- 6.05.2021
- Codzienne powiadomienie o niezaakceptowanych wpisach grafikowych
- Wymagalność atrybutów w zależności od statusu
- Nowa stawka rozliczeniowa z partnerami rekrutacyjnymi
- Zmiana kolorystyki systemu
- Automatyczne zaczytywanie PKD Klienta
- Konto księgowe na przedmiocie
- Nowe powiadomienia dla Klienta w ramach kalendarza pracy
- Odległość miejsca zamieszkania pracownika do miejsca pracy
- 13.05.2021
- Zmiany w formularzach ZZA/ZUA
- Powiadomienie o dacie końca orzeczenia o stopniu niepełnosprawności
- Import wpisów mieszkaniowych
- Nowa kolumna na liście Mieszkań
- Nowe kolumny na liście Pracowników
- Nowa opcja na liście Klientów
- Tagi na liście Zobowiązań i Należności
- Nowy filtr na liście Zezwoleń
- Szczegóły urlopów na Rozliczeniach pracowników
- 18.05.2021
- Nowy schemat składek w danych do rozliczeń na Pracowniku
- Nowa kolumna na liście Faktur
- Agregacja po typie umowy na raportach dla księgowości
- Przedmioty - nowa opcja
- Nowa kolumna na liście Klientów
- 25.05.2021
- Wydruki pasków wynagrodzeń
- Nowe kolumny na liście Pracowników
- Szczegóły wykształcenia
- Stawki godzinowe na rozliczeniu Pracownika
- Import statusu mieszkań
- Badania lekarskie - nowy znacznik
- Widoczność wydruków dla Pracowników
6.05.2021 #
Codzienne powiadomienie o niezaakceptowanych wpisach grafikowych #
Stworzyliśmy codzienne powiadomienie (w systemie oraz emailowe) z informacją o niezaakceptowanych zgłoszeniach godzin pracy oraz wnioskach urlopowych pracowników. W powiadomieniu (które otrzymują opiekunowie pracowników) znajdują się informacje o danych pracownika, rodzaju wpisu grafikowego, zakresie wybranych przez pracownika dat z możliwością akceptacji lub odrzucenia wniosku.

Wymagalność atrybutów w zależności od statusu #
Umożliwiliśmy konfigurowanie wymagalności atrybutów w zależności od statusu encji. Konfiguracja jest możliwa w Ustawienia > Konfiguracja > Formularze, w oknie edycji atrybutu. W polu “Wymagane w statusie”, należy wybrać status encji, w którym atrybut będzie wymagany.

Nowa stawka rozliczeniowa z partnerami rekrutacyjnymi #
Rozszerzyliśmy opcje długości okresu gwarancji z partnerami rekrutacyjnymi o opcję „Godziny pracy”. Umożliwia to zdefiniowanie okresu gwarancji na podstawie przepracowanych godzin. Konfiguracja stawek partnerów rekrutacyjnych dostępna jest w Ustawienia > Finansowe > Grupy cenowe partnerów rekrutacyjnych.

Zmiana kolorystyki systemu #
Udostępniliśmy administratorom możliwość zmiany kolorystyki systemu. Jest ona dostępna w Ustawieniach > Główna > Branding. Sekcja umożliwia samodzielne dostosowanie kolorystyki systemu do identyfikacji wizualnej firmy oraz wstawienie logo firmy.

Automatyczne zaczytywanie PKD Klienta #
Przy dodawaniu Klienta rozszerzyliśmy dane pobierane z GUS na podstawie wpisanego numeru NIP o PKD Klienta. Dane pojawią się po wpisaniu numeru NIP i kliknięcie w ikonę pobierania.

Konto księgowe na przedmiocie #
Dodaliśmy możliwość wpisania konta księgowego podczas dodawania lub edycji przedmiotu. Pole jest dostępne w sekcji „Opcje rozliczenia”. Co więcej, dane dot. konta księgowego dostępne są w Raporcie „Potrącenia i zwroty pracowników”.

Nowe powiadomienia dla Klienta w ramach kalendarza pracy #
Dodaliśmy nowe powiadomienie mailowe dla użytkowników o roli Klient o zmianach w planie pracy:
Powiadomienie można skonfigurować w Ustawienia > Konfiguracja > Powiadomienia > Kalendarz pracy.

Odległość miejsca zamieszkania pracownika do miejsca pracy #
Dodaliśmy na umowie pole “Odległość pracownika do miejsca pracy”, które korzystając z danych Google Maps automatycznie oblicza odległość pomiędzy miejscem zamieszkania pracownika a miejscem pracy. Aby w polu pobierała się wartość, należy uzupełnić pole „Miejsce wykonywania pracy” na profilu Klienta oraz „Adres zamieszkania” na profilu pracownika. Pole można włączyć w Ustawieniach > Konfiguracja > Formularze > Umowy.
13.05.2021 #
Zmiany w formularzach ZZA/ZUA #
W związku z wchodzącymi 16 maja zmianami w formularzach ZZA/ZUA dodaliśmy możliwość dodania kodu zawodu. Nowy obowiązek dla płatników wynika z art. 10 Ustawy z dnia 14.05.2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (Dz. U. poz. 875, z późn. zm.). Podczas wypełniania deklaracji ZUA/ZZA kod zawodu jest polem obowiązkowym. Kod zawodu można wybrać z rozwijanej listy.

Jeżeli na spółce włączony jest moduł Deklaracje, to w momencie wystawienia umowy wymagane jest, aby pole Nazwa Zawodu na Stanowisku było uzupełnione, jeśli nie jest, pokaże nam się komunikat:

Okno edycji stanowiska:

Powiadomienie o dacie końca orzeczenia o stopniu niepełnosprawności #
Stworzyliśmy nowe powiadomienie przypominające o końcu orzeczenia o stopniu niepełnosprawności. Powiadomienie można skonfigurować w Ustawienia > Konfiguracja > Powiadomienia > Pracownicy i Kandydaci.


Import wpisów mieszkaniowych #
Aby usprawnić Państwu proces wprowadzania danych dotyczących mieszkań dodaliśmy możliwość importowana wpisów mieszkaniowych, z uwzględnieniem następujących danych:

Import jest możliwy w Ustawieniach > Import po wybraniu kategori “Wpisy Mieszkaniowe”.
Nowa kolumna na liście Mieszkań #
Dodaliśmy nową kolumnę na liście Mieszkań– „Opiekunowie”.
Nowe kolumny na liście Pracowników #
Dodaliśmy dwie nowe kolumny na liście pracowników: Opiekunowie Klienta (B.u. – Bieżąca umowa) oraz Opiekunowie Klienta (N.u. – Nowa umowa).

Nowa opcja na liście Klientów #
Dodatkowo na liście Klientów, pojawiła się nowa opcja: masowe dodawanie opiekunów pracowników Klienta.

Tagi na liście Zobowiązań i Należności #
Umożliwiliśmy dodawanie tagów do Zobowiązań i Należności. Dodanie tagu jest możliwe z poziomu kolumny Akcja oraz podczas oznaczania Zobowiązań/Należności jako zapłacone.

Co więcej, na listach Zobowiązań oraz Należności dodaliśmy nowy filtr – “Tagi na płatności” co umożliwia filtrowanie płatności po tagach. Rozliczenia > Zobowiązania/Należności > Filtr.

Nowy filtr na liście Zezwoleń #
Na liście Zezwoleń, dodaliśmy filtr umożliwiający filtrowanie listy po miejscu pracy.
Szczegóły urlopów na Rozliczeniach pracowników #
Na pierwszym kroku rozliczenia umowy o pracę dodaliśmy nowe tooltipy dla urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pokazujące, w jaki sposób dla tych urlopów naliczane są stawki:


18.05.2021 #
Nowy schemat składek w danych do rozliczeń na Pracowniku #
Dodaliśmy nowy schemat składek do wyboru: „Umowa zlecenie bez składki chorobowej”. Dostępny jest w sekcji „Dane do rozliczeń” na formularzu pracownika.

Nowa kolumna na liście Faktur #
Dodaliśmy nową kolumnę “Rodzaj płatności” na liście Faktur Przychód i Zakup. W filtrach nad listą możliwe jest filtrowanie listy po Rodzaju płatności. Kolumnę można włączyć korzystając z przycisku zębatki nad tabelą.

Agregacja po typie umowy na raportach dla księgowości #
Wprowadziliśmy możliwość grupowania po typie umowy dla pracowników, którzy mają kilka umów. Po każdej umowie pracownika, będzie widoczne podsumowanie. Agregacja możliwa jest w Raportach dla księgowości w Start > Analizy >Raport dla księgowości według płatności w okresie lub Raport dla księgowości według rozliczeń w okresie.

Przedmioty – nowa opcja #
Dodaliśmy możliwość definiowania własnych typów przedmiotów w Ustawieniach > Moduły > Przedmioty. Dodane typy przedmiotów będą dostępne w polu Rodzaj podczas dodawania przedmiotu (pod domyślnymi typami).

Dodatkowo umożliwiliśmy wykazywanie na liście Płac i raportach dla księgowości według płatności w okresie lub według rozliczeń w okresie kwot przedmiotów zagregowanych po typie. Uwzględnienie dostępne jest w konfiguracji widocznych kolumn. Każdy typ przedmiotu jest wykazywany jako osobna kolumna dla potrąceń, zwrotów i sum.

Nowa kolumna na liście Klientów #
Dodaliśmy nową kolumnę na liście Klientów – Konto księgowe.

25.05.2021 #
Wydruki pasków wynagrodzeń #
Wprowadziliśmy możliwość tworzenia wydruku o typie „Pasek wynagrodzeń”. Możemy go włączyć wchodząc w Ustawienia > Wydruki > Lista i klikając w przycisk “Dodaj nowy wydruk”.

Przy braku skonfigurowanego własnego wydruku dla paska wynagrodzeń, zostanie użyty domyślny wydruk. Jeśli skonfigurujemy własny, będzie on naszym domyślnym wydrukiem.
Zapraszamy do naszej bazy wiedzy, gdzie szczegółowo opisaliśmy możliwości konfiguracji.
Nowe kolumny na liście Pracowników #
Dodaliśmy nowe kolumny na liście Pracowników:
- Doświadczenie zawodowe
- Członkowie rodziny
- Szczegóły wykształcenia
Widoczność kolumn włączamy w Ustawienia > Konfiguracja > Formularze > Pracownicy klikając w odpowiedni checkbox.
Szczegóły wykształcenia #
W sekcji szczegóły wykształcenia rozszerzyliśmy opcje w polu rodzaj szkoły o następujące pozycje:
- Szkoła podstawowa
- Gimnazjum
- Studia podyplomowe
- Studia doktoranckie
Dostęp do listy znajduje się na Pracowniku w “Szczegółach wykształcenia”. Widoczność formularza włączamy w Ustawienia > Konfiguracja > Formularze > Pracownicy.

Stawki godzinowe na rozliczeniu Pracownika #
Na drugim kroku rozliczeń pokazujemy średnie stawki godzinowe dla poszczególnych umów pracownika. Dodatkowo, wyliczone są średnie stawki godzinowe dla całego wynagrodzenia. Stawki godzinowe pokazywane są jedynie, jeżeli na umowie ustawiona jest stawka godzinowa.

Import statusu mieszkań #
Podczas importu mieszkań umożliwiliśmy import statusu mieszkania.

Badania lekarskie – nowy znacznik #
Dodaliśmy nowy znacznik na wydruku badań lekarskich: {%Data wydania badania lekarskiego%}. Znacznik dostępny jest w Ustawienia > Wydruki > Lista > Dodaj nowy wydruk > po wybraniu typu wydruku „Badania lekarskie”.

Widoczność wydruków dla Pracowników #
Podczas podglądu wydruku innej treści na pracowniku, możemy zdecydować czy wydruk ma być widoczny dla Pracownika w formie załącznika (w zakładce pliki).
