Baza wiedzy systemu HRappka
  • Kategorie
    • Samouczek
    • Konfiguracja systemu
    • Praca w systemie
    • Klienci
    • Rekrutacja
    • Kadry i płace
      • Umowy
      • Ewidencja czasu pracy
      • Rozliczenia
    • Legalizacja
    • Deklaracje
  • Zaloguj się
  • Zgłoszenia
  • O systemie

Rekrutacja

  • Dlaczego moje rekrutacje/formularze aplikacyjne nie są przetłumaczone na inne języki?
  • Moduł Rekrutacji – konfiguracja
  • Ankiety (aplikacyjne, do zatrudnienia, testy, oceny)
  • Integracja ze stroną www / Widget rekrutacji
  • Jak sprawdzić efektywność poszczególnych rekruterów?
  • Publikowanie na Facebooku – jak zmienić podgląd formularza aplikacyjnego (linku)?
  • Jak dodać rekrutację?
  • Multiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń / rekrutacji na portalach
  • API rekrutacji
  • Konfiguracja zgód RODO w systemie
  • HRappka Sourcing Plugin – Wtyczka do Sourcingu na LinkedIn
  • Jak przetłumaczyć formularze aplikacyjne na język ukraiński?
  • Co zrobić, gdy kandydat nie może zaaplikować na formularz aplikacyjny?
  • Partner rekrutacyjny – pytania i odpowiedzi
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Dlaczego aplikacje na rekrutacji się nie pojawiają mimo, że licznik na górze pokazuje, że istnieją?
  • Jak współdzielić aplikację / profil kandydata Klientowi / hiring managerowi / osobie nie posiadającej dostępu do systemu
  • Propozycje rekrutacji dla kandydatów
  • Konfiguracja wyglądu formularza aplikacyjnego / rekrutacyjnego
  • W jaki sposób działa CV parser?

Kadry i płace

  • Korekta rozliczenia pracownika
  • Moduł Szkoleń / Szkolenia pracownicze
  • Zmiana stanowiska w umowie, do której zostały dodane wpisy grafikowe
  • Polski Ład, zmiany w obliczaniu wynagrodzeń od 1 stycznia 2022 r
  • Masowe dodawanie zaliczek
  • Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
  • Jak wygenerować świadectwo pracy?
  • Moduł onboardingu pracownika
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Sprawozdanie o warunkach pracy Z-10 składane do GUS
  • Paski wynagrodzeń: Czy przy masowej wysyłce rachunków do pracowników, każdy pracownik otrzyma tylko swój rachunek?
  • Podgląd zapisu obliczeń ekwiwalentu za niewykorzystany urlop oraz odprawy
  • PITY w 2022 roku
  • Priorytet rozliczania przedmiotów / potrąceń / zajęć komorniczych / alimentacyjnych
  • Filtrowanie listy pracowników / wyszukiwanie pracowników (m.in. po aktywnych umowach, rejestracji w ZUS)
  • Umowy
  • Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2022 roku – zmiany w systemie
  • Na liście pracowników pojawiają się kandydaci / użytkownicy. Jak to zmienić?
  • Obliczanie chorobowego w pierwszym miesiącu pracy
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Urlopy dla rodziców
  • Jak wygenerować wniosek na NIP-7 z systemu?
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Jak ustawić odpowiednie konta księgowe eksportów do Optimy?
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak dodawać wpisy grafikowe dla pracownika?
  • Gdzie można znaleźć raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów?
  • Jak znaleźć pracowników, u których są braki w uzupełnionych danych np. US?
  • Wysyłka PIT-4R do urzędu
  • Jak potrącić zaliczkę u pracownika, który został już rozliczony?
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy?
  • Stanowisko
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak dodać pracownikowi przedmiot, który jest podstawą opodatkowania?
  • Czy na portalu pracownika mam możliwość zmiany u pracowników ilości urlopu?
  • Dochody z innych źródeł / Rozliczanie się z podatku z małżonkiem
  • Dlaczego, dodając umowę pracownikowi, nie wyświetlają się stanowiska ?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Jak przypisać pracownika do pokoju w mieszkaniu?
  • Jak dodać skierowanie na badania dla pracownika?
  • Jak ustawić powiadomienie o kończących się umowach?
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Jak wygenerować zaświadczenia A1/CPL do A1/karty EKUZ?
  • Jak wygenerować listę płac?
  • Jak skonfigurować/zmienić ustawienia kadrowe (dane do rozliczeń) pracowników?
  • Jak dodać pracownika?
  • Czy jest możliwość wysłania umowy do podpisu z systemu HRappka.pl?
  • Jak zaznaczyć na umowie zlecenie zatrudnienie u innego pracodawcy?
  • Jak zmienić podstawę do zwolnienia chorobowego?
Rozliczenia
  • Korekta rozliczenia pracownika
  • Płatności: Jak usunąć zobowiązania oznaczone jako zapłacone pracownikowi
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Podgląd zapisu obliczeń ekwiwalentu za niewykorzystany urlop oraz odprawy
  • Priorytet rozliczania przedmiotów / potrąceń / zajęć komorniczych / alimentacyjnych
  • Importowanie składników rozliczenia pracownika
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Integracja z innymi programami / Export danych do innych programów
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
  • Jak skorygować rozliczenie pracownika?
  • Jak ustawić niepełnosprawność na pracowniku?
  • Jak rozliczyć Klienta z określoną stawką i marżą kwotową?
  • Jak ustawić faktury kosztowe do wygenerowania paczki?
  • Jak uzupełnić na pracowniku dane do rozliczeń?
  • Dlaczego zasiłek chorobowy się nie naliczył?
  • Jak zaznaczyć 50% ograniczenia wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak zaznaczyć ograniczenie wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak zmienić aktualną stawkę na stanowisku? Konfiguracja stawki wg dat obowiązywania.
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Zajęcia komornicze
  • Jak importować wynagrodzenia pracownika?
  • Gdzie znaleźć wykaz potrąceń z listy płac?
  • Jak rozliczyć pracownikowi delegacje?
  • Jak zrobić import list płac do systemu?
  • Czy można w systemie wystawić notę księgową do faktury?
  • Zmiana składników wynagrodzenia po wygenerowaniu listy płac
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie i konfiguracja
  • Jak zmienić na aneksie stawkę pracownika?
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Jak potrącić zaliczkę u pracownika, który został już rozliczony?
  • Rozliczanie pracowników
  • Jak dodać pracownikowi przedmiot, który jest podstawą opodatkowania?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Pracownik kończy 26 lat w trakcie miesiąca: czy powinien naliczać się podatek dochodowy? [PIT 0]
  • Przedmioty i magazyny
  • Jak wygenerować listę płac?
  • Jak skonfigurować/zmienić ustawienia kadrowe (dane do rozliczeń) pracowników?
  • Gdzie znajduje się karta wynagrodzeń pracownika?
  • Gdzie włączyć naliczanie Funduszu Pracy?
  • Jak edytować siatkę godzin (I krok rozliczeń), po przejściu do kolejnych kroków?
  • Jak zmienić schemat składek na rozliczeniu (np. gdy zleceniobiorca stracił / otrzymał status studenta, a został wzięty pod uwagę przy rozliczeniach) ?
  • Czy należy rozliczać pracownika, którego wypłata ze względu na zasiłek chorobowy wynosi 0?
  • Jak pobrać rachunki do listy płac?
  • Jak zmienić podstawę do zwolnienia chorobowego?
Umowy
  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać / wystawić umowę pracownikowi? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Jak dodać wypowiedzenie umowy pracownikowi?
  • Jak zmienić na aneksie stawkę pracownika?
  • Dodawanie umowy bliźniaczej w systemie
  • Podpis elektroniczny umów
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Dlaczego, dodając umowę pracownikowi, nie wyświetlają się stanowiska ?
  • Jak sprawdzić na umowie jakie składki są naliczane?
  • Jak wydrukować umowę pracownika?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Jak ustawić powiadomienie o kończących się umowach?
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Czy użytkownik może usunąć umowę dodaną przez innego użytkownika?
  • Czy jest możliwość wysłania umowy do podpisu z systemu HRappka.pl?
  • Jak zaznaczyć na umowie zlecenie zatrudnienie u innego pracodawcy?

