Widok kolumn i sposób sortowania na listach w systemie (np. pracowników / kandydatów / klientów / umów / zezwoleń) można skonfigurować klikając w przycisk z ikoną zębatki () znajdujący się nad tabelą.
![](https://hrappka.pl/pomoc/wp-content/uploads/2021/11/kolumny.gif)
Widoczność kolumn
Widoczność poszczególnych kolumn na listach w systemie należy konfigurować w panelu, który pokaże się po kliknięciu w przycisk z ikoną zębatki () .
Aby włączyć kolumnę należy zaznaczyć checkbox w wierszu wybranej kolumny:
![](https://hrappka.pl/pomoc/wp-content/uploads/2021/11/ustawienia-kolumn-1024x474.png)
Aby wyłączyć kolumnę należy odznaczyć checkbox w wierszu wybranej kolumny.
Zmiana kolejności kolumn
Aby zmienić kolumny kolejnością, należy złapać kolumnę, a następnie ją przesunąć w górę lub w dół:
![](https://hrappka.pl/pomoc/wp-content/uploads/2021/11/przesuwanie-kolejnosci-kolumn.png)
Sortowanie listy
Jeżeli chcemy aby lista była sortowana po danych w wybranej kolumnie, należy zaznaczyć radio button w kolumnie, po której chcemy sortować kolumnę:
![](https://hrappka.pl/pomoc/wp-content/uploads/2023/01/Zrzut-ekranu-2023-03-1-o-15.29.32.jpg)
Następnie, aby sortować rosnąco pod opcją sortowanie należy wybrać A-Z, a aby lista sortowała się malejąco (np. od najnowszej daty do najstarszej) to należy wybrać opcję Z-A.