Ogólna konfiguracja systemu
W tym miejscu znajdziesz najważniejsze informacje o:
- ogólnej konfiguracji systemu
- ustawieniach zaawansowanych
- wydrukach
- wielofirmowości
Poradniki video
Ogólna konfiguracja systemu
Ogólna konfiguracja systemu
26
- Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
- Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
- Co to są statusy i jak je konfigurować?
- Konfiguracja powiadomień w systemie
- Kto dostaje powiadomienia, gdy pracownik zgłosi chęć zmiany danych osobowych lub zgłosi wpisy grafikowe?
- Uprawnienia i role w systemie (Rola Administrator, Użytkownik, Pracownik, Kandydat, Klient, Partner handlowy)
- Portal Pracowniczy – Konfiguracja – Dostęp pracownika – Samoobsługa pracownicza
- Szablony uprawnień użytkowników
- Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego? Jak usunąć konto pracownika / użytkownika / partnera
- Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
- Stanowisko – Lista stanowisk w systemie i dodawanie stanowiska
- Stawki w systemie – konfiguracja
- Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
- Jak przetłumaczyć atrybuty [Tłumaczenie artybutu]
- Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
- Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości/e-maili
- HRappka – Aplikacja mobilna
- Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna]
- Formularz zapotrzebowania
- Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
- Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
- Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
- Logowanie dwuetapowe do systemu
- Stopka maila: Stopka w mailu wysyłanym z systemu – Konfiguracja
- API – Integracja API – Dokumentacja API
- Bezpieczeństwo
Wydruki
Wydruki
6
- Wydruki / szablony dokumentów i maili w systemie
- Znaczniki wydruków w systemie
- Jak dodać numer strony na wydruku umowy?
- Paski wynagrodzeń: Pobieranie, konfiguracja i udostępnianie na portalu pracowniczym
- Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?
- Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?
Wielofirmowość
Wielofirmowość
8
- Dodawanie nowej firmy do systemu
- Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
- Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
- Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
- Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
- Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?
- Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
- Kopiowania ustawień z jednej firmy na pozostałe
FAQ
FAQ Konfiguracja
7
- Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
- Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
- Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
- Czy można robić backup bazy danych?
- Powiadomienia o kończących się zgodach RODO
- Jak zmienić numerację faktur sprzedażowych?
- Jak podpiąć skrypty z Google Ads / Facebook Pixel itp. do formularzy aplikacyjnych?