Wychodząc naprzeciw zmieniającej się rzeczywistości i coraz częstszym organizowaniem spotkań z Klientami oraz rozmów rekrutacyjnych online, HRappka została wyposażona w integracje z Google (Google Meet oraz Google Calendar).
Pozwala to na automatyczne przenoszenie nieobecności i spotkań między kalendarzami HRappka oraz Google. Co więcej, integracja umożliwia tworzenie spotkań online z automatycznie generowanym linkiem do Google Meet.
Aby włączyć integrację należy jednorazowo zalogować się do konta Google w Ustawieniach użytkownika > Integracje:
Po zintegrowaniu konta z Google:
- Wszystkie nieobecności i spotkania dodawane w systemie HRappka zostaną przeniesione do kalendarza Google, a w systemie HRappka w kalendarzu użytkownika pojawią się spotkania zaplanowane w Kalendarzu Google.
- W przypadku nieobecności dodanych w systemie HRappka, które rozpoczynają się na słowo „Urlop”, nieobecność zostanie przeniesiona do kalendarza Google jako „Urlop” bez szczegółowych informacji, jaki to rodzaj urlopu.
- W przypadku innych nieobecności, które nie zaczynają się od słowa „Urlop”, nieobecność zostanie przeniesiona do kalendarza Google jako „Nieobecność” bez szczegółów o typie nieobecności.
Spotkania / nieobecności można dodawać w Organizacja pracy > Kalendarz oraz w sekcji Grafik na profilach kandydatów i pracowników.
-
Tworzenie spotkań online #
- Podczas tworzenia spotkań została również dodana możliwość tworzenia spotkań online. Jeżeli spotkanie odbywa się online, należy zaznaczyć opcję „Spotkanie online” podczas dodawania spotkania. W przypadku integracji z Google link do spotkania w Google Meet zostanie automatycznie wygenerowany. W innym wypadku dostępna będzie opcja samodzielnego wstawienia linku do spotkania.
-
- Zaproszenie na spotkanie może zostać wysłane zarówno do użytkowników systemu HRappka, jak i osób spoza systemu – pole “Dodatkowe adresy email”.
-
- Podczas dodawania spotkania, w przypadku gdy w kalendarzu, w wybranym terminie dodane są inne spotkania – system pokaże informację o kolidujących spotkaniach uczestników.
-
- Po zapisaniu spotkania, zaproszeni uczestnicy dostają powiadomienie na podanego maila. W przypadku aktywnej integracji z Google spotkanie zostanie automatycznie dodane w Google Calendar.
Przykład wiadomości e-mail, którą otrzymają uczestnicy spotkania:
Często zadawane pytania: #
Czy integracja działa w dwie strony HRappka > Kalendarz Użytkownika oraz Kalendarz Użytkownika > HRappka?
Tak, integracja z Google działa w dwie strony. Możemy dodawać spotkania w HRappce lub w Google Calendar i dane przeniosą się na drugą platformę. Analogicznie zadziała edycja czy usuwanie takich spotkań.
Czy istnieje możliwość, gdzie z jednym kalendarzem Google połączymy kilku Użytkowników HRappki i wydarzenia będą się właściwie przenosiły?
Nie ma takiej możliwości. Jedno konto Google można zintegorować tylko z jednym użytkownikiem HRappki.