Jeżeli podczas dodawania pracownika/kandydata do wielu firm pojawia się komunikat: „Ustawienia nie zostały zapisane na wszystkich wybranych firmach z powodu braku odpowiednich uprawnień” oznacza to, że użytkownik nie posiada odpowiednich uprawnień.
W związku z tym należy wziąć pod uwagę dwie możliwości:
- jeżeli pracownik/kandydat nie posiada konta w systemie (posiada jedynie profil w systemie) i chcemy go dodać do innej firmy, należy na wybranej firmie włączyć użytkownikowi uprawnienia: „Edycja pracownika" i „Dodawanie nowego pracownika"
- jeżeli pracownik/kandydat posiada konto w systemie i chcemy dodać go do innej firmy, należy na wybranej firmie włączyć użytkownikowi uprawnienia „Edycja pracownika" i „Tworzenie kont pracowników/PR/PH"
Uwaga! Uprawnienia edytować może tylko administrator systemu w Ustawienia > Użytkownicy > Dany użytkownik > Uprawnienia > Pracownicy > Zakres.