Tworzenie konta pracownika z poziomu profilu pracownika #
Aby stworzyć konto pracownika w portalu pracowniczym, należy przejść do jego profilu w HRappce, a następnie w sekcji “Konta pracownika” po prawej stronie, należy wybrać “Utwórz konto”.
Wyświetlone zostanie pole z edycją uprawnień dla tworzonego konta, należy je uzupełnić:
a) E-mail – adres e-mail pobrany zostanie z profilu pracownika.
Ważne! Po utworzeniu konta, na wskazany adres e-mail, pracownik otrzyma wiadomość z prośbą o ustawienie hasła w systemie. Wskazany e-mail będzie później służył do logowania do systemu.
b) Kolejno należy uzupełnić pola “Język użytkownika”, “Dostęp pracownika do firm”, “Zastosuj uprawnienia do firm” (pola odnoszące się do firm mają zastosowanie przy wielofirmowości, gdy pracownik jest udostępniany na więcej niż jednej firmie).
W polu “Rola” konieczne jest pozostawienie opcji “pracownik”.
Pola “Dozwolone adresy IP” oraz “Przypnij do obecnej grupy” są opcjonalne.
c) Finalnie konieczne jest określenie uprawnień użytkownika, zakres uprawnień opisany jest w niebieskich tooltipach przy poszczególnych sekcjach.
Zobacz również:
Tworzenie konta pracownika podczas dodawania pracownika do systemu #
Podczas dodawania pracownika systemu HRappka, możesz automatycznie stworzyć mu konto pracownicze. Opcja „Konto pracownika” musi być włączona. Po zapisaniu pracownika, konto pracownika zostanie utworzone zgodnie z domyślnymi uprawnieniami kont pracowniczych, zdefiniowanych w Ustawienia > Moduły > Pracownicy > Portal pracowniczy, opcja Domyślne uprawnienia pracownika. Edycja uprawnień w tym miejscu spowoduje, że analogiczne uprawnienia będą nadawane pracownikom podczas tworzenia kont pracowniczych podczas dodawania pracownika do systemu: