Często zadawane pytania: #
Rola Partner Rekrutacyjny - jakie ma uprawnienia? #
Rola Partnera Rekrutacyjnego ma dostęp do systemu jednak w ograniczonym zakresie.
Partner rekrutacyjny ma dostęp wyłącznie do sekcji Kandydaci oraz Rekrutacja. Można konfigurować uprawnienia partnera o:
- zarządzanie/podgląd załączników,
- zarządzanie/podgląd notatek kandydatów,
- zarządzanie/podgląd załączników rekrutacji.
Partner Rekrutacyjny nie może dodawać rekrutacji – jego rola pozwala wyłącznie na dodawanie kandydatów do istniejących rekrutacji.
Kandydat może edytować dane kandydata, którego dodał lub który aplikował z jego linku aplikacyjnego.
Partnera rekrutacyjnego można dodać w Ustawieniach > Użytkownicy > Użytkownicy, klikając w „Dodaj użytkownika":
Subskrypcja: Rola partnera rekrutacyjnego jest dostępna w subskrypcji powyżej 5 użytkowników. Rola partnera rekrutacyjnego nie wlicza się w liczbę płatnych użytkowników. Maksymalna ilość użytkowników o roli partner rekrutacyjny jest równa ilości opłacanych użytkowników.
Jakie uprawnienia powinien mieć użytkownik, aby mógł dodawać konta partnerom rekrutacyjnym? #
Aby użytkownik mógł dodawać konta dla partnerów rekrutacyjnych lub partnerów handlowych należy na jego liście uprawnień (Ustawienia > Główna > Użytkownicy > Edytuj użytkownika), nadać mu dostęp do Pracowników (nawet w ograniczonym stopniu), a następnie wybrać opcję „Tworzenie kont pracowników/PR/PH".
Dlaczego nie mogę dodać użytkownika o roli partner rekrutacyjny? #
Być może subskrypcja, którą wykupiłeś nie ma opcji dodawania partnerów rekrutacyjnych. Skontaktuj się ze swoim opiekunem w celu uzyskania informacji.
Dane opiekuna znajdziesz w Dane firmy > Abonament lub skontaktuj się ze wsparciem systemu HRappka.pl – tel. 500 114 314, email: kontakt@hrappka.pl
Jak rozliczyć partnera rekrutacyjnego? Grupy cenowe partnerów rekrutacyjnych. #
Definicja grup cenowych partnerów rekrutacyjnych, czyli szczegółów wynagrodzenia partnerów rekrutacyjnych, które następnie możemy wybrać na stanowisku. Na tej podstawie jesteśmy w stanie rozliczyć partnera rekrutacyjnego (wymagane założenie partnerowi konta w systemie).
Grupy cenowe partnerów rekrutacyjnych można dodać w Ustawienia > Dane firmy > Grupy cenowe partnerów rekrutacyjnych.
Dedykowany link aplikacyjny partnera - powiązanie partnera z kandydatem #
HRappka umożliwia automatyczne powiązanie kandydatów z partnerami rekrutacyjnymi.
Jeżeli partner rekrutacyjny, wyśle kandydatowi link do formularza aplikacyjnego, skopiowany z profilu rekrutacji na swoim portalu partnera (widoczne na zdjęciu poniżej) to system automatycznie powiąże kandydata z partnerem rekrutacyjnym.
Partner zobaczy takiego kandydata na swojej liście kandydatów i będzie miał dostęp do edycji jego danych.
Użytkownik i Administrator systemu również widzi, że kandydat przyszedł z polecenia partnera rekrutacyjnego. Z poziomu portalu użytkownika można to zobaczyć w historii aktywności na profilu kandydata w polu Dodano. Pole to można edytować.
Jeżeli nie widzisz tej sekcji, włącz ją w Ustawieniach > Formularze > Kandydaci > Historia aktywności.
Powiadomienie o edycji kandydata przez partnera rekrutacyjnego #
Gdy partner rekrutacyjny wprowadzi zmiany w profilu kandydata, którego dodał, system wyśle powiadomienie do opiekuna rekrutacji z informacją o zmianach:
Jak sprawdzić ile partner dodał kandydatów? Filtrowanie listy kandydatów / pracowników #
Na liście kandydatów oraz pracowników istnieje możliwość włączenia kolumny „Dodany przez" gdzie zapisują się informacje o tym, kto dodał kandydata, również w przypadku gdy kandydat pochodzi z formularza aplikacyjnego, który został wysłany przez partnera. Kolumnę „Dodany przez" można włączyć w Ustawieniach widoku kolumn (ikona zębatki na listą).
Po włączeniu kolumny, można filtrować wartości w kolumnie wg warunków, klikając na ikonę pomarańczowego filtra.