Często zadawane pytania

Dowiedz się więcej o systemie HRappka!

Ile kosztuje system HRappka?

System HRappka udostępniamy w formie subskrypcji miesięcznej lub rocznej. Koszt systemu zależy od ilości kont dostępowych do systemu. Napisz do nas, a my prześlemy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Jeżeli interesuje Cię jedynie nasz moduł rekrutacji (ATS) to cennik znajdziesz tutaj.

Dlaczego powieniem wybrać system HRappka?

HRappka to jedyny na polskim rynku tak kompleksowy system HR, który pozwala przenieść zarządzać wszystkimi procesami HR w jednym systemie. Łączy funkcje:

Dzięki temu możesz zarządzać wszystkimi procesami w jednym systemie. Jeżeli chcesz korzystać z doświadczenia branży HR – wybierz system HRappka.

Czy system HRappka jest stale rozwijany?

Tak, nasz system jest cały czas rozwijany. Dopasowujemy funkcjonalności systemu zarówno do potrzeb branży jak i do zmian prawnych. Co tydzień wdrażamy nowe funkcjonalności i udogodnienia – przeczytasz o nich w naszej bazie wiedzy.

Czy system posiada bazę wiedzy / instrukcje?

Tak.

Baza wiedzy systemu HRappka znajduje się tutaj.

Filmy instruktażowe znajdują się na naszym kanale na YouTube.

Czy system HRappka jest zgodny z RODO?

Tak, nasz system jest dostosowany do wymagań RODO, dzięki czemu bez problemu spełnisz wszystkie wymagania. Umowa korzystania z systemu HRappka jest wzbogacona umową powierzenia danych osobowych. Ponadto, nasz system posiada moduł dodawania i pozyskiwania zgód (np. na przetwarzanie danych osobowych). Aby dowiedzieć się więcej, obejrzyj nasz film na YouTube dedykowany zmianom w systemie po wejście w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

Czy system HRappka posiada helpdesk?

Tak, wsparcie techniczne jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

Pomoc uzyskasz dzwoniąc pod numer +48 500 114 314, pisząc na kontakt@hrappka.pl. Baza wiedzy dostępna jest pod adresem https://hrappka.pl/pomoc.

Czy istnieje możliwość zainstalowania systemu HRappka na własnym serwerze? Jakie są minimalne wymagania serwera?

Tak, istnieje taka możliwość.

W zależności od ilości użytkowników pracujących w systemie serwer musi spełniać różne wymagania.

Maksymalnie 50 użytkowników: 
  • Ilość serwerów: 1 fizyczny serwer
  • CPU: 8core
  • RAM: 8 GB
  • DYSK: SSD 500 GB
Powyżej 50 użytkowników: 
  • Ilość serwerów: 2 fizyczne serwery
  • CPU: 2 x 8 core
  • RAM: 2 x 8 GB
  • DYSK: 2 x 2 x SSD 500 GB

Wymagania oprogramowania: 

  • System operacyjny Linux Debian (>=7)
  • PHP: PHP wersja 7.3
  • Baza danych: baza danych Postgresql (>= 9.3) Serwer WWW Apache
  • Możliwość doinstalowania do PHP dodatków: np ioncube_loader
  • Możliwość konfiguracji pliku php.ini

Czy istnieje możliwość dopasowania systemu do potrzeb mojej firmy?

Oczywiście. Skontaktuj się z nami aby porozmawiać o potrzebach Twojej firmy. Wspólnie wypracujemy najbardziej optymalne rozwiązanie.

Czy robiony jest back up danych i jak często?

Back-up systemu HRappka i wszystkich plików jest robiony raz dziennie.

Dodatkowo istnieje opcja otrzymywania ekstraktu danych na email (dane wysyłane są codziennie o 8:00).

Ponadto, istnieje możliwość exportu poszczególnych list w systemie, ze wszystkimi lub wybranymi danymi  w formacie .xlsx. Administrator otrzymuje powiadomienie, gdy dane zostaną pobrane przez użytkownika z uprawnieniem do exportu danych.

Jakie dane można wyeksportować?

Istnieje możliwość wyeksportowania większości danych z list znajdujących się w systemie. Między innymi:
  • dane pracowników,
  • umowy pracowników,
  • dane kandydatów,
  • dane Klientów,
  • dane mieszkań.

O integracjach z programami kadrowymi lub księgowymi przeczytasz w naszej bazie wiedzy.

Masz inne pytania? Skontaktuj się z nami!