Widok kolumn i sposób sortowania na listach w systemie (np. pracowników / kandydatów / klientów / umów / zezwoleń) można skonfigurować klikając w przycisk z ikoną zębatki () znajdujący się nad tabelą.

Widoczność kolumn
Widoczność poszczególnych kolumn na listach w systemie należy konfigurować w panelu, który pokaże się po kliknięciu w przycisk z ikoną zębatki () .
Aby włączyć kolumnę należy zaznaczyć checkbox w wierszu wybranej kolumny:

Aby wyłączyć kolumnę należy odznaczyć checkbox w wierszu wybranej kolumny.
Zmiana kolejności kolumn
Aby zmienić kolumny kolejnością, należy złapać kolumnę, a następnie ją przesunąć w górę lub w dół:

Sortowanie listy
Jeżeli chcemy aby lista była sortowana po danych w wybranej kolumnie, należy zaznaczyć radio button w kolumnie, po której chcemy sortować kolumnę:

Następnie, aby sortować rosnąco pod opcją sortowanie należy wybrać A-Z, a aby lista sortowała się malejąco (np. od najnowszej daty do najstarszej) to należy wybrać opcję Z-A.