Nowości 6.04.2020
Edycja dodanej premii #
Dodaliśmy możliwość czyszczenia masowo dodanej premii na siatce godzin bez konieczności wycofywania rozliczenia. Użyj przycisku „x”, aby wyczyścić wartości z wybranej kolumny.US-4 i US-55 #
W związku z tym, że platforma PUE ZUS udostępniła wersję elektroniczną dla wniosków US-4 oraz US-55, są one już dostępne także w systemie w zakładce Zezwolenia>Delegowanie z poziomu profilu pracownika. Po dodaniu delegowania, pod przyciskiem „pobierz xml” dokumenty te będą możliwe do wyboru.Wydruk dowolnej treści dla rekrutacji #
Umożliwiliśmy generowanie wydruku dowolnej treści dla rekrutacji. Tworząc szablon wydruku, mogą Państwo korzystać zarówno ze zmiennych dot. rekrutacji jak powiązanych do niej Klienta czy Projektu.Nowe znaczniki dla aneksów #
Przy aneksowaniu umowy konieczny jest nowy dokument, zawierający nowe warunki zatrudnienia. Aby szablony aneksów były jeszcze bardziej szczegółowe, umożliwiliśmy dodawanie znaczników dotyczących pierwotnej umowy, tj. stawka oraz szczegóły ankiety finansowej pracownika.Zmiany w kolumnach #
- Na liście projektów pojawiła się nowa kolumna „Opiekunowie”
- Na liście mieszkań można sortować i filtrować kolumnę „Kontrahent”
Zmiany w generatorze DOC #
Podczas dodawania do systemu wydruków w generatorze „doc”, system będzie sprawdzał jego poprawność. Jeżeli pojawią się nieprawidłowości (niepoprawnie zdefiniowany znacznik lub nieobsługiwane formatowanie znacznika) – system wyświetli komunikat. Co więcej, poszerzyliśmy możliwości generatora o odczytywanie tabel oraz atrybutów typu „check”. Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań. Nowości 8.04.2020Widoczność notatek, tagów, historii aktywności oraz opiekunów #
Dodaliśmy możliwość modyfikacji widoczności tagów, notatek, historii aktywności oraz opiekunów na wszystkich encjach w systemie. Od teraz można zarządzać widocznością każdego z elementów po prawej stronie formularza encji, przy jednoczesnym zachowaniu tych elementów na pasku nawigacyjnym. Zmiany widoczności lub wymagalności można dokonać w Ustawieniach > Konfiguracja > Formularze.Nowa kolumna #
Na listach umów pracowniczych (zarówno w module Pracownicy > Umowy, jak i w zakładce Umowy na Kliencie) dodaliśmy kolumnę „Rachunek” z numerem konta bankowego pracownika. Aby ją włączyć, należy skorzystać z ikony zębatki nad tabelą.Domyślne style wydruków #
Dodaliśmy możliwość skonfigurowania domyślnych styli wydruku. Jest to bardzo przydatne podczas dodawania znaczników, z których generują się tabele. Wcześniej, zmiana styli tabeli ze znacznika była możliwa jedynie za pomocą styli CSS. Nowości 22.04.2020Rekrutacja #
Rekrutacje z innych spółek #
Jeżeli użytkownik ma dostęp do więcej niż jednej firmy w systemie to na liście rekrutacji wyświetlane będą rekrutacje TAKŻE z innych firm. Rekordy takich rekrutacji są wyszarzone, ale kliknięcie na nie umożliwiają przelogowanie się i przejście do wybranej rekrutacji.Pracownicy i umowy #
Pole „Dostępny do” #
Na pracowniku dodaliśmy pole „Dostępny do” (można je włączyć w Ustawienia > Formularze > Pracownik). Wartość pola jest uwzględniana podczas wybierania maksymalnej daty obowiązywania umowy. Docelowo pole posłuży do planowania obsady na projekcie/Kliencie.Domyślna data końca wystawienia umowy #
Podczas wystawiania umów, system będzie proponował datę maksymalnej daty dostępności pracownika – według pola „Dostępny do” oraz dat legalnego pobytu i pracy. Uruchomienie takich sugestii jest możliwe w zakładce Ustawieniach > Moduły > Pracownicy, w podsekcji Umowy. W polu „Domyślna data końca umowy” należy wybrać wartość „Maksymalna”.Legalizacja zatrudnienia #
Konfiguracja widoczności statusów zezwoleń #
Dodaliśmy możliwość ograniczenia widoczności statusów zezwoleń w zależności od typu zezwolenia. Dzięki temu można stworzyć odrębne statusy dla każdego rodzaju zezwoleń. Dla przykładu – inne statusy mogą być widoczne dla zezwoleń typu szkolenie BHP, a inne dla oświadczenia o powierzeniu wykonywania pracy. Jeden status można przypisać do wielu typów zezwoleń. Konfiguracji można dokonać w Ustawieniach > Konfiguracja > Statusy > Zezwolenia.Zezwolenie na pobyt czasowy – domyślne wartości w ankiecie #