Legalizacja

  • Legalizacja pobytu i pracy obywateli Ukrainy – dopasowanie systemu do specustawy 12.03.2022
  • Jak dla oświadczenia o pracę dodać powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu pracy?
  • Karta pobytu a legalizacja pobytu i pracy (Wpływ typu dokumentu karty pobytu na legalizację pobytu i pracy cudzoziemca)
  • Zezwolenie na pracę / Oświadczenie do końca pandemii – kiedy pojawi się informacja?
  • Widget zezwolenia / deklaracje na stronie głównej
  • Jak ustawić powiadomienia o kończących się terminach ważności dokumentów legalizacyjnych / delegacyjnych?
  • Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
  • Weryfikacja okresu legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemca
  • Dlaczego na oświadczeniu pojawia się niewłaściwy urząd pracy? Gdzie ustawić domyślny urząd pracy?
  • Jak dodać szablon danych zezwolenia?
  • W którym miejscu mogę wprowadzić pracownikowi okres ruchu bezwizowego?
  • Jak dodać zezwolenie na pracę dla cudzoziemca?
  • Usprawnienia i ostrzeżenia w specyfice zatrudniania cudzoziemców
  • OCR paszportów w systemie HRappka
  • Zatrudnianie cudzoziemców: przypomnienia w systemie
  • Gdzie są dostępne wszystkie dokumenty legalizujące pobyt i pracę?
  • Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?
  • Jak wygenerować oświadczenia o powierzenie wykonywania pracy cudzoziemcowi?
  • Dlaczego wygenerowane oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy / zezwolenie na pracę nie zapisało się na praca.gov.pl ?

Klienci

  • Czym są projekty w systemie HRappka?
  • Rozliczanie Klientów / Wystawianie faktury
  • Czym są oferty w module Klienci?
  • Grupy cenowe
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Jak rozliczyć Klienta z określoną stawką i marżą kwotową?
  • Jak znaleźć informacje o historii aktywności na stanowisku u Klienta?
  • Jak sprawdzić pracowników powiązanych z Klientem?
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Jak wprowadzić kilka adresów (miejsc pracy, korespondencyjnych) dla jednego Klienta?
  • Na jakiej podstawie tworzy się rozliczenie klienta?
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • OCR faktur i elektroniczny obieg faktur (workflow)

Konfiguracja systemu

  • Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
  • Co to są statusy i jak je skonfigurować?
  • Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
  • Szablony uprawnień użytkowników
  • Kopiowania ustawień z jednej firmy na pozostałe
  • Obsługa portalu pracowniczego
  • Bezpieczeństwo
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
  • Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego?
  • Logowanie dwuetapowe do systemu
  • Integracje w systemie HRappka
  • Portal pracowniczy – konfiguracja dostępu pracownika
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Konfiguracja powiadomień w systemie
  • Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
  • Jak ustawić powiadomienia o kończących się terminach ważności dokumentów legalizacyjnych / delegacyjnych?
  • Dodawanie nowej firmy do systemu
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Jak włączyć Split Payment na fakturze?
  • Jak ustawić odpowiednie konta księgowe eksportów do Optimy?
  • Jak skonfigurować system z Comarch Optima?
  • Jak ustawić widoczność modułów?
  • Czym są stawki na stanowisku i jak je konfigurować?
  • Jak dodać kolejną opcję w liście rozwijanej w atrybucie?
  • Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
  • Czy można robić backup bazy danych?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Jak wygenerować raport aktywności użytkownika?
  • Jak odblokować użytkownika?
  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
  • Moduł pism – Działanie i konfiguracja
  • Znaczniki wydruków w systemie
  • Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
  • Jak zmienić dane firmy, na które wystawiane są faktury za korzystanie z systemu?
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości / emaili
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Jak dodać transport dla opiekunki?
  • Jak ustawić branding?
  • Powiadomienia o kończących się zgodach RODO
  • Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
  • Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
Wydruki
  • Wydruki / szablony dokumentów w systemie: Pytania i odpowiedzi
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie i konfiguracja
  • Jak dodać numer strony na wydruku umowy?
  • Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?

Ewidencja czasu pracy

  • Ścieżki akceptacji wpisów grafikowych
  • Ewidencja czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Elektroniczne wnioski urlopowe
  • Jaki czytnik kart kupić aby działał z modułem RCP w systemie? TECHNOLOGIA RFID
  • Konfiguracja i korekta urlopu pracownika
  • Dzień wolny za święto. Jak dodać dzień odbioru dnia świątecznego?
  • Urlopy dla rodziców
  • Automatyczne planowanie pracy w kalendarzu pracy
  • Jak wygenerować ewidencję czasu pracy?
  • Jak dodawać wpisy grafikowe dla pracownika?
  • Jak zobaczyć liczbę dni zaległego urlopu, z wcześniejszych lat?
  • Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak działa kalendarz pracy?
  • Gdzie można zobaczyć masowo urlopy wszystkich pracowników? [Raport urlopów i ekwiwalentów]
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Jak usunąć plan pracowników z kalendarza masowo?
  • Rejestracja czasu pracy (RCP)
  • Rodzaje nieobecności na grafiku pracownika
  • Czy status kalendarza da się usunąć po jego nadaniu?

Samouczek

  • Profil Klienta – funkcjonalności
  • Moduł Szkoleń / Szkolenia pracownicze
  • Dopiero zaczynasz przygodę z HRappką? Sprawdź ten wpis!
  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać / wystawić umowę pracownikowi? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Moduł onboardingu pracownika
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Ewidencja czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Jak dodać rekrutację?
  • Elektroniczne wnioski urlopowe
  • Jak zmienić hasło w systemie?
  • Jak włączyć / wyłączyć moduły w systemie
  • Gdzie znajdę faktury za korzystanie z systemu?
  • Dashboard deklaracji
  • Jak dodać notatki?
  • Jak zalogować do systemu HRappka.pl?
Legalizacja
  • Jak podpiąć skrypty z Google Analytics / Facebook Pixel itp. do formularzy aplikacyjnych?
  • Jak dla oświadczenia o pracę dodać powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu pracy?
  • Karta pobytu a legalizacja pobytu i pracy (Wpływ typu dokumentu karty pobytu na legalizację pobytu i pracy cudzoziemca)
  • Zezwolenie na pracę / Oświadczenie do końca pandemii – kiedy pojawi się informacja?
  • Widget zezwolenia / deklaracje na stronie głównej
  • Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
  • Weryfikacja okresu legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemca
  • Jak dodać szablon danych zezwolenia?
  • W którym miejscu mogę wprowadzić pracownikowi okres ruchu bezwizowego?
  • Jak dodać zezwolenie na pracę dla cudzoziemca?
  • Zatrudnianie cudzoziemców: przypomnienia w systemie
  • Jak wygenerować oświadczenia o powierzenie wykonywania pracy cudzoziemcowi?
  • Dlaczego wygenerowane oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy / zezwolenie na pracę nie zapisało się na praca.gov.pl ?
Pracownicy
  • Moduł Szkoleń / Szkolenia pracownicze
  • Moduł Działów [Wdrożenie 20.06.2022]
  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać / wystawić umowę pracownikowi? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Moduł onboardingu pracownika
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Ewidencja czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Obsługa portalu pracowniczego
  • Tworzenie konta pracownika
  • Portal pracowniczy – konfiguracja dostępu pracownika
  • Jak wygenerować deklarację ZUS pracownikowi?
  • Czym są stawki na stanowisku i jak je konfigurować?
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Jak skorygować rozliczenie pracownika?
  • Jak ustawić niepełnosprawność na pracowniku?
  • Dodawanie niepełnosprawności w systemie
  • Jak dodać nowego pracownika do systemu?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak znaleźć umowy z wybraną datą aktywności, stawką, składkami dla umowy, typem umowy, nazwą stanowiska?
  • Jak zaznaczyć 50% ograniczenia wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak rozliczyć pracownikowi delegacje?
  • Jak dodać wypowiedzenie umowy pracownikowi?
  • Jak wygenerować ewidencję czasu pracy?
  • Jak dodawać wpisy grafikowe dla pracownika?
  • Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak działa kalendarz pracy?
  • Gdzie można zobaczyć masowo urlopy wszystkich pracowników? [Raport urlopów i ekwiwalentów]
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Jak usunąć plan pracowników z kalendarza masowo?
  • Gdzie można znaleźć raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów?
  • Stanowisko
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Jak sprawdzić na umowie jakie składki są naliczane?
  • Jak wydrukować umowę pracownika?
  • Na jakiej podstawie działają propozycje scalania pracowników?
Klienci
  • Profil Klienta – funkcjonalności
  • Rozliczanie Klientów / Wystawianie faktury
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Jak rozliczyć Klienta z określoną stawką i marżą kwotową?
  • Jak znaleźć informacje o historii aktywności na stanowisku u Klienta?
  • Jak wprowadzić kilka adresów (miejsc pracy, korespondencyjnych) dla jednego Klienta?
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Portal Kliencki / Rola Klient
Rozliczenia
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Jak ustawić faktury kosztowe do wygenerowania paczki?
  • Jak uzupełnić na pracowniku dane do rozliczeń?
  • Dlaczego zasiłek chorobowy się nie naliczył?
  • Jak zmienić aktualną stawkę na stanowisku? Konfiguracja stawki wg dat obowiązywania.
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Zajęcia komornicze
  • Jak importować wynagrodzenia pracownika?
  • Gdzie znaleźć wykaz potrąceń z listy płac?
  • Jak zrobić import list płac do systemu?
  • Zmiana składników wynagrodzenia po wygenerowaniu listy płac
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Rozliczanie pracowników
  • Jak zmienić datę na rachunku?
  • Przedmioty i magazyny
  • Gdzie znajduje się karta wynagrodzeń pracownika?
  • Gdzie włączyć naliczanie Funduszu Pracy?
  • Jak edytować siatkę godzin (I krok rozliczeń), po przejściu do kolejnych kroków?
  • Jak zmienić schemat składek na rozliczeniu (np. gdy zleceniobiorca stracił / otrzymał status studenta, a został wzięty pod uwagę przy rozliczeniach) ?
  • Czy należy rozliczać pracownika, którego wypłata ze względu na zasiłek chorobowy wynosi 0?
  • Jak automatycznie rozliczyć pracownika z ekwiwalentu?
  • Jak pobrać rachunki do listy płac?
Praca w systemie
  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
  • Dedykowany workflow
  • Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna HRappka]
  • Zmiana hasła [Jak zmienić hasło do systemu?]
  • Jak przetłumaczyć atrybuty [Tłumaczenie artybutu]
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
  • Export w systemie HRappka
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
  • Jak skonfigurować widok list / kolumn?
  • Jak odblokować konto użytkownika?
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Jak odblokować użytkownika?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak sprawdzić historię zmian na obiektach?
  • Znaczniki wydruków w systemie
  • Jak znaleźć umowy z wybraną datą aktywności, stawką, składkami dla umowy, typem umowy, nazwą stanowiska?
  • Jak masowo wysłać maile?
  • Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
  • Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
  • Gdzie znaleźć raport o przeciętnym zatrudnieniu pracowników
  • Moduł Zadań
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości / emaili
  • Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
  • Jak wyfiltrować pracowników zarejestrowanych w ZUS?
  • Jak wybrać na liście pracowników tylko tych, którzy mają status aktywny?
  • Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Jak dodać notatki?
  • Przeglądarki wspierane przez system HRappka
  • Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
  • Jakie formaty danych zostaną zaczytane do poszczególnych kategorii podczas importu danych?
Konfiguracja
  • Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
  • Co to są statusy i jak je skonfigurować?
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego?
  • Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
  • Jak ustawić widoczność modułów?
  • Czym są stawki na stanowisku i jak je konfigurować?
  • Jak dodać kolejną opcję w liście rozwijanej w atrybucie?
  • Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
  • Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie i konfiguracja
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Dodawanie umowy bliźniaczej w systemie
  • Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?
Rekrutacja
  • Dlaczego moje rekrutacje/formularze aplikacyjne nie są przetłumaczone na inne języki?
  • Moduł Rekrutacji – konfiguracja
  • Jak sprawdzić efektywność poszczególnych rekruterów?
  • Jak dodać rekrutację?
  • Multiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń / rekrutacji na portalach
  • Rekrutacja nie jest widoczna na widgecie rekrutacyjnym
  • Jak skorygować rozliczenie pracownika?
  • Propozycje rekrutacji dla kandydatów
  • Konfiguracja wyglądu formularza aplikacyjnego / rekrutacyjnego
  • Jak działa powiązanie aplikacji do kandydatów?

Deklaracje

  • PITY w 2022 roku
  • Dashboard deklaracji
PPK
  • Gdzie wygeneruję pojedyńcze raporty dotyczące przystąpień / rezygnacji / wznowień / zakończenia zatrudnienia?
  • Dlaczego za czas chorobowego nie są naliczane składki PPK?
  • Jak w Deklaracje > Rejestr przystąpień i rezygnacji znaleźć pracowników, którzy mają deklaracje przystąpienia?
  • Dlaczego PPK nie naliczyło się w rozliczeniu pracownika?
  • Czym jest „Data aktywności od” w ustawieniach PPK?
  • Jak ustawić PPK na pracowniku?
  • Jak włączyć PPK na firmie?
  • Jak usunąć przystąpienie do PPK?
  • Jak znaleźć pracowników, którym naliczyło się PPK w wybranym okresie?
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej?
  • Jak dodać pracownikowi deklarację przystąpienie / rezygnacji z PPK
  • Gdzie znajdę raport zbiorczy składek?
  • Gdzie znajdę raport przystąpień i rezygnacji?
ZUS
  • ZUS RUD – zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Jak wygenerować deklarację ZUS pracownikowi?
  • Jak wyszukać deklaracje ZUS i je pobrać?
  • Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
US
  • PITY w 2022 roku
  • Korekta PIT-11
  • Jak wygenerować wniosek na NIP-7 z systemu?
  • Wystawianie deklaracji PIT – jak uzupełnić braki na pracowniku
  • Zbiorczy raport do Urzędu Skarbowego PIT-11(Z) – podpis elektroniczny i wysyłka do urzędu
  • Jak znaleźć pracowników, u których są braki w uzupełnionych danych np. US?
  • Wysyłka PIT-4R do urzędu

Praca w systemie

  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Pomoc techniczna / Wsparcie / Support
  • Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
  • Jak zmienić motyw w systemie na ciemny / jasny (dark mode / light mode)?
  • Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna HRappka]
  • Jak można wysłać SMS do pracownika? Masowa wysyłka SMS
  • Aplikacja mobilna HRappka
  • Zmiana hasła [Jak zmienić hasło do systemu?]
  • Jak dostosować ankietę aplikacyjny do stanowiska (np. dla Opiekunki)?
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Notatki w systemie: Zarządzanie widocznością i tłumaczenie
  • Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Jak skonfigurować widok list / kolumn?
  • Jak zmienić numerację faktur sprzedażowych?
  • Jak dodać zwrot, który jest opodatkowany?
  • Kto dostaje powiadomienia, gdy pracownik zgłosi chęć zmiany danych osobowych?
  • Raportowanie czasu pracy na zadaniach w projektach
  • Sekcje zadań w widgecie Zadania
  • Jak zarządzać zmianami Opiekunek?
  • Jak włączyć Split Payment na fakturze?
  • Realizacja zapotrzebowania na projekcie
  • Jak dodać bazę wiedzy tak, żeby była widoczna dla pracownika?
  • Jak włączyć moduł Pism?
  • Jak dodać nowego pracownika do systemu?
  • Jak dodać mieszkanie?
  • Jak odblokować konto użytkownika?
  • Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Gdzie można znaleźć fakturę proformę do opłacenia?
  • Jak wygenerować raport aktywności użytkownika?
  • Jak sprawdzić historię zmian na obiektach?
  • Jak masowo wysłać maile?
  • Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
  • Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
  • Moduł Zadań
  • Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
  • Jak wyfiltrować pracowników zarejestrowanych w ZUS?
  • Jak wybrać na liście pracowników tylko tych, którzy mają status aktywny?
  • Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
  • Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Przeglądarki wspierane przez system HRappka
  • Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?
  • Jak wysłać umowę na maila pracownika?
  • Jak zresetować hasło w systemie?
Import
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Integracja z innymi programami / Export danych do innych programów
  • Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
  • Jak importować wynagrodzenia pracownika?
  • Jak zrobić import list płac do systemu?
  • Jakie formaty danych zostaną zaczytane do poszczególnych kategorii podczas importu danych?
Eksport
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Integracja z PowerOffice
  • Integracja z innymi programami / Export danych do innych programów
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Jak ustawić odpowiednie konta księgowe eksportów do Optimy?
  • Jak skonfigurować system z Comarch Optima?
  • Jak ustawić faktury kosztowe do wygenerowania paczki?
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej?
Wielofirmowość
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy?
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?

Mieszkania

  • Jak ustawić potrącenia za mieszkanie?
  • Jak zaktualizować adres pracownika z adresem mieszkania?
  • Jak dodać pokój do mieszkania?
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak przypisać pracownika do pokoju w mieszkaniu?
  • Jaka jest różnica na mieszkaniu w definiowaniu opłaty za lokatora w typie stawki: za dzień, za miesiąc, za okres?

Aktualizacje systemu

  • Nowości 30.06.2022
  • Nowości 27.06.2022
  • Nowości 20.06.2022
  • Moduł Działów [Wdrożenie 20.06.2022]
  • Nowości 31.05.2022
  • Nowości 26.05.2022
  • Nowości 23.05.2022
  • Nowości 17.05.2022
  • Nowości 14.04.2022
  • Nowości 09.05.2022
  • Nowości 12.05.2022
  • Nowości 04.05.2022
  • Nowości 26.04.2022
  • Nowości 27.04.2022
  • Nowości 11.04.2022
  • Nowości 06.04.2022
  • Nowości 04.04.2022
  • Nowości 28.03.2022
  • Nowości 24.03.2022
  • Nowości 16.03.2022
  • Nowości 10.03.2022
  • Nowości 28.02.2022 & 3.03.2022
  • Nowości 1.2020
  • Nowości 02.2020
  • Nowości 03.2020
  • Nowości 04.2020
  • Nowości 05.2020
  • Nowości 06.2020
  • Nowości 07.2020
  • Nowości 08.2020
  • Nowości 09.2020
  • Nowości 10.2020
  • Nowości 11.2020
  • Nowości 12.2020
  • Nowości 23.02.2022
  • Nowości 17.02.2022
  • Nowości 10-14.02.2022
  • Nowości 07.02.2022
  • Nowości 01.02.2022
  • Nowości 26.01.2022
  • Nowości 01.2021
  • Nowości 02.2021
  • Nowości 20.01.2022
  • Nowości 17.01.2022
  • Nowości 11.01.2022
  • Nowości 01.09.2021
  • Nowości 23.12.2022
  • Nowości 21.12.2022
  • Nowości 15.12.2021
  • Nowości 09.12.2021
  • Nowości 06.12.2021
  • Nowości 29.11.2021
  • Nowości 25.11.2021
  • Nowości 22.11.2021
  • Nowy interfejs systemu HRappka
  • Nowości 15.11.2021
  • Nowości 28.10.2021
  • Nowości 03.2021
  • Nowości 21.10.2021
  • Nowości 18.10.2021
  • Nowości 14.10.2021
  • Nowości 07.10.2021
  • Nowości 30.09.2021
  • Nowości 27.09.2021
  • Nowości 6.07.2021
  • Nowości 3.08.2021
  • Nowości 29.07.2021
  • Nowości 27.07.2021
  • Nowości 20.07.2021
  • Nowości 12.07.2021
  • Nowości 1.07.2021
  • Nowości 16.09.2021
  • Nowości 04.2021
  • Nowości 06.2021
  • Nowości 05.2021
  • Nowości 13.09.2021
  • Nowości 07.09.2021
  • Nowości 30.08.2021
  • Nowości 23.08.2021
  • Nowości 16.08.2021
  • Nowości 11.08.2021
  • Home
  • Baza wiedzy systemu HRappka
  • Aktualizacje systemu
  • Nowości 09.2020

Nowości 09.2020

Spis treści
  • Rozliczanie nadgodzin w niestandardowym okresie
  • Widok zapotrzebowania na projekcie
  • Powiadomienie dla pracownika o zaakceptowanych godzinach
  • Certyfikaty - filtrowanie
  • Nowe kolumny
  • Dodatkowe możliwości integracji przez API
  • Nowy sposób logowania na praca.gov.pl
  • Zwroty do delegacji w walucie zagranicznej
  • Wybór szablonu rachunku per Klient
  • Wniosek na pobyt czasowy na więcej niż jedno stanowisko
  • Naliczanie Klientowi przedmiotu w rozliczeniu
  • Otwarte rekrutacje na portalu pracowniczym
  • Nowe kolumny w systemie
  • Zapamiętywanie filtrów
  • Zmiany w interfejsie portalu Klienta
  • Zmiany w zadaniach
  • Niestandardowe wiadomości do kandydata
  • Baza wiedzy dla pracownika
  • Wyślij załącznik do kandydata z szablonu
  • Osoba kontaktowa - notatka
  • Zmiany w konfiguracji atrybutów
  • Delegowanie na podstawie daty trwania umowy lub wizy
  • Szablony danych w delegowaniu
  • Możliwość ręcznego uzupełniania danych w US-55
  • Dodawanie pracownikowi premii w walucie zagranicznej
  • Wydruk KP
  • Zmiany na wystawianiu umowy z poziomu modułu rekrutacji
  • Dashboard workflow
  • Rozbudowa modułu transportu
  • Nowe kolumny na liście pracowników
  • Role i uprawnienia użytkowników
  • Uprawnienia użytkowników do Ustawień
  • Pobieranie plików z listy zezwoleń
  • Powiadomienia o notatce w zadaniu
  • Dodawanie kodu GTU do pozycji na fakturze
  • Planowanie obsadzenia projektów
  • Tagi na załącznikach
  • Rozszerzenie importu danych z GUS
  • Ustawienia powiadomień
Nowości 10.09.2020

Rozliczanie nadgodzin w niestandardowym okresie #

Umożliwiliśmy rozliczanie nadgodzin w okresach innych niż jednomiesięczne. W ustawieniach Klienta należy wskazać „Okres rozliczania nadgodzin w miesiącach”, który jest liczbą miesięcy, w której system ma kontrolować naliczanie nadgodzin, a także miesiąc rozpoczęcia okresu. Nadgodziny dobowe są naliczane bezpośrednio w miesiącu ich wystąpienia, natomiast nadgodziny tygodniowe są rozliczane w ostatnim miesiącu zdefiniowanego okresu.
hrappka

Widok zapotrzebowania na projekcie #

Przy każdym stanowisku na projekcie, jest możliwość zdefiniowania zapotrzebowania w wybranym okresie. Określone zapotrzebowanie zostanie zaprezentowane na kalendarzu pracy.hrappka Analogicznie dodane na kalendarzu zapotrzebowanie będzie prezentowane na oknie zapotrzebowania w szczegółach projektu.hrappka

Powiadomienie dla pracownika o zaakceptowanych godzinach #

W ustawieniach systemu (Ustawienia>Konfiguracja>Powiadomienia>Pracownicy i kandydaci) pojawił się nowy rodzaj powiadomienia – „Wysyłaj pracownikom realizację godzin.”
hrappka
Aktywacja tego powiadomienia spowoduje wysyłkę wiadomości do pracownika (drogą mailową/systemową/smsową) z informacją, że zrealizowane przez niego godziny zostały zaakceptowane.

Certyfikaty – filtrowanie #

Dodaliśmy możliwość filtrowania na liście certyfikatów:
  • według typu uprawnień (np. spawalnicze),
  • według klienta, do którego jest przypisany pracownik.

Nowe kolumny #

  • „Przynależność do grup” na liście pracowników (pracownik mający konto w systemie może być przypisany do grup i to one będą prezentowane w kolumnie),
  • „Ostatnie logowanie” na liście pracowników,
  • „Alokacja kosztów faktury” na liście procesów workflow.

