System HRappka zintegrowany został z Microsoft, co umożliwia automatyczną synchronizację kalendarza w systemie z Outlookiem oraz tworzenie spotkań online z linkiem. Funkcjonalność działa analogicznie do integracji z Google.
Aby włączyć integrację należy jednorazowo zalogować się do konta Microsoft w Ustawienia użytkownika > Integracje. Integracja z kontem Microsoft tworzona jest dla każdego użytkownika indywidualnie.
Po zintegrowaniu konta z Microsoft wszystkie spotkania, nieobecności i wpisy ze szkoleń dodawane w systemie HRappka zostaną przeniesione do kalendarza Outlook, a w systemie HRappka w kalendarzu użytkownika pojawią się spotkania zaplanowane w Outlooku.
Spotkania, nieobecności i wpisy ze szkoleń można dodawać w Organizacja pracy > Kalendarz oraz na grafikach kandydatów i pracowników.
- Jeżeli spotkanie odbywa się online, należy zaznaczyć taką opcję podczas dodawania spotkania. W przypadku integracji z Microsoft, link do spotkania w Outlooku zostanie automatycznie wygenerowany. W przypadku braku integracji dostępna jest opcja samodzielnego wstawienia linku do spotkania.
- Zaproszenie na spotkanie może zostać wysłane zarówno do użytkowników systemu HRappka, jak i osób spoza systemu – pole “Dodatkowe adresy email”.
- Podczas dodawania spotkania, w przypadku gdy w kalendarzu, w wybranym terminie dodane są inne spotkania – system pokaże informację o kolidujących spotkaniach uczestników.
- Po zapisaniu spotkania, zaproszeni uczestnicy dostają powiadomienie na podanego maila. W przypadku aktywnej integracji z Microsoft spotkanie zostanie automatycznie dodane w Outlooku.
Widok z kalendarza w Outlooku: