Jeżeli nie masz dodanych pracowników w systemie, dodasz ich w module Pracownicy > Lista pracowników, klikając w przycisk „Dodaj pracownika".
Aby udostępnić onboarding pracownikowi, należy przejść do profilu pracownika w systemie, a następnie z menu pracownika wybrać zakładkę Więcej > Onboarding. Onboarding dodasz do pracownika również w Miękki HR > Onboarding > Dodaj onboarding.
Następnie należy kliknąć w przycisk „Dodaj onboarding" i wybrać onboarding z listy. Widoczne są jedynie aktywne onboardingi (włączone podczas dodawania/edycji onboardingu w Pracownicy > Onboarding >Definicje > Wybrany onboarding > Opcja „Aktywny"). Po stworzeniu onboardingu pracownik otrzyma powiadomienie mailowe.
Uwaga! Należy pamiętać, że pracownik musi posiadać stworzone konto pracownicze lub być użytkownikiem/administratorem systemu. Konto pracownicze stworzysz przechodząc do profilu pracownika klikając w przycisk „Dodaj konto" w sekcji „Konto pracownika" (sekcja po prawej stronie profilu) lub w Ustawienia > Użytkownicy.
