Spis treści
Możliwe powody braku rekrutacji na widgecie rekrutacyjnym:
Rekrutacja jest ustawiona jako rekrutacja wewnętrzna #
Rozwiazanie: Aby to zmienić wejdź na rekrutację i w sekcji „Opcje” po prawej stronie wyłącz opcję „Rekrutacja wewnętrzna„.

Termin zakończenia rekrutacji upłynął #
Rozwiązanie: Przejdź do rekrutacji, do zakładki Dane, i zmień datę na przyszłą w polu „Data zakończenia rekrutacji„. Pole możesz również pozostawić puste.

Rekrutacja ma inny status niż „Otwarta” lub „Stała” #
Jedynie rekrutacje ze statusem systemowym Otwarta i Stała są widoczne na formularzu aplikacyjnym.
Rozwiązanie: Zmień status rekrutacji.

Uwaga! Jeżeli status został zmieniony a rekrutacja nadal nie jest widoczna, sprawdź w Ustawienia firmy > Statusy > Klienci > Rekrutacja, czy status tej rekrutacji jest powiązany ze statusem systemowym Stała lub Otwarta.

Jeżeli integracja przebiega za pomocą wtyczki do CMS WordPress: #
- Rekrutacje we wtyczce CMS WordPress są aktualizowane raz dziennie
- Jeżeli chcesz, aby rekrutacje pojawiły się natychmiastowo, należy zalogować się do Twojej strony www, przejść do ustawień wtyczki HRappka i kliknąć w Zaktualizuj oferty i ustawienia widgetów: