Platforma HR dla działów kadrowych

HRappka to kompletna platforma HR dla działu kadrowego, która automatyzuje kluczowe procesy HR: od procesu rekrutacji i onboardingu, przez ewidencję czasu pracy i wnioski urlopowe, aż po zarządzanie szkoleniami, kadry i płace i samoobsługę pracowniczą.

TESTUJ BEZ OPŁATZamów prezentację
Platforma HR

Wszystkie moduły HR

Sprawdź, jak nasza platforma HR pomoże Ci w digitalizacji procesów kadrowych!
illustration

System do rekrutacji

Kompleksowa automatyzacja każdego etapu rekrutacji: prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym publikację ofert pracy oraz selekcję kandydatów, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Daje możliwość sprawnego zarządzania projektami rekrutacyjnymi. Usprawnia wyszukiwanie kandydatów poprzez multiposting ofert pracy oraz pozwala zautomatyzować sourcing kandydatów na LinkedIn dzięki dedykowanej wtyczce HRappka Soucing Plugin (importowanie istotnych informacji o kandydatach z LinkedIn do HRappki).

Co więcej, z HRappką bez problemu zachowasz zgodność procesów rekrutacyjnych z RODO, dzięki sprawnemu zarządzaniu zgodami RODO w procesie rekrutacji oraz możliwością anonimizacji kandydatów po upływie ważności zgód.

Onboarding / Offboarding

Moduł onboardingu dostępny w ramach naszej platformy HR, pozwala sprawnie wdrażać nowych pracowników w organizację firmy i obowiązki, bez obciążania działu HR oraz przełożonych nowych pracowników. W systemie HRappka stworzysz procesy onboardingu dopasowane do stanowisk i udostępnisz je nowym pracownikom przez portal pracowniczy.

illustration
illustration

Zarządzanie urlopami pracowników

Platforma HRappka umożliwia składanie przez pracowników wniosków urlopowych online, co znacznie skraca czas obiegu dokumentów. Co więcej, nasza platforma HR automatycznie oblicza kodeksowy wymiar urlopu (z możliwością korekty) oraz umożliwia pracownikom dostęp do informacji o stanie swojego urlopu oraz nieobecnościach współpracowników. Nasza Platforma HR posiada integrację z Google Calendar oraz Microsoft Outlook. Co więcej, integracja z komunikatorem Slack umożliwia wysyłanie informacji o nieobecnościach i urodzinach pracowników na wybrany kanał.

Ewidencja czasu pracy

Nasza platforma HR pozwala na sprawne planowanie harmonogramu pracy pracowników oraz rejestrację czasu pracy.

  • Sprawne tworzenie i zarządzanie projektami i zapotrzebowaniem na pracowników
  • Portal pracowniczy umożliwia wprowadzenie godzin pracy i niobecności przez pracowników (w tym możliwość pracy zdalnej)
  • Widget RCP umożliwia rejestrację czasu pracy w miejscu pracy poprzez zeskanowanie karty lub wpisanie ID pracownika. Umożliwia wybór działu / Klienta, projektu, zadania
  • Aplikacja mobilna umożliwia rejestrację czasu pracy z geolokalizacją. Podczas akceptacji wpisu, dostępna jest informacja o zgodności lokalizacji
  • Czas pracy i nieobecności są zatwierdzane przez wybrane w ustawieniach osoby. Umożliwiamy konfigurację wieloetapowych ścieżek akceptacji (zgodnie ze strukturą oraz potrzebami Twojej firmy)
illustration
illustration

Ankiety i testy dla pracowników

HRappka umożliwia badanie doświadczenia kandydatów i pracowników poprzez tworzenie ankiet oraz wysyłanie testów wiedzy (zgodnie z potrzebami w Twojej firmie).

Badanie satysfakcji pracownika pozwala na wprowadzenie usprawnień w firmie, które nie tylko zwiększą satysfakcję pracowników z pracy, ale również poprawią efektywność działań w organizacji i zaangażowania pracowników.

Kadry i płace

Moduł kadry i płace automatyzuje wszystkie procesy związane z zatrudnianiem pracowników. W HRappce istnieje możliwość prowadzenia e-dokumentacji pracowniczej. System przypomina o ważności badań lekarskich, czy szkoleń BHP. Co więcej, w HRappce sprawnie wygenerujesz umowy i inne dokumenty dla pracowników, wyślesz je do podpisu elektronicznego oraz sprawnie rozliczysz wszystkie typy umów.
Dane z systemu sprawnie wyeksportujesz do wielu programów kadrowych i księgowych.

illustration
illustration

Zarządzanie szkoleniami pracowników

Moduł szkoleń w systemie HRappka daje możliwość zarządzania rozwojem pracowników w firmie poprzez automatyzację obsługi szkoleń pracowników w organizacji. Pozwala m.in. na tworzenie bazy szkoleń, samozapisy pracowników przez portal pracowniczy, weryfikowanie obecności na szkoleniach oraz badanie jakości szkoleń na podstawie ankiet pracowniczych.

Samoobsługa pracownicza

W ramach naszej platformy HR dostępny jest portal pracowniczy (również w aplikacji mobilnej), który w prosty sposób umożliwia dostęp pracownika do jego danych w systemie. Portal pozwala na automatyzację zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, co pozwala znacznie odciążyć dział kadr i wiąże się ze znaczną oszczędnością czasu. W zależności od uprawnień pracownik może mieć:

  • dostęp do swoich danych i zgłoszenia ich aktualizacji
  • dostęp do udostępnionych procesów onboardingu
  • dostęp do zgłaszania godzin pracy i nieobecności (oraz informacje o urlopie)
  • dostęp do umów, wynagrodzeń, deklaracji PIT
  • możliwość zgłaszania wniosków pracowniczych, np. innowacji, zaświadczenia (co usprawnia kontakt z działem HR)
  • dostęp do bazy szkoleń i listy szkoleń pracownika
  • dostęp do listy przedmiotów (np. benefitów pracowniczych)
  • dostęp do załączników i możliwość dodawania nowych (np. pracownik sam może dodać skan legitymacji studenckiej)
illustration

Łatwość obsługi i dostępność

System HRappka jest intuicyjna i dostępna przez internet.

Instrukcje

System posiada wiele materiałów instruktażowych, dzięki którym sprawnie wdrożysz go w Twojej firmie.

Wsparcie

W dni robocze w godzinach 8:00 - 17:00 dostępne jest mailowe i telefoniczne wsparcie systemu.

Zacznij już dziś. 14 dni za darmo!

HRappka to kompletny system HR (ang. Human Resources Management), w którym znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do automatyzacji działu HR w Twojej organizacji.