będzie możliwość dodawania tagów oraz notatek.
Tabela “Aplikacje" na kandydacie została rozbudowana o kolumnę Akcje, która umożliwia wyświetlanie ankiety, wydruk aplikacji, współdzielenie aplikacji oraz dodawanie i podgląd notatek, załączników, tagów oraz zadań.
Rozszerzony moduł ankiet
Moduł “Ocen”, dotychczas dostępny na profilach pracowników i kandydatów został zmieniony na moduł “Ankiety” oraz został on dodany na profilach pozostałych encji w systemie (m.in klientów, czy mieszkań).
Poszerzyliśmy również funkcjonalności modułu:
Po zmianach w module Ankiety na pracowniku/kandydacie można dodawać ankiety o każdym typie. Na pozostałych profilach będą dostępne ankiety o typie “Formularz oceny". Ankiety można tworzyć w Rekrutacja > Ankiety)
Dodaliśmy nowy typ ankiety – Ankieta do zatrudnienia.
Przyciski nad tabelą umożliwią nie tylko uzupełnienie ankiety, ale również sprawną wysyłkę ankiety do pracownika, kandydata, czy Klienta.
Umożliwiliśmy masową wysyłkę ankiet z poziomu listy pracowników, kandydatów, czy Klientów. W tym celu należy zaznaczyć wybrane profile z listy, a następnie korzystając z przycisków nad tabelą wybrać Więcej opcji > Inne > Wyślij ankietę do wypełnienia.
W Start > Analizy pojawił się raport “Raport podsumowujący z ankiet" prezentujący zbiorczo dane z odpowiedzi z ankiet.
Wprowadzone zmiany umożliwią Państwu:
W przypadku ankiety typu ankieta do zatrudnienia, wysłanie ankiety z danymi do zatrudnienia, które powinien uzupełnić pracownik. Dane z uzupełnionej ankiety będzie można przenieść do profilu pracownika, korzystając z przycisku “Przenieś do danych pracownika”,
W przypadku pozostałych encji można je wykorzystać min do:
oceny zakwaterowania (ankieta na mieszkaniu),
wysłanie ankiety zadowolenia z procesu rekrutacji do kandydatów,
wysłanie ankiety satysfakcji do Klientów.
W związku z powyższym, niewielkim zmianom ulegnie również układ ikon w top panelu:
w profilu pracownika/kandydata:
w profilu Klienta:
Scalanie kandydatów z analogicznymi danymi
Po wdrożeniu, profile kandydatów, którzy aplikują wielokrotnie podając analogiczne imię, nazwisko oraz email lub numer telefonu będą automatycznie scalane w jeden profil kandydata z wieloma aplikacjami.
Faktura zaliczkowa
Dodaliśmy możliwość dodawania faktury zaliczkowej. Można ją dodać z poziomu zakładki Rozliczenia > “+ Dodaj fakturę zaliczkową”. Faktury zaliczkowe można znaleść na liście faktur sprzedażowych. Z poziomu tej listy istnieje również możliwość wyfiltrowania faktur zaliczkowych, korzystając z filtra typ i wybierając faktury zaliczkowe.
Z faktur zaliczkowych można również wystawić fakturę końcową. W tym celu należy wejść na listę faktur sprzedażowych, wybrać faktury zaliczkowe, które chcemy uwzględnić w fakturze, a następnie korzystając z przycisków nad tabelą, wybrać Więcej opcji > Wystaw fakturę końcową.
Zaktualizowaliśmy druk badania lekarskiego. Jest on dostępny podczas dodawania badania lekarskiego na profilu pracownika w zakładce Zezwolenia > Podstawowe.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.