Często zadawane pytania
Ile kosztuje system HRappka?
System HRappka udostępniamy w formie subskrypcji miesięcznej lub rocznej. Koszt systemu zależy od ilości kont dostępowych do systemu. Napisz do nas, a my prześlemy Ci ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb.
Dlaczego powieniem wybrać system HRappka?
HRappka to jedyny na polskim rynku tak kompleksowy system HR, który pozwala zarządzać kluczowymi procesami kadrowymi w jednym miejscu. Łączy funkcje miękkiego i twardego HR. Składa się m.in. z:
- systemu do rekrutacji (ATS) i onboardingu pracowników
- systemu do ewidencji czasu pracy (z funkcją portalu pracowniczego i elektronicznych wniosków urlopowych)
- programu kadrowo-płacowego,
- oprogramowania do legalizacji cudzoziemców i delegowania pracowników
- systemu CRM (moduł Klienci, OCR faktur, elektroniczny obieg faktur)
Kompleksowość systemu pozwala maksymalnie zautomatyzować procesy HR i oszczędzić czas.
Razem z dostępem do systemu otrzymujesz opiekuna konta oraz dostęp do wsparcia systemu. Pomożemy Ci wdrożyć system w firmie, przeszkolimy pracowników oraz wesprzemy, jeżeli będziesz miał pytania dot. działania systemu.
Kliknij tutaj, aby sprawdzić, co mówią o nas nasi Klienci lub przeczytaj wywiad o wdrożeniu systemu w firmie Conture lub Aurero.
Czy system HRappka jest stale rozwijany?
Tak, nasz system jest cały czas rozwijany. Dopasowujemy funkcjonalności systemu zarówno do potrzeb branży jak i do zmian prawnych (m.in. do Polskiego Ładu). Co tydzień wdrażamy nowe funkcjonalności i udogodnienia – przeczytasz o nich w naszej bazie wiedzy.
Czy system posiada bazę wiedzy / instrukcje?
Tak.
Baza wiedzy systemu HRappka znajduje się na hrappka.pl/pomoc.
Filmy instruktażowe znajdują się na naszym kanale na YouTube.
Czy system HRappka jest zgodny z RODO?
Tak, nasz system jest dostosowany do wymagań RODO, dzięki czemu bez problemu spełnisz wszystkie wymagania. Umowa korzystania z systemu HRappka jest wzbogacona umową powierzenia danych osobowych. Ponadto, nasz system posiada moduł dodawania i pozyskiwania zgód (np. na przetwarzanie danych osobowych). Aby dowiedzieć się więcej, obejrzyj nasz film na YouTube dedykowany zmianom w systemie po wejście w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.
Czy system HRappka posiada helpdesk?
Tak, wsparcie techniczne jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00. Zgłoszenia pomocy, nowych funkcjonalności, czy błędów prosimy zgłaszać przez portal pomocy dostępny pod adresem helpdesk.hrappka.pl
Baza wiedzy dostępna jest pod adresem https://hrappka.pl/pomoc.
Pomoc uzyskasz również dzwoniąc pod numer +48 500 114 314 lub pisząc na kontakt@hrappka.pl.
Czy istnieje możliwość zainstalowania systemu HRappka na własnym serwerze? Jakie są minimalne wymagania serwera?
Tak, istnieje taka możliwość.
W zależności od ilości użytkowników pracujących w systemie serwer musi spełniać różne wymagania.
Maksymalnie 50 użytkowników:
- Ilość serwerów: 1 fizyczny serwer
- CPU: 8core
- RAM: 8 GB
- DYSK: SSD 500 GB
Powyżej 50 użytkowników:
- Ilość serwerów: 2 fizyczne serwery
- CPU: 2 x 8 core
- RAM: 2 x 8 GB
- DYSK: 2 x 2 x SSD 500 GB
Wymagania oprogramowania:
- System operacyjny Linux Debian (>=7)
- PHP: PHP wersja 7.3
- Baza danych: baza danych Postgresql (>= 9.3)
- Serwer WWW: Apache
- Możliwość doinstalowania do PHP dodatków: np ioncube_loader
- Możliwość konfiguracji pliku php.ini
Czy istnieje możliwość dopasowania systemu do potrzeb mojej firmy?
Oczywiście. Skontaktuj się z nami aby porozmawiać o potrzebach Twojej firmy. Wspólnie wypracujemy najbardziej optymalne rozwiązanie.
Czy robiony jest back up danych i jak często?
Back-up systemu HRappka i wszystkich plików jest robiony raz dziennie.
Dodatkowo istnieje opcja otrzymywania ekstraktu danych na email (dane wysyłane są codziennie o 8:00).
Jakie dane można wyeksportować?
- dane pracowników,
- umowy pracowników,
- dane kandydatów,
- dane Klientów,
- dane mieszkań.
O integracjach z programami kadrowymi lub księgowymi przeczytasz w naszej bazie wiedzy.
Masz inne pytania? Skontaktuj się z nami!