Aby poprawnie ustawić opłatę na rozliczeniu Klienta należy przejść do:
- Na profilu Klienta (CRM > Lista Klientów) w zakładce Stanowiska, podczas dodawania / edycji stanowiska w zakładce Stawka (Stawki Klienta uzupełnienie kwoty dla klienta za stawkę godzinową), istnieje możliwość uzupełnienia stawki klienta i pracownika. W następnej zakładce istnieje możliwość ustawienia Kosztów klienta, m.in.:
- Grupa cenowa – indywidualna dla stanowiska, zdefiniowana w Ustawienia > Dane firmy > Grupy cenowe > z Klienta.
- Dolicz do stawki: Opłata dodatkowa (np. rekrutacyjna), istnieje możliwość wpisania kwoty (Opłata doliczana dla pierwszej rozliczanej umowy pracownika).
- W stawce
- Menu > CRM > Lista Klientów > Profil klienta > Stanowiska > Koszty klienta: grupa cenowa – Indywidualna dla Klienta, Dolicz od stawki > Opłata rekrutacyjna > Zapisz. Następnie na Stanowisku, Koszty klienta w grupie cenowej wybrać – Z Klienta.
- Rozliczenia > Rozliczenia > Wybór klienta > Rozlicz.