- Logowanie do systemu
Aby zalogować się do systemu HRappka, należy mieć aktywne konto w systemie.
Państwa kontrahent prześle Państwu drogą mailową wiadomość z linkiem do aktywacji konta w programie. Szczegółowy instruktaż do logowania przedstawiony jest na poniższym filmiku:
- Strona główna
Na stronie głównej prezentowane są moduły: Start, Pracownicy, Faktury, Kalendarze pracy.
Moduł Start pozwala na przejście do pełnometrażowego modułu zadań. Moduł Pracownicy prezentuje wszystkich pracowników powiązanych z Klientem. W module Faktury Klient może obejrzeć faktury powiązane z jego firmą. W kalendarzach pracy można planować pracę pracowników (szczegóły niżej).
Widoczność modułów jest uzależniona od uprawnień, jakie Klient posiada w ramach swojego profilu.
Poniżej widoczne są widgety: Rozliczenia, Zadania, Ostatnia aktywność. Pozwalają one m.in. na akceptację rozliczeń pracowników, komunikację Klienta z użytkownikami, a także podgląd do ostatnich akcji wykonanych przez Klienta w systemie.
- Wybór kalendarza
Na dole strony głównej znajdziecie Państwo sekcje “Lista kalendarzy pracy”. W tym miejscu należy wybrać projekt, na którym w danej chwili chcemy pracować.
Aby zawęzić wyświetlany na kalendarzu okres, można:
a) skorzystać z kalendarza (po kliknięciu na daty pokaże się dymek z wyborem dat od-do)
b) skorzystać z szybkich skrótów (ikona rakiety) i wybrać interesujący zakres
- Weryfikacja
Po wybraniu kalendarza i okresu możemy przejść do weryfikacji. Pod informacją o zapotrzebowaniu widoczna jest lista pracowników, dla których były wprowadzone godziny pracy. Na tej podstawie możecie Państwo sprawdzić czy ilość godzin oraz praca od-do w godzinach się zgadza. Jeżeli zauważycie Państwo niezgodności, należy skontaktować się z osobą odpowiedzialną po stronie kontrahenta.