Nowości #
Statusy załączników
W celu sprawnego zarządzania załącznikami, dodaliśmy możliwość przypisywania załącznikom statusów. Statusy można skonfigurować w Ustawieniach > Konfiguracja > Statusy, w sekcji Załączniki:

Na listach załączników w systemie dodaliśmy możliwość konfiguracji widoczności kolumn oraz dodaliśmy kolumny „Status” oraz „Data zmiany statusu”. Kolumny są domyślnie niewidoczne, można je włączyć korzystając z przycisku zębatki nad tabelą.

Usprawnienia #
Praca w systemie #
- Na liście Klientów dodaliśmy kolumnę „Email do wysyłki faktur”
- Na ankietach wysyłanych z systemu (np. ankiecie do zatrudnienia), w przypadku gdy w ankiecie znajdują się zgody do zaznaczenia, dodaliśmy przycisk „Zaznacz wszystkie zgody”
- W Zezwolenie > Meldunek dodaliśmy pole „Imię i nazwisko pełnomocnika”, które automatycznie uzupełnia się danymi operatora i przenosi się do zezwolenia
- W Ustawieniach > Główna > Użytkownicy, podczas dodawania / edycji pracownika rozszerzyliśmy uprawnienie do usuwania pracowników o możliwość ich scalania. Aby użytkownicy mogli scalać pracowników należy włączyć uprawnienie „Scalanie i usuwanie” w sekcji Pracownicy.
- Ustawienia automatycznej zmiany statusów umów zostały przeniesione do Ustawienia > Konfiguracja > Statusy > Umowy
- Ustawienia automatycznej zmiany statusów pracowników zostały przeniesione do Ustawienia > Konfiguracja > Statusy > Pracownicy i Kandydaci
Moduł Mieszkań #
- Pole „Ilość miejsc” na mieszkaniu: jeżeli mieszkanie posiada dodane pokoje wraz z ilością miejsc, to pole „Ilość miejsc” zostanie automatyczne uzupełnione sumą miejsc z pokoi.
- W raporcie Zakwaterowanie pracowników w mieszkaniach stworzyliśmy filtr „Uwzględnić rezerwacje?”, który pozwala na wykluczenie wpisów rezerwacji na mieszkaniach z raportu.