Test widgetu zapotrzebowań

Czytaj więcej

Wyłączenie modułu Deklaracje

Czytaj więcej

Nowości 13.05.2021

Zmiany w formularzach ZZA/ZUA W związku z wchodzącymi 16 maja zmianami w formularzach ZZA/ZUA dodaliśmy możliwość dodania kodu zawodu. Nowy obowiązek dla płatników wynika z art. 10 Ustawy z dnia 14.05.2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz. U. poz. 875, z późn. zm.). Podczas wypełniania deklaracji […]

Czytaj więcej

Onboarding pracownika w 2021 roku – 4 praktyczne wskazówki

Onboarding pracownika to kluczowy element wprowadzenia nowego pracownika do Twojej firmy. Przedstawiamy 4 wskazówki, które ułatwią zaprojektowanie procesu onboardingu w Twojej firmie.

Czytaj więcej

Nowości 6.05.2021

Codzienne powiadomienie o niezaakceptowanych wpisach grafikowych Stworzyliśmy codzienne powiadomienie (w systemie oraz emailowe) z informacją o niezaakceptowanych zgłoszeniach godzin pracy oraz wnioskach urlopowych pracowników. W powiadomieniu (które otrzymują opiekunowie pracowników) znajdują się informacje o danych pracownika, rodzaju wpisu grafikowego, zakresie wybranych przez pracownika dat z możliwością akceptacji lub odrzucenia wniosku. Wymagalność atrybutów w zależności od […]

Czytaj więcej

System kadrowo-płacowy – jak wybrać?

Na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego systemu kadrowo-płacowego? Sprawdź nasze TOP 10!

Czytaj więcej

Nowości 29.04.2021 r.

Nowy typ nieobecności Dodaliśmy nowy typ nieobecności ”Wyjście prywatne płatne do odpracowania”. By wprowadzić nieobecność należy przejść do grafiku pracownika > wybrać zakres dat > Nieobecność > Rodzaj > Wyjście prywatne płatne do opracowania.  By oznaczyć godziny, kiedy pracownik odpracowywał nowo wprowadzony typ nieobecności należy przy dodawaniu godzin pracy na grafiku zaznaczyć opcję ”Godziny do odbioru” […]

Czytaj więcej

Nowości 27.04.2021 r.

Możliwość określenia oczekiwanego wymiaru pracy Wprowadziliśmy możliwość zdefiniowania oczekiwanej normy godzin pracy pracownika. Sekcje włącza się w ustawieniach formularza pracownika. Opcja następenie znajduje się w grafiku na profilu pracownika w polu ”Oczekiwany wymiar pracy”. Użytkownik planujący grafik pracownika otrzymuje informację o normie godzin dla pracownika w danym okresie.   Zmiana terminu płatności na umowie pracownika […]

Czytaj więcej

Nowości 21.04.2021 r.

Korekty rozliczenia Usprawniliśmy tworzenie korekt rozliczenia. Aby skorygować rozliczenie, należy przejść do wybranego rozliczenia, a następnie kliknąć w przycisk “Skoryguj rozliczenie pracownika”, co umożliwi stworzenie korekty rozliczenia. W krokach “Korekta: Wynagrodzenie” oraz “Korekta: Potrącenia i zwroty” wyszarzone zostały wartości z korygowanego rozliczenia. Pod nimi istnieje możliwość wprowadzenia nowych wartości. Krok 3 “Korekta: Podsumowanie” pokazuje wartości […]

Czytaj więcej

Nowości 15.04.2021

Dodatkowe sekcje na formularzu pracownika Na formularzu pracownika wprowadziliśmy 3 dodatkowe sekcje. ”Szczegóły wykształcenia”, ”Doświadczenie zawodowe”, ”Członkowie rodziny”. Sekcje ”Szczegóły wykształcenia” ”Doświadczenie zawodowe” wpływają na wyliczenie podstawy urlopu. Domyślnie są one wyłączone, konfiguracja wyświetlania się sekcji dostępna jest w Ustawienia > Konfiguracja > Formularze > Pracownicy. Przy każdym z członków rodziny znajduje się panel umożliwiający wystawienie […]

Czytaj więcej