W Ustawieniach > Moduły > Zezwolenia dodaliśmy możliwość konfiguracji domyślnych wartości w ankiecie widocznej podczas generowania wniosku o wydanie zezwolenia na prace cudzoziemca. Ustawione wartości będą automatycznie wybierane podczas tworzenia oświadczeń.Widoczność informacji o podjęciu / niepodjęciu pracy na oświadczeniach/zezwole #
Aby usprawnić Państwu formalności związane ze zgłoszeniem podjęcia (lub niepodjęcia) pracy przez cudzoziemca, wprowadziliśmy zmiany w widoku formularza zapisanego już oświadczenia. Przez oświadczenie można przejść do nowego okna ze zgłoszeniem podjęcia pracy przez cudzoziemca lub do okna z wycofaniem powiadomienia.“Inny tytuł do pracy” #
Na profilu pracownika, w zakładce Zezwolenia > Legalizacja dodaliśmy typ “Inny tytuł do pracy”, który umożliwia dodanie innego dokumentu legalizującego pracę cudzoziemca. Liczy się on do maksymalnej daty pracy.Flagi przy numerach telefonu #
Przy numerach telefonu pracowników i klientów w systemie dodaliśmy flagi krajów. Pozwoli to w przejrzysty sposób zweryfikować numery zagraniczne.Praca w systemie #
Uprawnienia użytkowników do przedmiotów na pracowniku #
W Ustawieniach uprawnień użytkowników (Ustawienia > Użytkownicy > Użytkownik), dodaliśmy możliwość wyboru czy użytkownik powinien widzieć i edytować przedmioty na pracownikach. „Podgląd” umożliwi jedynie wyświetlanie, „zarządzanie” pozwoli na wyświetlanie oraz edycję przedmiotów.Import #
- Podczas importu pracowników i Klientów, gdy użytkownik ma dostęp do wielu spółek, dodaliśmy możliwość wyboru spółek, na które należy zaimportować dane.
- Dodaliśmy nowe kolumny w imporcie pracowników: ID rekrutacji (pozwoli automatycznie utworzyć aplikację kandydata do danej rekrutacji) oraz rola (pracownik/kandydat). Jeżeli rola nie zostanie wybrana, domyślnie zostanie ustawiona rola pracownik.
Kalendarze #
W celu usprawnienia tworzenia grafików pracowniczych i kalendarzy pracy oraz ich większej czytelności wprowadziliśmy zmiany w ich dotychczasowym działaniu:- stworzyliśmy menu kontekstowe – kliknięcie na wybrany dzień umożliwia dodanie wpisu grafikowego,
- zaznaczenie kilku wybranych dni umożliwia dodanie wpisów na kilka dni jednocześnie,
- zaznaczenie kilku wybranych wpisów umożliwia wykonywanie masowych operacji (np. usuwanie, czy zatwierdzanie wpisów).
- możliwość dodawania wszystkich typów wpisów, nie tylko godzin pracy,
- tło komórki zależy od tego, czy:
- pracownik posiada umowę na wybrany dzień (jeżeli nie – tło jest zakreskowane od lewej do prawej),
- pracownik jest powiązany do Klienta lub projektu (jeżeli nie – tło jest zakreskowane od lewej do prawej),
Integracja z Aplikuj.pl #
Umożliwiliśmy publikację rekrutacji na Aplikuj.pl. Jest to możliwe z poziomu multipostingu na wybranej rekrutacji.Spotkania #
Na Klientach, Pracownikach i Kandydatach dodaliśmy możliwość dodawania spotkań, np. rozmów rekrutacyjnych, czy okresowych. Spotkania można dodawać z poziomu:- top panelu (ikona Kalendarza) na profilu kandydata / pracownika / Klienta
- kalendarza (typ wpisu: spotkanie)
Alokacja faktury #
Umożliwiliśmy alokację faktury kosztowej na Klientów. Do tej pory alokacja była możliwa jedynie na projekty. Alokacja umożliwia podział kosztów jednej faktury na różnych Klientów, np. w przypadku gdy kupujemy przedmioty dla pracowników, pracujących u różnych Klientów, i chcemy ich wszystkich rozliczyć na podstawie jednej faktury. Funkcjonalność ta jest dostępna na edycji faktury.Import #
- W przypadku wielospółkowości umożliwiliśmy import godzin do wielu spółek, w zależności od tego, na której spółce pracownik posiada umowę.
- W przypadku importu godzin pracy, podczas wybrania jedynie miesiąca i roku (bez dnia) importowanych godzin, zaimportują się one na dzień, w którym obowiązuje umowa z pracownikiem w danym miesiącu.