Raport limitów i wykorzystania nieobecności oraz wypłaconych ekwiwalentów #
Stworzyliśmy Raport limitów i wykorzystania nieobecności oraz wypłaconych ekwiwalentów. Zastąpi on starszy Raport urlopów i ekwiwalentów, który w niedługim czasie zostanie usunięty.
Więcej informacji na temat raportu dostępne jest na https://hrappka.pl/pomoc/baza-wiedzy/raport-limitow-nieobecnosci-i-ekwiwalentow/.
Wyszukiwarka na rozliczeniach #
Po włączeniu wyszukiwarki rekordów (CTRL + F) na rozliczeniu działu / Klienta / projektu i wpisaniu wyszukiwanej frazy (w lewym dolnym rogu) wyświetlona zostanie informacja z liczbą pasujących rekordów. Na liście zostaną podświetlone wszystkie znalezione wartości, a na ekranie wyświetlona pierwsza pasująca wartość.
Historia edycji dostępności mieszkań #
Podczas dodawania / edytowania / usuwania dostępności na wybranym mieszkaniu system zapisze tę informację i umożliwi wyświetlenie w historii wpisów. Nowa tabela przedstawi informacje na temat wykonanej czynności, a także wartości przed zmianą i po zmianie.
Import stanowisk do systemu #
W Ustawienia > Import umożliwiliśmy importowanie (lub aktualizowanie) danych o stanowiskach.
Pola dostępne do importu lub aktualizacji:
- ID
- Zewnętrzne ID Klienta [opcjonalne]
- Wewnętrzne ID Klienta [opcjonalne]
- Nazwa stanowiska
- Opis stanowiska
- Wymagania stanowiska
- Oferujemy
- Typ umowy
- Nazwa zawodu
- Notatka
- Stawka 1 nazwa
- Stawka 1 typ
- Stawka 1 kwota
- Stawka 1 waluta
- Analogicznie Stawka 2
- Czynności dla zezwoleń legalizacyjnych zgodnie z opisem stanowiska
- Czynności dla zezwoleń podstawowych zgodnie z opisem stanowiska
Po uzupełnieniu pola „Nazwa stanowiska” system zaimportuje stanowiska firmowe. W celu importu stanowisk na Kliencie należy uzupełnić pole „Zewnętrzne ID Klienta” lub „Wewnętrzne ID Klienta”.
W celu aktualizacji danych niezbędne jest wpisanie ID stanowiska.
Nowe znaczniki na wydruku paska wynagrodzeń #
Od teraz znacznik {%Pasek Tabela elementów – nieobecności%} będzie mógł wyświetlać dodatkowe informacje:
- {%Pasek Tabela przerwy w opłacaniu składek społecznych%} wyświetli tabelę zawierającą informację o nieobecnościach nieskładkowych wraz z okresem wystąpienia i kodem ubezpieczenia;
- {%Pasek suma premii%} wyświetli sumaryczną wartość wszystkich premii wypłaconych w rozliczeniu.
Pozostałe usprawnienia: #
- Na grafiku pracownika w sekcji „Praca w działach / Klientach / projektach” przy nazwie działu zostanie wyświetlony kod działu, Klienta kod Klienta a przy projekcie numer projektu. W tym miejscu nastąpi również agregacja wierszy ze stawkami, które będą posiadały tą samą nazwę i definicję.
- Raport ewidencji nieobecności od teraz dostępny będzie również dla użytkowników posiadających uprawnienia do edycji raportów, pracowników i grafików. Raport wyświetli tylko informacje do których pracownik ma dostęp.
- Podczas wystawiania faktur kosztowych panel z informacją o mieszkaniach będzie wyświetlany niezależnie od rodzaju Klienta. Wcześniej panel wyświetlany był tylko dla Klientów rodzaju „Nocleg”.