Podstawowa konfiguracja #
- Widoki na listach w systemie – zapisanie filtrów i układu kolumn
- Opiekun Klienta – jak znaleźć jego dane?
- Pomoc techniczna / Wsparcie / Support
- Jak zalogować do systemu?
- Jak zmienić hasło w systemie?
- Jak zresetować hasło w systemie?
- Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego? Jak usunąć konto pracownika / użytkownika / partnera
- Uprawnienia i role w systemie
- Jak odblokować konto użytkownika?
- Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
- Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
- Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
- Dodawanie nowej firmy do systemu
- Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
- Jak włączyć / wyłączyć moduły w systemie
- Jak skonfigurować widok list / kolumn?
- Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
- Jak ustawić branding?
- Jak zmienić motyw w systemie na ciemny / jasny (dark mode / light mode)?
- Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
- Moduł Zadań
- Sekcje zadań w widgecie Zadania
- Gdzie znajdę faktury za korzystanie z systemu?
- Gdzie można znaleźć fakturę proformę do opłacenia?
- Jak zmienić dane firmy, na które wystawiane są faktury za korzystanie z systemu?
- Logowanie dwuetapowe do systemu
- Konfiguracja powiadomień w systemie
- Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
- Jak masowo wysłać maile?
- Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości/e-maili
- Znaczniki wydruków w systemie
- Jak sprawdzić historię zmian na obiektach?
- Co to są statusy i jak je konfigurować?
- Bezpieczeństwo
- Weryfikacja numeru telefonu dzwoniącego na podstawie danych w systemie [Aplikacja mobilna]
- Czyszczenie pamięci podręcznej/cache
- Wspierane przeglądarki
Ogólna konfiguracja #
- Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
- Co to są statusy i jak je konfigurować?
- Konfiguracja powiadomień w systemie
- Kto dostaje powiadomienia, gdy pracownik zgłosi chęć zmiany danych osobowych lub zgłosi wpisy grafikowe?
- Uprawnienia i role w systemie
- Portal Pracowniczy – Konfiguracja – Dostęp pracownika – Samoobsługa pracownicza
- Szablony uprawnień użytkowników
- Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego? Jak usunąć konto pracownika / użytkownika / partnera
- Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
- Stanowisko
- Stawki w systemie – konfiguracja
- Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
- Jak przetłumaczyć atrybuty [Tłumaczenie artybutu]
- Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
- Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości/e-maili
- HRappka – Aplikacja mobilna
- Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna]
- Formularz zapotrzebowania
- Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
- Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
- Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
- Logowanie dwuetapowe do systemu
- Stopka maila: Stopka w mailu wysyłanym z systemu – Konfiguracja
- API – Integracja API – Dokumentacja API
- Bezpieczeństwo
Wydruki #
- Wydruki / szablony dokumentów w systemie: Pytania i odpowiedzi
- Znaczniki wydruków w systemie
- Jak dodać numer strony na wydruku umowy?
- Paski wynagrodzeń: Pobieranie, konfiguracja i udostępnianie na portalu pracowniczym
- Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?
- Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?
Wielofirmowość #
- Dodawanie nowej firmy do systemu
- Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
- Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
- Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
- Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
- Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?
- Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
- Kopiowania ustawień z jednej firmy na pozostałe
Często zadawane pytania #
- Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
- Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
- Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
- Czy można robić backup bazy danych?
- Powiadomienia o kończących się zgodach RODO
- Jak zmienić numerację faktur sprzedażowych?
- Jak podpiąć skrypty z Google Analytics / Facebook Pixel itp. do formularzy aplikacyjnych?
Integracje / import / eksport #
- Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)
- Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
- Integracja systemu z komunikatorem Slack (urlopy / nieobecności / urodziny)
- Integracje w systemie
- Integracja z Microsoft Outlook
- Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
- Integracja ze stroną www/widget rekrutacji
- Multiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń/ rekrutacji na portalach
- Formularz zapotrzebowania
- Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
- Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
- Jak można wysłać SMS do pracownika? Masowa wysyłka SMS
- Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna]
- Integracja z PowerOffice
- Jak importować dane pracowników do systemu?
- Jak zrobić import list płac do systemu?
- Jak importować wynagrodzenia pracownika?
- Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
- Jakie formaty danych zostaną zaczytane do poszczególnych kategorii podczas importu danych?
- Importowanie składników rozliczenia pracownika
- PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej? [Pracownicze Plany Kapitałowe]
- Faktury kosztowe: jak wyeksportować paczki przelewów do banków?
- Jak wyeksportować płatności do banku?
- Czy można robić backup bazy danych?
- Jak skonfigurować system z Comarch Optima?
- API – Integracja API – Dokumentacja API