Zapotrzebowanie na pracowników to inaczej zdefiniowania liczba osób, które potrzebne są do:
- pracy na danych stanowiskach
- w konkretnych dniach i godzinach
Zapotrzebowanie oraz proponowani pracownicy widoczni są w zakładce Czas pracy > Kalendarz zbiorczy oraz w CRM > Klienci > Dany Klient > Kalendarz pracy.
Zapotrzebowanie można dodać na dwa sposoby.
Dodawanie zapotrzebowania z poziomu kalendarza zbiorczego #
Jeżeli dopiero zaczynasz pracę w systemie i projekty nie są zdefiniowane, po wejściu w zakładkę Czas pracy > Kalendarz zbiorczy lub w CRM > Klienci > Dany Klient > Kalendarz pracy, zobaczysz przycisk „Dodaj zapotrzebowanie", który należy kliknąć:
Po kliknięciu pojawi się okno modalne, gdzie można wybrać daty, na które chcemy dodać zapotrzebowanie, a następnie wybrać stanowisko, godziny pracy i ilość pracowników.
Jeżeli stanowiska nie zostały jeszcze zdefiniowane, należy to zrobić. Przejdź do instrukcji dodawania stanowiska.
Po dodaniu pierwszego zapotrzebowania, następne możemy dodawać poprzez najechanie kursorem na wybrany dzień lub dni i wybranie z menu „Dodaj zapotrzebowanie".
Dodawanie zapotrzebowania z poziomu projektów #
Zapotrzebowanie automatycznie pojawi się na kalendarzu zbiorczym, jeżeli wcześniej dodasz je w CRM > Dodaj projekt > Stanowiska > Zapotrzebowanie:
Po dodaniu zapotrzebowania, na kalendarzu pracy powinni pojawić się proponowani pracownicy. Jeżeli nie widzisz tych propozycji, przejdź do tej instrukcji.
Więcej o sposobie działania kalendarza pracy przeczytasz tutaj.