E-dokumentacja pracownicza w HRappka.pl

Od  1 stycznia 2019 dozwolone jest przechowywanie akt osobowych jedynie w formie elektronicznej. Jest to znaczne uproszczenie, które ma wiele zalet, m.in. oszczędność miejsca, czasu i pieniędzy. Co więcej, e-dokumentacja znacznie usprawnia i minimalizuje komplikacje podczas kontroli z PIP. Uporządkowane, łatwe do odnalezienia dokumenty, zawsze dostępne dla osób upoważnionych i nie zajmujące miejsca w biurze to bardzo atrakcyjna możliwość, z której warto skorzystać.

Funkcjonalności systemu:

1. Podział na teczki

Na profilu pracownika, w zakładce załączniki istnieje możliwość włączenia widoku e-dokumentacji. Co więcej, wszystkie generowane wydruki (umowy, oświadczenia itd.) automatycznie trafiają do odpowiednich teczek w profilu pracownika.

2. Historia aktywności

Na profilu pracownika widoczna jest historia edycji wszystkich jego danych, umów, oświadczeń i innych generowanych i edytowanych w systemie dokumentów dotyczących pracownika.

Edycja zawiera informacje o tym co zostało zmienione, przez kogo i kiedy. Kompleksowe filtry usprawniają wyszukiwanie załączników.

3. Generowanie plików XML

Każdy załącznik w profilu pracownika posiada wymagany przez prawo plik XML, który pobiera się razem z załącznikiem. Zawiera on wszystkie wymagane przez prawo dane pracownika.

4. Podpis kwalifikowany

W systemie HRappka.pl istnieje możliwość podpisywania dokumentów i załączników podpisem kwalifikowanym. Służy to do elektronicznego podpisywania dokumentów i umów, które mają moc prawną.

5. Bezpieczeństwo, integralność, kompletność, dostępność

System HRappka spełnia najwyższe standardy OWASP, dzięki czemu jest bezpieczny. Dane są przechowywane na różnych serwerach jednocześnie w różnych częściach Polski. Istnieje również możliwość automatycznego generowanie codziennych back-upów na maila.

HRappka zapewnia integralność i  kompletność dokumentacji dzięki rozbudowanemu profilowi pracownika, a możliwość szybkiego wyszukiwania dokumentów znacznie usprawnia pracę w systemie.

Co więcej, w ustawieniach można ograniczyć dostęp użytkowników systemu do konkretnych modułów w systemie (np. rekruterzy nie muszą mieć dostępu do modułu pracowników, a kadrowe mogą mieć wgląd jedynie w pracowników, których są opiekunem). Ogranicza to dostęp do profili pracowników osobom nieuprawnionym.

Jesteś zainteresowany e-dokumentacją?

Zostaw nam swój numer telefonu, a my oddzwonimy!