Aplikacja HR dla działów kadrowych
HRappka to kompletny system HR dla działu kadrowego. Umożliwia sprawne zarządzanie kluczowymi procesami HR: od procesu rekrutacji i onboardingu, przez ewidencję czasu pracy i wnioski urlopowe, aż po zarządzanie szkoleniami, kadry i płace i samoobsługę pracowniczą.
Wszystkie moduły HR
System do rekrutacji
Moduł rekrutacji kompleksowo automatyzuje każdy etap prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym publikację ofert pracy oraz selekcję kandydatów, co pozwala zaoszczędzić sporo czasu. Daje możliwość sprawnego zarządzania projektami rekrutacyjnymi. Usprawnia wyszukiwanie kandydatów poprzez multiposting ofert pracy oraz pozwala zautomatyzować sourcing kandydatów na LinkedIn dzięki dedykowanej wtyczce HRappka Soucing Plugin (importowanie istotnych informacji o kandydatach z LinkedIn do HRappki).
Co więcej, z HRappką bez problemu zachowasz zgodność procesów rekrutacyjnych z RODO, dzięki sprawnemu zarządzaniu zgodami RODO w procesie rekrutacji oraz możliwością anonimizacji kandydatów po upływie ważności zgód.
Onboarding / Offboarding
Moduł onboardingu pozwala sprawnie wdrażać nowych pracowników w organizację firmy i obowiązki, bez obciążania działu HR oraz przełożonych nowych pracowników. W systemie HRappka stworzysz procesy onboardingu dopasowane do stanowisk i udostępnisz je nowym pracownikom przez portal pracowniczy.
Zarządzanie urlopami pracowników
System HRappka umożliwia składanie przez pracowników wniosków urlopowych online, co znacznie skraca czas obiegu dokumentów. Co więcej, system automatycznie oblicza kodeksowy wymiar urlopu (z możliwością korekty) oraz umożliwia pracownikom dostęp do informacji o stanie swojego urlopu oraz nieobecnościach współpracowników. Wpisy grafikowe można zintegrować z Google Calendar oraz Microsoft Outlook. Co więcej, integracja z komunikatorem Slack umożliwia wysyłanie informacji o nieobecnościach i urodzinach pracowników na wybrany kanał.
Ewidencja czasu pracy
Nasz system HR pozwala sprawnie planować czas pracy pracowników oraz umożliwia rejestrację czasu pracy.
- Sprawne tworzenie grafików pracy i zarządzanie projektami i zapotrzebowaniem na pracowników
- Portal pracowniczy umożliwia wprowadzenie godzin pracy i nieobecności przez pracowników (w tym możliwość pracy zdalnej)
- Rejestracja czasu pracy jest możliwa zarówno w miejscu pracy (widget) jak i przez aplikację mobilną:
- Widget RCP umożliwia rejestrację czasu pracy w miejscu pracy poprzez zeskanowanie karty lub wpisanie ID pracownika. Umożliwia wybór działu / Klienta, projektu, zadania
- Aplikacja mobilna umożliwia rejestrację czasu pracy z geolokalizacją. Podczas akceptacji wpisu, dostępna jest informacja o zgodności lokalizacji pracownika z miejscem wykonywania pracy
- Czas pracy i nieobecności są zatwierdzane przez wybrane w ustawieniach osoby. Umożliwiamy konfigurację wieloetapowych ścieżek akceptacji (zgodnie ze strukturą oraz potrzebami Twojej firmy)
Ankiety i testy dla pracowników
HRappka umożliwia badanie doświadczenia kandydatów i pracowników poprzez tworzenie ankiet oraz wysyłanie testów wiedzy (zgodnie z potrzebami Twojej firmy).
Badanie satysfakcji pracownika pozwala na wprowadzenie usprawnień w firmie, które nie tylko zwiększą satysfakcję pracowników z pracy, ale również poprawią efektywność działań w firmie.
Kadry i płace
Moduł kadry i płace automatyzuje wszystkie procesy związane z zatrudnianiem pracowników. W HRappce istnieje możliwość prowadzenia dokumentacji pracowniczej. System przypomina o ważności badań lekarskich, czy szkoleń BHP. Co więcej, w HRappce sprawnie wygenerujesz umowy i inne dokumenty dla pracowników, wyślesz je do podpisu elektronicznego oraz sprawnie rozliczysz wszystkie typy umów.
Dane z systemu sprawnie wyeksportujesz do wielu programów kadrowych i księgowych.
Zarządzanie szkoleniami pracowników
Moduł szkoleń w systemie HRappka daje możliwość zarządzania rozwojem pracowników w firmie poprzez automatyzację obsługi szkoleń pracowników w organizacji. Pozwala m.in. na tworzenie bazy szkoleń, samozapisy pracowników przez portal pracowniczy, weryfikowanie obecności na szkoleniach oraz badanie jakości szkoleń na podstawie ankiet pracowniczych.
Aplikacja dla pracowników
W naszym systemie HR dostępny jest portal pracowniczy (również poprzez aplikację mobilną). Portal pozwala na wdrożenie samoobsługi pracowniczej w firmie. Z poziomu jednego miejsca, pracownik (w zależności od nadanych mu uprawnień) może mieć dostęp do:
- udostępnionych procesów onboardingu
- swoich danych osobowych i zgłoszenia ich aktualizacji
- szczegółów swojego urlopu
- rejestracji czasu pracy (również z geolokalizacją w czasie rzeczywistym)
- zgłaszania nieobecności (wniosków urlopowych) i czasu pracy
- dostęp do umów, pasków wynagrodzeń, deklaracji PIT
- zgłaszania wniosków pracowniczych, np. innowacji (usprawnia dwukierunkową komunikację)
- bazy szkoleń i listy szkoleń pracownika
- listy przedmiotów (np. benefitów pracowniczych)
- załączników i możliwość dodawania nowych (np. pracownik sam może dodać skan legitymacji studenckiej)
Samoobsługa pracownicza pozwala znacznie ograniczyć czas poświęcany na zarządzanie zasobami ludzkimi.