Nowa opcja dodawania pracownika istniejącego na innej firmie #
W Ustawienia firmy > Moduły > Pracownicy > Profil pracownika, dodano nowe ustawienie „Zezwalaj na duplikaty na różnych firmach”:
Jeżeli opcja nie jest zaznaczona, system blokuje dodanie tego samego pracownika na różnych firmach, np:
Po włączeniu ustawienia, system zezwoli na dodanie tego samego pracownika na różnych firmach, do których nie był powiązany.
Przy dodawaniu i edytowaniu pracownika (Pracownicy > Lista pracowników > Dany pracownik lub > Dodaj pracownika), podczas wpisywania informacji w sekcji Numery identyfikacyjne, wyświetlany jest komunikat „Pracownik o takim numerze … już istnieje” – jeżeli wprowadzone zostaną dane, które już istnieją w systemie.
Poniżej prezentowany jest przykład na polach: PESEL, Seria i numer dowodu, NIP, REGON, Paszport:
Nowe uprawnienia dla modułu mieszkań #
W Ustawienia firmy > Użytkownicy > Dany użytkownik > Mieszkania, dodane zostały nowe uprawnienia:
- Zarządzanie wpisami grafikowymi – dodawanie wpisów grafikowych było wcześniej możliwe, jeżeli użytkownik miał dostęp do danego mieszkania i miał możliwość dodawania wpisów grafikowych. Teraz, aby użytkownik mógł zarządzać wpisami grafikowymi mieszkania, musi mieć nadane niniejsze uprawnienie. Użytkownikom, którzy mieli dostęp do mieszkań i możliwość dodawania wpisów grafikowych, powyższe uprawnienie zostanie automatycznie włączone. Prosimy administratorów o weryfikację nadanych uprawnień.
- Podgląd stanu liczników
- Dodawanie stanu liczników
- Edycja stanu liczników
Możliwość ponownego rozliczenia zapisanej deklaracji ZUS DRA #
W Deklaracje > ZUS > Dodaj deklarację firmy > Deklaracja DRA, dodano możliwość ponownego przeliczenia zapisanej już deklaracji:
Pozostałe usprawnienia #
- Raporty podzielone zostały na dwie zakładki: Raporty zdefiniowane (wszystkie raporty systemowe – dostępne do tej pory) oraz Raporty niestandardowe (możliwość definiowania własnych raportów). Raporty niestandardowe są w fazie rozwoju i planujemy kontynuację rozszerzania tej opcji. O zmianach informować będziemy w najbliższych newsletterach.
- W Ustawienia firmy > Użytkownicy > Użytkownicy, do uprawnień o roli Klient, do Umowy pracowników, dodano możliwość włączenia kolumn na liście pracowników:
- B.u. start
- B.u. koniec
- N.u. start
- N.u. koniec
- W panelu Otwarte zgłoszenia pracowników, w kolumnie Typ, w nawiasie wyszczególniony został rodzaj nieobecności zgłoszonej przez pracownika (analogiczna informacja pojawia się w wiadomości e-mail).
- W Szablony > Wydruki > Dodaj nowy wydruk, dla wydruku o typie Inne, dodany został znacznik “{%Data złożenia dokumentów%} – jego wartość pobierana jest z pola na zezwoleniu Data złożenia dokumentów
- Na rachunku i liście płac dodana została możliwość osobnej edycji Konta księgowego Klienta oraz Konta księgowego pracownika
- Poprawa wydajności Dashboardu Zezwolenia/Deklaracje