Notatki można dodawać na profilach obiektów w systemie (np. na kandydatach, pracownikach, Klientach, czy mieszkaniach).
Z jakiego poziomu mogę dodać notatkę? #
- Sekcja dodawania notatek jest dostępna na profilu w panelu bocznym obiektu (jeżeli jest włączona w Ustawieniach > Formularze > Wybrany obiekt > Opcja Notatka)
- Na profilu obiektów, w menu bocznym znajduję się również sekcja „Notatki” oznaczona ikoną
- Notatki można również dodawać z poziomu listy obiektów w kolumnie notatka (jeżeli kolumna ta jest włączona w Ustawieniu widoku kolumn)
Jak zarządzać widocznością notatek? #
Jeżeli nie chcemy, aby notatka była widoczna dla wszystkich, należy kliknąć w zieloną kłódkę na dole notatki. Następnie wybrać grupy lub osoby z listy, którym chcemy przyznać uprawnienia do widoczności notatki. Gdy po zapisaniu ikona kłódki będzie koloru pomarańczowego – oznaczać to będzie, że notatka jest widoczna jedynie dla wybranych osób lub grup. Aby usunąć ograniczenie widoczności notatki, należy ponownie kliknąć na ikonę kłódki.
Jak przetłumaczyć notatkę? #
Wpisaną notatkę można przetłumaczyć, klikając w ikonę po prawej stronie pola dodawania notatki. Spowoduje to, że użytkownicy, którzy korzystają z systemu w innym języku zobaczą notatkę w języku systemu.