Dodatkowe możliwości integracji przez API #

HRappka pozwala na integrację przez API z innymi systemami. W ostatnim wdrożeniu poszerzyliśmy możliwości w tym zakresie poprzez dodanie możliwości importu lub eksportu załączników kandydata przez API, a także wyszukiwanie stworzonych rekrutacji po koordynatach (lokalizacji). Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 11.09.2020

Nowy sposób logowania na praca.gov.pl #

W związku z tym, że na portalu praca.gov.pl od 15 października 2020 r. zostanie zablokowana możliwość logowania się za pomocą loginu i hasła, nasi użytkownicy będą mogli logować się za pomocą login.gov.pl. Aby ustawić integrację z login.gov.pl należy w sekcji Ustawienia własne > Integracje wprowadzić dane dotyczące profilu zaufanego. Gdy chcemy zapisać wniosek utworzony w systemie do katalogu roboczego na praca.gov, system poprosi o weryfikację kodem sms wysłanym na podany w profilu zaufanym numer telefonu. Po pomyślnej weryfikacji kodu oświadczenie zostanie dodane.
hrappka

Zwroty do delegacji w walucie zagranicznej #

Umożliwiliśmy dodawanie zwrotów do delegacji w sytuacji, gdy delegacja i zwrot są w walucie zagranicznej. W drugim kroku rozliczeń, przy dodaniu zwrotu w polskich złotych, zostanie on dodany do podstawowego wynagrodzenia, a zwrot w walucie zagranicznej, zostanie dodany do kwoty delegacji (która jest w walucie zagranicznej). Analogicznie będą naliczane potrącenia.
hrappka

Wybór szablonu rachunku per Klient #

Od teraz możliwe jest generowanie rachunków na podstawie różnych szablonów. Należy dodać nowy wydruk o typie „Rachunek”, a następnie w ustawieniach Klienta (Klient>Ustawienia) wybrać wzór rachunku, który system ma wykorzystywać podczas rozliczeń pracowników tego Klienta. Jeżeli nie zostanie wybrany dedykowany wzór dla Klienta, system zastosuje domyślny szablon.
hrappka

Wniosek na pobyt czasowy na więcej niż jedno stanowisko #

Podczas tworzenia wniosku o zezwolenie na pobyt czasowy mamy możliwość wyboru kilku stanowisk. W sekcji „informacja oświadczenia” przy polu „stanowisko” umieściliśmy ikonę plusa służącą do dodawania — po wybraniu go, wystarczy zacząć wpisywać nazwę stanowiska, a system zaprezentuje listę propozycji.

Naliczanie Klientowi przedmiotu w rozliczeniu #

Wprowadziliśmy możliwość definiowania w przedmiotach Klienta potrąceń, które będą uwzględniane na fakturze. Podczas definiowania przedmiotu określamy miesiąc potrącenia oraz cykliczność.
hrappka
Po wygenerowaniu faktury z rozliczenia Klienta, na zdefiniowanym przedmiocie znajdzie się jego historia oraz informacja o potrąceniu.

Otwarte rekrutacje na portalu pracowniczym #

Aby zaprezentować listę aktywnych rekrutacji na koncie pracowniczym należy w sekcji Ustawienia > Moduły > Pracownicy zaznaczyć opcję “Prezentuj otwarte rekrutacje na kontach pracowniczych”, a następnie wybrać integrację ze stroną www, według której będą wyświetlane rekrutacje (zostanie zaprezentowana lista dostępnych widgetów). Rekrutacje na koncie pracowniczym pojawią się jako osobna zakładka.
hrappka
Ważne! Domyślnie opcja ta jest wyłączona.

Nowe kolumny w systemie #

Na liście zobowiązań zostały dodane nowe kolumny:
  • numer SWIFT,
  • nazwa banku,
  • waluta,
  • inny właściciel konta.
Na liście pracowników zostały dodane nowe kolumny:
  • B.u kod zawodu (Bieżąca umowa kod zawodu),
  • N.u. Status (Najświeższa umowa Status),
  • N.u. Opiekun Klienta (Najświeższa umowa Opiekun Klienta).
Na liście pracowników pojawiły się także kolumny dotyczące adresu korespondencyjnego oraz zameldowania. Po zmianach można osobno wyświetlić kolumny dotyczące ulicy, numeru domu, kodu pocztowego, miejscowości oraz kraju adresu korespondencyjnego.

Zapamiętywanie filtrów #

Od teraz, system zapamięta ostatnio wybrany filtr na kalendarzu pracy. Ułatwi to pracę, szczególnie gdy regularnie planuje się pracowników o podobnych parametrach. Ważne! Zapamiętane filtry będą dostępne tylko na konkretnym kalendarzu, a nie na wszystkich kalendarzach.

Zmiany w interfejsie portalu Klienta #

Na portalu Klienta, na stronie głównej, zostanie zapamiętany ostatnio prezentowany kalendarz oraz okres, w którym był wyświetlany. Podczas ustawiania wcześniej wspomnianego okresu, istnieje możliwość korzystania z szybkich skrótów (ikona “rakiety”), do której dodana została opcja „dziś + 2 dni”. Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.     Nowości 16.09.2020

Zmiany w zadaniach #

Dokonaliśmy następujących usprawnień w zakresie modułu Zadania:
  1. System powiadomi zlecającego zadanie jeśli nie zostało ono wykonane w terminie.
  2. Do tej pory, można było przydzielać zadania do użytkownika systemu pojedynczo lub do grupy (jednak tworzone było jedno zadanie dla wszystkich członków wskazanej grupy). Od teraz możliwe jest przydzielenie zadania do wielu użytkowników lub do każdej osoby z grupy z osobna. Aby dodać zadanie do wszystkich użytkowników grupy, należy podczas dodawania zadania w oknie „Przydziel do” wybrać grupę użytkowników, a następnie pod jej nazwą zaznaczyć checkbox przy „Przydziel indywidualnie”.
hrappka

Niestandardowe wiadomości do kandydata #

Umożliwiliśmy zdefiniowanie dla każdej rekrutacji indywidualnych wiadomości do kandydata, które dostaje po wypełnieniu formularza aplikacyjnego przez HRappkę:
  1. „Podziękowania za złożenie aplikacji”
  2. „Treść wiadomości e-mail wysyłanej do kandydata po złożeniu aplikacji”
Dotychczas te pola były definiowane globalnie, ale od teraz można modyfikować je dla każdej rekrutacji w jej ustawieniach. Po zaznaczeniu checkboxów przy „Niestandardowe podziękowanie za złożenie aplikacji” oraz „Niestandardowa treść wiadomości e-mail wysyłanej do kandydata po złożeniu aplikacji” zostaną zaprezentowane pola tekstowe z możliwością sformatowania oraz dodania tłumaczeń w językach obcych (wiadomości w językach obcych prezentowane są w zależności od języka przeglądarki kandydata).
hrappka

Baza wiedzy dla pracownika #

Na stronie głównej systemu w sekcji „Baza wiedzy”, można umieszczać dowolne pliki, posegregowane w foldery. Od teraz można udostępnić wybrane pliki pracownikom, którzy mają konta w systemie. Aby to zrobić, należy przy konkretnym kliku wybrać „edytuj”.
hrappka
Następnie, jeżeli plik ma być udostępniony dla pracownika, kliknij checkbox przy „widoczny dla pracowników” i zapisz zmiany.
hrappka

Wyślij załącznik do kandydata z szablonu #

Przy wysyłce załącznika kandydata lub pracownika drogą mailową z systemu, umożliwiliśmy wybór szablonu wiadomości. Na liście załączników pracownika, w sekcji „Akcje” znajduje się opcja „Wyślij”.
hrappka
Po jej wybraniu, prezentowane jest okno wysyłki wiadomości. Wzór wybieramy w oknie „Szablon wiadomości”.
hrappka
W celu dodania szablonu, należy przejść do sekcji Ustawienia>Wydruki>Lista i dodać wzór wydruku o typie „Szablon wiadomości”.

Osoba kontaktowa – notatka #

Na formularzu dodawania nowej osoby kontaktowej Klienta zostało dodane nowe pole „Notatka”, w której można wpisać dodatkową informację o przedstawicielu Klienta.
hrappka
Informacja z notatki prezentowana jest w kolumnie „Osoby kontaktowe” na liście Klientów.
hrappka

Zmiany w konfiguracji atrybutów #

Zmieniliśmy w systemie nazewnictwo typów atrybutów:
  1. Tekst => Krótki tekst
  2. Tekst (duże pole) => Długi tekst
Wybór został podzielony na dwie opcje:
  1. lista rozwijana – dla podstawowego widoku wyboru z listy
  2. jednokrotny wybór – dla atrybutów „wybór”, dla których wybrana była prezentacja w formie radio button
Wybór wielokrotny również został podzielony na dwa sposoby:
  1. lista rozwijana z wielokrotnym wyborem
  2. wielokrotny wybór – dla atrybutów, które miały być prezentowane w formie checkboxów
Pozostałe opcje pozostały bez zmian w zakresie nazwy, została dodana tylko ikona sugerująca rodzaj atrybutu.
hrappka
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 18.09.2020

Delegowanie na podstawie daty trwania umowy lub wizy #

Od teraz w zezwoleniach typu “Delegowanie” w sekcji “Podstawowe informacje delegowania” możliwe jest delegowanie na podstawie dat trwania umowy lub wizy pracownika. Okres delegowania zostanie skopiowany z dat początku i końca wybranego dokumentu.
hrappka

Szablony danych w delegowaniu #

Umożliwiliśmy zapisywanie szablonów wniosków dokumentów w sekcji “Delegowanie”, analogicznie jak na zezwoleniach dotyczących legalizacji. Przy dodawaniu kolejnych zezwoleń, możliwe jest wypełnienie ich na podstawie zapisanego szablonu danych. Ważne! “Informacje o czasie pracy i wynagrodzeniu pracownika w okresie ubiegania się o zaświadczenie A1” nie są zapisywane w szablonie.

Możliwość ręcznego uzupełniania danych w US-55 #

Dodaliśmy możliwość ręcznego wpisania danych w sekcji “Informacje o miejscu wykonywania pracy” w dokumencie US-55 (dostępnym w sekcji Zezwolenia>Delegowanie). Pola, które od dziś można ręcznie uzupełnić to “Rodzaj wykonywanej pracy” oraz “Okres obowiązywania umowy, na podstawie której wykonywana jest praca”.

Dodawanie pracownikowi premii w walucie zagranicznej #

Od teraz możliwe jest dodanie pracownikowi premii w walucie zagranicznej. Aby to zrobić, należy w grafiku pracownika, dodać wpis o typie “Premia”.
hrappka
Następnie trzeba wskazać rodzaj, typ, kwotę i walutę premii.
hrappka

Wydruk KP #

Dodaliśmy systemowy wydruk dowodu wpłaty KP (kasa przyjęła). Aby go wygenerować, należy przejść do sekcji Rozliczenia > Należności, a następnie kolejno zaznaczyć checkboxami interesujące nas należności, wybrać przycisk “Akcje”, a potem “Wydruk KP”. Wydruk można wygenerować z domyślnego lub własnego szablonu.
hrappka

Zmiany na wystawianiu umowy z poziomu modułu rekrutacji #

Od teraz, przy wystawianiu umowy z poziomu listy aplikacji oraz listy kandydatów dane do umowy (Klient, Stanowisko, Typ umowy) będą generować się na podstawie parametrów uzupełnionych w rekrutacji.

Dashboard workflow #

Nowością w systemie jest sekcja dashboardu dla procesów zdefiniowanych w systemie.
hrappka
Można na niej skorzystać z filtrów i wybrać procesy po ich typie, dacie dodania, Kliencie (do którego przypisany jest proces) lub zewnętrznych identyfikatorze (ID) zadania. Procesy prezentowane są zbiorczo według statusów zdefiniowanych w systemie.
hrappka

Rozbudowa modułu transportu #

Dokonaliśmy zmian w module transportu. Przy dodawaniu transportu danego pracownika w polach “Adres z” i “Adres do”, system prezentuje sugestie: adres zamieszkania pracownika, adres Klienta, adres mieszkania, do którego pracownik jest przypisany. Wciąż istnieje jednak możliwość wpisania tych adresów ręcznie. Dodatkowo na liście transportów (Główna>Transport) dodaliśmy kolumny:
  • “Adres z” ,
  • “Adres do”.
hrappka

Nowe kolumny na liście pracowników #

Na liście pracowników dodaliśmy kolumny:
  1. “Aktualne zezwolenia na pobyt”
  2. “Aktualne zezwolenia na pracę”.
Podczas filtrowania listy pracowników po istniejących zezwoleniach pracowników, gdy wybierzemy opcję “Aktualne” lub “Tak”, poniżej zostanie zaprezentowane dodatkowe kryterium wyszukiwania – “firma”. Dzięki niemu będzie można zaprezentować pracowników, których zezwolenia były dodane na wybranej spółce. Opcja ma zastosowanie dla firm posiadających w HRappce więcej niż jeden podmiot.
hrappka
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 23.09.2020

Role i uprawnienia użytkowników #

W sekcji Ustawieniach > Główna > okno edycji Użytkownika > Użytkownik (o roli użytkownik), w opcjach dostępu do Pracowników i Klientów dodaliśmy nowe poziomy uprawnień:
  • Dostęp do pracowników:
    • opcja usuwanie, która umożliwia użytkownikowi usuwanie pracowników,
    • kontakt sms/email – umożliwia użytkownikowi wysyłkę sms/email do pracowników,
  • Dostęp do Klientów
    • kontakt sms/email – umożliwia wysyłkę sms/email do pracowników,
hrappka

