Integracja systemu z Microsoft #
System HRappka zintegrowany został z Microsoft, co umożliwia automatyczną synchronizację kalendarza w systemie z Outlookiem oraz tworzenie spotkań online z linkiem. Funkcjonalność działa analogicznie do integracji z Google.
Aby włączyć integrację należy jednorazowo zalogować się do konta Microsoft w Ustawienia użytkownika > Integracje. Integracja z kontem Microsoft tworzona jest dla każdego użytkownika indywidualnie.
Po zintegrowaniu konta z Microsoft wszystkie spotkania, nieobecności i wpisy ze szkoleń dodawane w systemie HRappka zostaną przeniesione do kalendarza Outlook, a w systemie HRappka w kalendarzu użytkownika pojawią się spotkania zaplanowane w Outlooku.
Spotkania, nieobecności i wpisy ze szkoleń można dodawać w Organizacja pracy > Kalendarz oraz na grafikach kandydatów i pracowników.
- Jeżeli spotkanie odbywa się online, należy zaznaczyć taką opcję podczas dodawania spotkania. W przypadku integracji z Microsoft, link do spotkania w Outlooku zostanie automatycznie wygenerowany. W przypadku braku integracji dostępna jest opcja samodzielnego wstawienia linku do spotkania.
- Zaproszenie na spotkanie może zostać wysłane zarówno do użytkowników systemu HRappka, jak i osób spoza systemu – pole “Dodatkowe adresy email”.
- Podczas dodawania spotkania, w przypadku gdy w kalendarzu, w wybranym terminie dodane są inne spotkania – system pokaże informację o kolidujących spotkaniach uczestników.
- Po zapisaniu spotkania, zaproszeni uczestnicy dostają powiadomienie na podanego maila. W przypadku aktywnej integracji z Microsoft spotkanie zostanie automatycznie dodane w Outlooku.
Widok z kalendarza w Outlooku:
Możliwość wydruku harmonogramu czasu pracy z Portalu Pracownika #
W Portalu Pracownika, na kalendarzu pracy dodana została możliwość wydruku godzin pracy (wydruk obecności z grafiku pracownika):
W przypadku, gdy pracownik posiada umowy na więcej, niż jednej firmie, wyświetlone zostaną opcje wyboru firmy, z której wydrukowana ma zostać lista obecności:
Nowe opcje w raporcie Aktywność użytkowników w systemie #
W Raporty > Aktywność użytkowników w systemie, dodano nowe opcje, które pojawić się mogą w raporcie:
- moduły (Klienci, umowy, pracownicy, aplikacje)
- zezwolenia według kategorii (podstawowe, legalizacja, delegowanie)
- zezwolenia według typu (badania lekarskie, szkolenie BHP, oświadczenia, zezwolenia i inne)
- czas aktywności w bieżącej firmie (informacja o czasie zalogowania do systemu danej osoby)
Pozostałe usprawnienia #
- W widgecie Zezwolenia/Deklaracje na stronie głównej, nie jest wyświetlana informacja “Wygaśnięcie decyzji abolicyjnej – Brak wysłanego Oświadczenia” – w przypadku obywateli Ukrainy, którzy podjęli pracę (na podstawie decyzji abolicyjnej), ale nie zostało wysłane Oświadczenie o podjęciu pracy. Zmiana związana jest ze zwolnieniem Pracodawcy z obowiązku wysyłania Oświadczenia o podjęciu pracy w przypadku obywateli Ukrainy.
- Zabezpieczona została możliwość usunięcia pracownika, który posiada powiązanie z Działem/Klientem na postawie aplikacji. Jeżeli w CRM > Klienci > Dany Klient > Pracownicy > Lista pracowników > Kolumna Szczegóły powiązania – znajduje się pracownik, który posiada aplikację – nie ma możliwości usunięcia go z tego poziomu. W pierwszej kolejności należy usunąć daną aplikację. Powiązanie można sprawdzić analogicznie w Pracownicy > Działy > Dany Dział > Pracownicy > Lista pracowników > Kolumna Szczegóły powiązania.
- W Raporty >Limity czasu pracy pracowników w działach/u Klientów, dodano:
- Nowy filtr „Aktywna umowa” (opcje: Tak, Nie, Wszystkie)
- Nową kolumnę Wewnętrzne ID pracownika