- Nowości
- Usprawnienia
- Możliwość usunięcia nazwy firmy z tytułów e-maili i polu od z maili wysyłanych z systemu
- Rozliczenia na grafiku: nowa zakładka Parametry
- Szczegóły nieobecności: dodanie typu i numeru umowy do kolumny Źródło
- Nowe kolumny w raporcie wynagrodzeń i potrąceń pracownika według rozliczeń w okresie
- Nowa konfiguracja w raporcie dla księgowości
- Potrącenia i zwroty pracowników: nowy filtr i kolumna
Nowości #
Konfiguracja uprawnień użytkowników: nowe możliwości #
W Ustawienia > Główna > Użytkownicy podczas dodawania/edycji użytkowników, do poszczególnych uprawnień (m.in. do Klientów, Pracowników, Rekrutacji), zostało dodane pole “Zakres”, które pozwala jeszcze dokładniej konfigurować uprawnienia Użytkowników do wybranych modułów (m.in. podglądu, edycji, dodawania, czy usuwania encji).
Ponadto, dodaliśmy nową opcje uprawnień do przedmiotów:
- W zależności od typu przedmiotu
Zostały dodane również opcje przypisania i wczytywania uprawnień firmy/firm do konkretnych użytkowników:
- Wczytaj uprawnienia z firmy
- Zastosuj uprawnienia do firm
Natomiast uprawnienia do umów zostały rozbudowane o dodatkowe opcje:
- Podgląd umowy
- Edycja umowy
- Dodawanie umowy
- Usuwanie umowy
Zakres uprawnień umów możemy jeszcze bardziej zawęzić poprzez wybór typu umowy.
Nowe panele służące do weryfikacji dokumentów cudzoziemca #
W celu sprawnej weryfikacji okresu legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemca, na profilu pracownika w top panelu, przy Zezwoleniu na pobyt i Zezwoleniu na pracę dodaliśmy ikonę lupy, której kliknięcie spowoduje wyświetlenie się okien modalnych służących do weryfikacji dokumentów cudzoziemca. Zawarte są w nich informacje na temat:
- Uwzględnienia konfiguracji podczas wyliczania daty ważności legalizacji cudzoziemca
- Terminów ważności danego typu dokumentu (np. Zezwolenie na pracę typu A, Karta pobytu)
- Uwzględnienia dokumentów w trakcie wyliczania czasu legalizacji oraz co należy zrobić, aby były brane pod uwagę
Zezwolenie typu A: nowy komunikat o niepodjęciu pracy przez cudzoziemca #
Jeżeli w przewidywanym terminie cudzoziemiec nie podjął pracy to na dashboardzie w widgecie zezwoleń w zakładce “Braki” pojawi się informacja o tym.
Usprawnienia #
Możliwość usunięcia nazwy firmy z tytułów e-maili i polu od z maili wysyłanych z systemu #
W Ustawienia > Konfiguracja > Poczta zostało dodane pole “Pokaż nazwę firmy w tytułach e-maili i polu od”. Zaznaczenie pola spowoduje pokazanie w tytułach maili oraz polu ,,Od’’ nazwę firmy, z której są wysyłane.
Rozliczenia na grafiku: nowa zakładka Parametry #
Na grafiku wybranego pracownika w szczegółach godzin (sekcja Godziny, przycisk Szczegóły) została dodana zakładka Parametry, która pokazuje parametry uwzględnione podczas wyliczania wynagrodzenia pracownika (np. Emerytalne, Chorobowe, Zdrowotne). Istnieje również możliwość sprawdzenia źródła przypisanego do danego parametru (np. z ustawień firmy, Umowy, czy Klienta).
Szczegóły nieobecności: dodanie typu i numeru umowy do kolumny Źródło #
Na profilu pracownika, w zakładce Grafik w szczegółach nieobecności (sekcja Nieobecności, przycisk Szczegóły i korekta) został dodany typ i numer umowy do kolumny Źródło.
Nowe kolumny w raporcie wynagrodzeń i potrąceń pracownika według rozliczeń w okresie #
W Start > Analizy > Raport wynagrodzeń i potrąceń pracownika według rozliczeń w okresie została dodana kolumna Stawka klienta. Dodaliśmy również możliwość włączenia kolumn z Atrybutami pracowników oraz Klientów (można je włączyć, korzystając z ikony zębatki nad tabelą).
Nowa konfiguracja w raporcie dla księgowości #
W raporcie dla księgowości został dodany filtr Firma z możliwością wyboru Bieżąca i Zgodnie z agregacją. Pozwala to na sprecyzowanie, z jakich firm lub firmy będzie wyświetlany raport.
Potrącenia i zwroty pracowników: nowy filtr i kolumna #
W raporcie potrąceń i zwrotów pracowników przy filtrze Potrącono została dodana opcja do wyboru Częściowo. Poniżej dodaliśmy również nową kolumnę Potrącono.