Domyślnie, na liście pracowników znajdują się jedynie osoby o roli „Pracownik". Niejednokrotnie jednak, użytkownicy również są traktowani jako pracownicy, którym chcemy dodawać umowy, przedmioty, czy ich rozliczać. Wtedy, należy poszerzyć zakres wyświetlanych ról na liście pracowników. W tym artykule dowiesz się jak to zrobić.
Lista pracowników może zawierać różne role – od pracowników, po kandydatów, użytkowników, czy administratorów.
Aby sprawdzić jakie role pojawiają się na liście pracowników i włączyć / wyłączyć rolę należy skorzystać z filtrów nad listą pracowników. Należy wyszukać filtr „Rola", a następne zaznaczyć / odznaczyć wybrane role:
Konfiguracja, ról osób, które mają się domyślnie wyświetlać na liście pracowników jest dostępna w Ustawieniach użytkownika w polu „Role na liście pracowników" (każdy użytkownik może to ustawić na swoim koncie):