W związku z Rozporządzeniem Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 6 marca 2023 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie dokumentacji pracowniczej, do akt osobowych dodana została część E – teczka E. Znajdować się w niej mogą dokumenty związane z kontrolą trzeźwości. E-dokumentacja znajduje się na profilu każdego pracownika, po kliknięciu w ikonę „spinacza" znajdującą się w prawej części top panelu, a następnie kliknięciu przycisku „E-dokumentacja".
W Ustawienia > Szablony > Ustawienia wydruków dodano:
Wybranie opcji „Tekst" spowoduje możliwość dodania własnego tekstu, który wyświetli się przy wydruku listy obecności dla pracownika przy wpisie godzin pracy. W przypadku pozostawienia pola pustego, domyślnie pojawi się „Praca". Wybrania opcji „Nazwa stawki" spowoduje wyświetlenie nazwy stawki.
Dodanie nowej części do akt osobowych – Teczka E #
Nowe opcje na szablonach wydruków dla zaświadczenia o zarobkach i konfiguracja listy obecności #
Pozostałe usprawnienia #
Nowości 23.03.2023
Spis treści
Powered by BetterDocs