Samouczek
W tym miejscu znajdziesz najważniejsze informacje o:
- logowaniu się do systemu
- dodawaniu użytkowników
- podstawowych krokach pracy w systemie
Poradniki video
Podstawowa konfiguracja systemu
Podstawowa konfiguracja systemu
38
- Dopiero zaczynasz przygodę z HRappką? Sprawdź ten wpis!
- Widoki na listach w systemie – zapisanie filtrów i układu kolumn
- Opiekun Klienta – jak znaleźć jego dane?
- Pomoc techniczna / Wsparcie / Support
- Jak zalogować do systemu?
- Jak zmienić hasło w systemie?
- Jak zresetować hasło w systemie?
- Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego? Jak usunąć konto pracownika / użytkownika / partnera
- Uprawnienia i role w systemie (Rola Administrator, Użytkownik, Pracownik, Kandydat, Klient, Partner handlowy)
- Jak odblokować konto użytkownika?
- Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
- Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
- Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
- Dodawanie nowej firmy do systemu
- Jak przypiąć pracowników do nowej firmy? / Jak przenieść pracowników do nowej firmy?
- Jak włączyć / wyłączyć moduły w systemie
- Jak skonfigurować widok list / kolumn?
- Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
- Jak ustawić branding?
- Jak zmienić motyw w systemie na ciemny / jasny (dark mode / light mode)?
- Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
- Moduł Zadań
- Sekcje zadań w widgecie Zadania
- Gdzie znajdę faktury za korzystanie z systemu?
- Gdzie można znaleźć fakturę proformę do opłacenia?
FAQ
FAQ samouczek
11
- Masowe dodawanie i usuwanie opiekunów / przełożonych pracowników z działów / Klientów / projektów / rekrutacji
- Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
- Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
- Jak wyszukać atrybuty na listach?
- Jak dodać kolejną opcję w liście rozwijanej w atrybucie?
- Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
- Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
- Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
- Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
- Notatki w systemie: Zarządzanie widocznością i tłumaczenie
- Stopka maila: Stopka w mailu wysyłanym z systemu – Konfiguracja