Uprawnienia użytkowników do Ustawień #

Nowa opcja „Ustawienia”, dostępna na oknie edycji użytkownika, umożliwia nadanie mu poszerzonego dostępu do konfiguracji poszczególnych elementów w systemie – poza wydrukami, może mieć także dostęp do importu, ustawień rozliczeniowych firmy lub konfiguracji.
hrappka

Pobieranie plików z listy zezwoleń #

Dodaliśmy kolumnę „Akcje” na liście zezwoleń, która umożliwia pobieranie plików bezpośrednio z listy zezwoleń.
hrappka

Powiadomienia o notatce w zadaniu #

W ramach ostatniego wdrożenia, poszerzyliśmy powiadomienia w ramach zadań dodawanych w systemie. Od teraz, gdy osoba przypisana do zadania doda do niego notatkę, to obserwatorzy zadania otrzymają powiadomienie z treścią notatki (w ramach wiadomości o modyfikacji zadania). Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 29.09.2020

Dodawanie kodu GTU do pozycji na fakturze #

Ze względu na zmiany prawne, wymagające podawania kodu GTU do towarów i usług na fakturach wprowadziliśmy zmiany w systemie:
  • Podczas dodawania lub edycji przedmiotów dodaliśmy pole, w którym należy wprowadzić kod GTU. Od 1 października pobierze się on podczas fakturowania Klienta (istnieje możliwość zmiany kodu na etapie zatwierdzania faktury). hrappka
  • Od 1 października, podczas wystawiania faktury, do każdej pozycji na fakturze konieczne będzie uzupełnienie pola GTU.

Planowanie obsadzenia projektów #

by usprawnić Państwu analizę obsadzenia poszczególnych projektów i zapotrzebowania stworzyliśmy dashboard planowania zapotrzebowania projektów. Jest on dostępny w module Klienci > Planowanie obsadzenia projektów. Wyświetla on wszystkie projekty oraz stanowiska na projekcie, z informacjami dotyczącymi wypełnienia zapotrzebowania, planowanych zmian w realizacji zapotrzebowania oraz pracowników realizujących zapotrzebowanie.
hrappka
Dane na dashboardzie można agregować po dniach, tygodniach oraz miesiącach. Dodatkowa konfiguracja widoku jest możliwa po kliknięciu ikony zębatki nad tabelą.

Tagi na załącznikach #

W celu usprawnienia wyszukiwania załączników, oraz przyporządkowania załączników do poszczególnych spółek firmy, dodaliśmy możliwość tagowania załączników. Tagi można dodać podczas dodawania bądź edycji załącznika.

Rozszerzenie importu danych z GUS #

Rozszerzyliśmy możliwość importu danych Klienta z GUS o KRS, Sąd oraz Wydział Sądu. Dane z GUS można pobierać podczas dodawania Klienta, po wpisaniu jego numeru NIP i kliknięciu przycisku “Pobierz z GUS”.

Ustawienia powiadomień #

Zmieniliśmy widok konfiguracji powiadomień w Ustawieniach systemowych. Długa lista opcji została podzielona na mniejsze, tematyczne sekcje. Dzięki temu wyszukiwanie odpowiednich powiadomień powinno być od teraz sprawniejsze. Co więcej w Ustawieniach, dodaliśmy możliwość wyłączenia użytkownikom systemu możliwości konfiguracji powiadomień w ich Ustawieniach własnych.
hrappka
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.

Powiązane artykuły: #

  • Nowości 06.2021
  • Nowości 10.2020
  • Nowości 03.2020
  • Nowości 12.2020
  • Nowości 03.2021
  • Nowości 11.2020
Czy odpowiedź była pomocna?
Udostępnij :
  • Facebook
  • LinkedIn
Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jak możemy Ci pomóc?

Updated on 24 lutego 2022
Nowości 10.2020Nowości 08.2020

Powered by BetterDocs

Spis treści
  • Rozliczanie nadgodzin w niestandardowym okresie
  • Widok zapotrzebowania na projekcie
  • Powiadomienie dla pracownika o zaakceptowanych godzinach
  • Certyfikaty - filtrowanie
  • Nowe kolumny
  • Dodatkowe możliwości integracji przez API
  • Nowy sposób logowania na praca.gov.pl
  • Zwroty do delegacji w walucie zagranicznej
  • Wybór szablonu rachunku per Klient
  • Wniosek na pobyt czasowy na więcej niż jedno stanowisko
  • Naliczanie Klientowi przedmiotu w rozliczeniu
  • Otwarte rekrutacje na portalu pracowniczym
  • Nowe kolumny w systemie
  • Zapamiętywanie filtrów
  • Zmiany w interfejsie portalu Klienta
  • Zmiany w zadaniach
  • Niestandardowe wiadomości do kandydata
  • Baza wiedzy dla pracownika
  • Wyślij załącznik do kandydata z szablonu
  • Osoba kontaktowa - notatka
  • Zmiany w konfiguracji atrybutów
  • Delegowanie na podstawie daty trwania umowy lub wizy
  • Szablony danych w delegowaniu
  • Możliwość ręcznego uzupełniania danych w US-55
  • Dodawanie pracownikowi premii w walucie zagranicznej
  • Wydruk KP
  • Zmiany na wystawianiu umowy z poziomu modułu rekrutacji
  • Dashboard workflow
  • Rozbudowa modułu transportu
  • Nowe kolumny na liście pracowników
  • Role i uprawnienia użytkowników
  • Uprawnienia użytkowników do Ustawień
  • Pobieranie plików z listy zezwoleń
  • Powiadomienia o notatce w zadaniu
  • Dodawanie kodu GTU do pozycji na fakturze
  • Planowanie obsadzenia projektów
  • Tagi na załącznikach
  • Rozszerzenie importu danych z GUS
  • Ustawienia powiadomień

Baza wiedzy

Kategorie

Samouczek

Helpdesk

Zaloguj się

Dowiedz się więcej

Wypróbuj demo
Zamów prezentację
Często zadawane pytania
Blog 
Sprawdź na Youtube
Regulamin
Polityka prywatności
O nas
Partnerzy

Funkcjonalności

System do rekrutacji (ATS)
Onboarding pracownika
Legalizacja cudzoziemców
Elektroniczne wnioski urlopowe
Rejestracja czasu pracy (RCP)
Program kadrowo i płacowy
Portal pracowniczy
Program dla Agencji Pracy
Delegowanie pracowników
Wszystkie funkcje

Operator serwisu

Soulab Consulting

ul. Narutowicza 24-26, 20-017 Lublin

NIP: 712 262 92 40

 

 

Copyright © 2020

 

Kontakt

+48 500 114 314

kontakt@hrappka.pl

formularz kontaktowy