Opinie o systemie HRappka
Program HRappka doskonale sprawdza się w przypadku agencji pracy. Program jest prosty w obsłudze i bardzo intuicyjny, dlatego z łatwością przyswajają go nowi członkowie zespołu. Moduł raporty i duża ilość filtrów w łatwy i szybki sposób pozwala wygenerować z systemu potrzebne dane. Polecam program HRappka.
Korzystamy z większości możliwości, jakie oferuje HRappka. Rekrutacja, baza kandydatów i pracowników, legalizacja, podpisywanie umów, rozliczenia, czy kontrola kończących się umów lub dokumentów legalizacyjnych. Wszystko mamy w jednym miejscu.
Ogromną zaletą systemu jest jego zwinność. Generowanie umów, czy tworzenie profili kandydatów trwa kilka sekund. Nie wyobrażamy sobie pracy bez HRappki.
System HRappka pozwolił nam zauważalnie zwiększyć efektywność naszych działań rekrutacyjnych. Jest bardzo intuicyjny, a wszelkie aktualizacje uwzględniają realne potrzeby jego użytkowników. Możliwość dostosowania interfejsu pod względem najczęściej używanych funkcjonalności czyni pracę znacznie przyjemniejszą. Na szczególną uwagę zasługuje wtyczka do masowej publikacji ogłoszeń na portalach zewnętrznych oraz wtyczka umożliwiająca z poziomu programu edycję treści ogłoszeń widocznych na naszej stronie firmowej – bez konieczności każdorazowego logowania się na serwer. Szczerze polecam HRappkę z uwagi na łatwość w obsłudze!
HRappka to miejsce, gdzie mogę poprowadzić proces zatrudnienia, rozliczenia, wynagrodzenia i zwolnienia pracownika. Ma wielopoziomowy wymiar i odpowiada na wiele naszych potrzeb. Szczególną cechą tego oprogramowania jest zwinność oraz wiele możliwości wykorzystania. Biuro chodzi za mną zawsze, wystarczy mi login i hasło. HRappka jest w moim portfelu nieprzypadkowo, jestem zadowolony, jako klient HRappki, cieszę się że mam możliwość uczestniczyć w jej rozwoju.
Na początku wdrożyliśmy system HRappka na małą skalę, dzięki czemu mogliśmy zautomatyzować nasze działania i znacząco odciążyć pracowników biurowych. Obecnie HRappka rozwija się dynamicznie i znakomicie sprawdza. Eurolink w każdym miesiącu rośnie, a nowe osoby wdrażają się w system z łatwością od pierwszego dnia pracy. Obsługa klienta zawsze realizowana jest na najwyższym poziomie, dzięki czemu możemy dynamicznie zarządzać systemem, w zależności od nowo pojawiających się potrzeb.