Jeżeli wysyłasz pracowników do pracy u Klientów, możesz skonfigurować Klientom konto tak, aby mieli wgląd w rozliczenia pracowników i mogli akceptować tworzone rozliczenie. Usprawnia to współpracę i komunikację na linii Agencja pracy (pracodawca) – Klient (pracodawca – użytkownik). 1. Klientowi należy dodać konto w systemie o roli „Klient" z następującymi uprawnieniami:
W polu „Klient" wybieramy do jakiego Klienta rozliczeń ma mieć dostęp utworzone konto. Zaznaczamy niezbędne uprawnienie. Reszta nie jest wymagana do akceptacji rozliczeń. 2. W Ustawienia > Moduły > CRM zaznaczamy opcję “Akceptacja rozliczenia przez Klienta?” i podajemy dzień miesiąca.
3. Po zapisaniu pierwszego kroku rozliczenia w prawym górnym rogu pojawi się przycisk: “Wyślij do akceptacji”
Po kliknięciu przycisku pojawi się okno wysyłki:
Jeśli konto zostało prawidłowo utworzone będzie widoczne w polu. Nic więcej nie trzeba na tym etapie uzupełniać. 4. Po zalogowaniu się przez Klienta na utworzone mu w pkt. 1 konto w systemie HRappka rozliczenie będzie na liście rozliczeń do akceptacji
5. Należy kliknąć przycisk „Przejdź" widoczny po prawej stronie.
6. Na ukazanym widoku można zaakceptować rozliczenie przyciskiem w prawym dolnym rogu. 7. Po zaakceptowaniu rozliczenia w systemie będzie widać, czy zostało zaakceptowane:
(Menu główne > Rozliczenia > Do akceptacji):
Akceptacja rozliczenia pracowników przez Klienta
Powered by BetterDocs