Lista pracowników #
Baza pracowników znajduje się w zakładce Pracownicy > Lista pracowników:
Warto wiedzieć, że:
- dane, które są widoczne na liście pracowników, możesz dopasować do potrzeb swojej firmy. Wystarczy skorzystać z ustawienia widoku kolumn (ikona zębatki nad listą)
- kolumny możesz wybierać zarówno z kolumn dostępnych w systemie, jak i z pól, które sam stworzysz na potrzeby Twojej firmy (funkcjonalność atrybutów).
Profil pracownika #
Po kliknięciu na imię i nazwisko pracownika, wejdziesz w jego profil:
Na profilu znajdują się m.in:
- umowy pracownika
- działy / Klienci z którymi pracownik jest powiązany
- Zezwolenia (np. badania lekarskie, szkolenia BHP, meldunek, czy legalizacja zatrudnienia)
- Grafik pracownika (ewidencja nieobecności i godzin pracy, możliwość wprowadzenia korekty urlopu)
- Przedmioty (rzeczy wydane pracownikowi, benefity pracownicze, np. multisport, które mogą być potrącane podczas rozliczenia)
- Więcej
- Rekrutacje (lista rekrutacji w których pracownik brał lub bierze udział)
- Zgody (np, zgody na przetwarzanie danych osobowych, wysyłkę pasków wynagrodzeń czy PITów drogą mailową), lub inne zdefiniowane w Ustawieniach firmy zgody, które zostały zaakceptowane przez pracownika.
Warto wiedzieć, że:
- Zakładki dostępne na profilu pracownika są zależne od modułów, które włączyłeś podczas rejestracji. Jeżeli chcesz zwiększyć ilość funkcjonalności to przejdź do Ustawień > Moduły > Aktywne moduły i włącz dodatkowe moduły
- Pola widoczne na profilu pracownika zależą od Twojej konfiguracji i możesz je zmienić w Ustawienia > Formularze > Pracownicy
Podział dokumentów / załączników na teczki #
Dokumenty pracownika możesz dodać w sekcji załączniki (ikona spinacza w menu po prawej, numer 1 na obrazku poniżej):
Aby dodać nowe pliki należy wybrać „Dodaj załączniki” (numer 2 na obrazku powyżej)
Aby przełączyć widok na widok e-dokumentacji (podział na teczki), należy kliknąć w przycisk E-dokumentacja (nr 3 na obrazku powyżej).
Aby edytować pliki, np. zmienić teczkę, nazwę, opis – należy najechać na przycisk Akcje w wierszu załącznika w kolumnie Akcje i wybrać Edytuj.
Tagi: e-teczka, e-teczki, akta pracowników online