Rozróżnienie dwóch rodzajów wiz
Dodaliśmy nową funkcjonalność w systemie, która pozwala na rozróżnienie dwóch rodzajów wiz – wizy Schengen i wizy krajowej. Domyślnie w systemie jest ustawiona wiza krajowa. Typ wizy można zmienić w Pracownicy > Lista zezwoleń > Dodaj zezwolenie lub na profilu pracownika w zakładce Zezwolenia > Legalizacja.

Zmiany na liście zezwoleń
W Pracownicy > Lista zezwoleń w filtrze “Powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu/zakończeniu pracy” dodaliśmy opcję “Brak”.

Rozszerzenie zestawienia nieobecności o nowe rodzaje
W Pracownik > Grafik > Szczegóły > Zestawienie nieobecności dodaliśmy nowe rodzaje nieobecności:
- Urlop,
- Urlop macierzyński,
- Urlop macierzyński i urlop rodzicielski,
- Urlop rodzicielski.

Nowy wydruk na grafiku pracownika
Umożliwiliśmy wydruk szczegółów urlopu. Jest to możliwe z poziomu profilu pracownika, w zakładce Grafik w sekcji Szczegóły > Szczegóły i korekta oraz z poziomu listy pracowników korzystając z przycisku Więcej opcji > Wydruk > Szczegóły urlopu.

Następnie należy podać daty obowiązywania urlopu i kliknąć “Pobierz”.

Przykładowy wydruk:

Informacja o urlopie w wymiarze godzinowym
Na profilu pracownika w zakładce Grafik > Szczegóły > Szczegóły i korekta dodaliśmy możliwość pokazania szczegółów urlopu zarówno poprzez liczbę dni, jak i w wymiarze godzinowym.


Nowy komunikat podczas dodawania urlopu
Podczas dodawania urlopu pracownikowi, któremu urlop nie przysługuje w wybrane dni, system wskaże najbliższą datę nabycia przez pracownika uprawnień do urlopu.

Niestandardowy wymiar urlopu
W Ustawienia > Moduły > Pracownicy > Urlopy umożliwiliśmy definiowanie niestandardowego wymiaru urlopu wypoczynkowego dla umów zlecenie, o dzieło oraz innych (kontrakt B2B). Podczas dodawania umowy informacja o niestandardowym wymiarze urlopu pojawi się w Danych do rozliczeń w sekcji Urlop. Co więcej, ustawienie będzie uwzględnione na grafiku pracownika i podczas rozliczania pracownika.


Wysyłka rachunków
Od dziś, jeśli pracownik nie ma wpisanego adresu e-mail w systemie, podczas wysyłki rachunków do pracownika pojawi się komunikat o tym, że wiadomość z rachunkiem nie zostanie wysłana. Dodatkowo, podczas masowej wysyłki rachunków dodaliśmy informację o tym, że każdy pracownik otrzyma oddzielny e-mail ze swoim rachunkiem.

Nowy wydruk: potwierdzenie wydania przedmiotu pracownikowi
W Start > Magazyny dodaliśmy możliwość wydruku potwierdzenia wydania pracownikowi przedmiotu z magazynu. Aby wydrukować zestawienie operacji wydawania jednego przedmiotu, należy wejść w Magazyn > Stany i w kolumnie “Akcje” kliknąć ikonę drukarki.

Istnieje również możliwość masowego wydruku poprzez zaznaczenie kilku przedmiotów i wybranie ikony drukarki nad listą.

Można również wygenerować wydruk wszystkich przedmiotów wydanych jednemu pracownikowi.
Przykład wydruku:

W tym celu na Magazynie w zakładce Operacje należy wybrać przedmioty wydane jednemu pracownikowi, a następnie kliknąć w ikonę drukarki nad listą.

Nowa kolumna na liście pracowników
W Pracownicy > Lista pracowników dodaliśmy nową kolumnę “Numer rachunku bankowego”.

Mieszkania: nowa zakładka “Lokatorzy”
W Start > Mieszkania dodaliśmy zakładkę “Lokatorzy”. W zakładce znajduje się informacja o imieniu i nazwisku lokatora, dacie zamieszkania, pokoju, kliencie z bieżącej umowy oraz notatki z pracownika. Co więcej, istnieje możliwość dodania nowego lokatora poprzez kliknięcie przycisku “+ Dodaj lokatora”. Można również filtrować bazę danych o lokatorach za pomocą filtrów: wszyscy, bieżący, historyczni, planowani.

Komunikat podczas przydzielania mieszkania pracownikowi
W sytuacji, gdy mieszkanie jest przydzielane pracownikowi, a jest już on podpięty do innego mieszkania wyświetli się komunikat z informacją o tym, w jakim okresie i do jakiego mieszkania jest przydzielony.

Zmiana widoku podczas eksportu płatności
Zmieniliśmy sposób prezentowania opcji przy eksporcie płatności.

Nowa kolumna na liście płac
W pobranej liście płac dodaliśmy kolumnę “Zwroty i dodatki opodatkowane”.

W kolumnie są pokazane opodatkowane kwoty zwrotu za przedmiot na pracowniku, którego rozliczyliśmy. Aby przedmiot był uwzględniony w takim rozliczeniu należy zaznaczyć na nim poniższe opcje:

Następnie na drugim kroku rozliczenia przedmiot będzie widoczny w kolumnie “Zwroty i dodatki”.

Konfiguracja ukrywania kolumn na eksporcie list płac
W Ustawienia > Finansowe> Kadrowo-księgowe w sekcji Wydruk list płac można wybrać pola, które będą ukryte na pobranej liście płac.

Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.