Notatki można dodawać na profilach obiektów w systemie (np. na kandydatach, pracownikach, Klientach, czy mieszkaniach). Jeżeli nie chcemy, aby notatka była widoczna dla wszystkich, należy kliknąć w zieloną kłódkę na dole notatki. Następnie wybrać grupy lub osoby z listy, którym chcemy przyznać uprawnienia do widoczności notatki. Gdy po zapisaniu ikona kłódki będzie koloru pomarańczowego – oznaczać to będzie, że notatka jest widoczna jedynie dla wybranych osób lub grup. Aby usunąć ograniczenie widoczności notatki, należy ponownie kliknąć na ikonę kłódki. Wpisaną notatkę można przetłumaczyć, klikając w ikonę po prawej stronie pola dodawania notatki. Spowoduje to, że użytkownicy, którzy korzystają z systemu w innym języku zobaczą notatkę w języku systemu.
Z jakiego poziomu mogę dodać notatkę? #
Jak zarządzać widocznością notatek? #
Jak przetłumaczyć notatkę? #
Notatki w systemie: Zarządzanie widocznością i tłumaczenie
Spis treści
Powered by BetterDocs