W systemie HRappka istnieje możliwość zdefiniowania domyślnego dostępu użytkowników o wybranych rolach (np. użytkownik, pracownik, partner rekrutacyjny, klient) do załączników na profilach pracowników oraz w bazie wiedzy. Ta funkcjonalność pozwoli Ci ograniczyć dostęp użytkowników o wybranych rolach do plików dodawanych do systemu.
Aby skonfigurować dostęp do plików należy przejść do Ustawienia > Moduły > Pracownicy i wyszukać sekcję „Domyślny dostęp do plików dla ról”:
- Sekcja „Załączniki na pracownikach” pozwala zdefiniować możliwość podglądu i pobierania załączników na profilach pracowników, do których wybrane role mają dostęp.
- W sekcji „Widoczność” należy wybrać role, które chcemy aby miały jedynie dostęp do poglądu załączników, ale bez możliwości pobierania
- W sekcji „Pobieranie” należy wybrać role, które otrzymują pełny dostęp do załączników (podgląd i pobieranie)
- Sekcja „Baza wiedzy” pozwala zdefiniować możliwość podglądu i pobierania załączników dostępnych na dashboardzie w bazie wiedzy, do których wybrane role mają dostęp. Więcej informacji o bazie wiedzy znajduje się tutaj. Pliki i foldery do bazy wiedzy dodawać mogą jedynie administratorzy systemu.