Rozszerzyliśmy parametryzację dat na wydrukach o możliwość dodania do znacznika daty wybranego okresu wstecz lub w przyszłości. Przykładowo: Klient delegując pracownika, wystawia mu dokument, który musi mieć w treści datę o jeden dzień późniejszą niż data zawarcia umowy. Zatem potrzebujemy znacznika „{%Data zawarcia umowy modyfikuj:(+1 dzień)%}„. Dozwolonymi użyciami są: dzień/dni, miesiąc/miesiące, rok/lata.
Na liście wydruków dodaliśmy kolumnę ID wydruku. Identyfikator szablonu jest potrzebny podczas importu umów do systemu.
Na liście zezwoleń dodaliśmy filtr “Klient”. Aby filtrowanie było możliwe, należy włączyć kolumnę Klient, korzystając z ikony zębatki nad tabelą.
Na liście pracowników dodaliśmy kolumnę „Data obowiązywania ruchu bezwizowego”, która pokazuje maksymalną datę przebywania cudzoziemca w Polsce w ramach ruchu bezwizowego.
W Ustawieniach > Formularze, w zakładkach Kandydaci i Zezwolenia, dodaliśmy możliwość zarządzania edycją oraz widocznością pól w zależności od grup użytkowników, czy statusu obiektu. Konfiguracja jest możliwa po kliknięciu ikony ołówka w kolumnie “Widoczność / Edytowalność”.
W przypadku, gdy użytkownicy posiadają dostęp do więcej niż jednej spółki, na każdej z nich mogą mieć wgląd w zezwolenia pracownika, np. Paszport, wiza, Karta pobytu, Karta polaka, badania lekarskie, BHP. Wcześniej, było to możliwe jedynie z poziomu spółki, na której zostały dodane zezwolenia.
Umożliwiliśmy rozliczanie Klienta na jednej spółce uwzględniając godziny pracy pracowników z różnych spółek. Dla przykładu – gdy Klient jest na dwóch spółkach, to pracowników pracujących dla Klienta można rozliczyć wyłącznie osobno na obu tych spółkach, natomiast rozliczenie Klienta (na podstawie rozliczeń pracownikow z obu spółek) można wykonać wspólnie na jednej spółce.
Aby usprawnić Państwu wpisywanie dat oraz filtrowanie wyników po dacie, przy każdym polu zawierającym datę od-do dodaliśmy przycisk, który pozwala sprawnie wybrać zakres dat. Korzystając z przycisku można szybko wybrać: dziś / jutro / bieżący tydzień / bieżący miesiąc / poprzedni tydzień / poprzedni miesiąc / następny tydzień / następny miesiąc.
Tworzenie potrąceń / zwrotów na podstawie dodanych dokumentów #
Na zezwoleniu dodaliśmy opcję tworzenia potrąceń/zwrotów na podstawie dodanych dokumentów (np. zezwoleń na pracę). Dodane potrącenie/zwrot zostanie uwzględnione podczas rozliczenia pracownika.
Umożliwiliśmy masowe pobieranie załączników z poziomu listy pracowników. Aby to zrobić, należy zaznaczyć pracowników, których załączniki chcemy pobrać, a następnie korzystając z przycisków nad tabelą wybrać Więcej opcji > Pobierz > Załączniki.
Kolumny można włączyć korzystając z ikony zębatki nad tabelą.
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.
Nowości 18.05.2020
Zmiany na pracowniku po zmianie statusu na nieaktywny #
Przy zmianie statusu pracownika na nieaktywny dodaliśmy możliwość wypowiedzenia umowy. Po zmianie statusu pojawi się okno z wyborem opcji wypowiedzenia umowy oraz pozostałymi polami do wypełnienia.
Wypowiedzenie umowy
Dodaliśmy nowe powiadomienie o dostępności pracownika na podstawie pola dostępny od i dostępny do. Powiadomienie można włączyć w Ustawieniach > Konfiguracja > Powiadomienia.
Powiadomienie o dacie dostępności pracownika
Na listach obiektów (m.in. kandydatów, pracowników, Klientów) dodaliśmy przycisk ostatniego wyszukiwania na listach, który przywraca ostatnio wybrany filtr. Przy powrocie do danego modułu można w ten sposób przywrócić ostatnio używany filtr.
Przywracanie filtra
W poprzednim newsletterze pisaliśmy o możliwości wyboru dat za pomocą szybkiego skrótu. Teraz jeżeli zapiszemy filtr (ikona dyskietki przy filtrach) z datą wybraną za pomocą ikony rakiety – np. dziś, jutro, bieżący miesiąc, to data zapisana w filtrze będzie się zmieniała.
Zapisywanie filtra
Nowości 29.05.2020
Umożliwiliśmy edycję wszystkich danych z poziomu listy pracowników oraz kandydatów. Wcześniej edycja z listy była możliwa jedynie w przypadku atrybutów. Dane można edytować najeżdżając na ikonę ołówka przy wybranych informacjach. Edycja danych zapisuje się w historii.
Aby usprawnić proces składania przez Państwa wniosków do praca.gov.pl umożliwiliśmy pobieranie załączników z systemu HRappka do praca.gov.pl (np. potwierdzenie opłaty, paszport).
Na oświadczeniach dodaliśmy sekcję załączniki, która umożliwia dodawanie załączników. Załączniki można wybierać z załączników pracownika lub Klienta (jeżeli wpiszemy Klienta jako podmiot powierzający na oświadczeniu).
Następnie, przechodząc na portal praca.gov.pl, można zauważyć, że wybrany w systemie HRappka załącznik został dodany do wybranego oświadczenia.
Rozszerzyliśmy moduł certyfikatów (Pracownicy > Certyfikaty) o dodatkowe typy: suwnica, wózek jednojezdniowy, uprawnienia SEP oraz Inne.
W każdym typie zdefiniowane zostały odpowiednie opcje szczegółowe, które umożliwiają sprawne wybranie kategorii, czy uprawnień.
W celu sprawniejszego zarządzania zakwaterowaniem pracowników oraz ich rozliczania, stworzyliśmy możliwość dodawania pokoi do mieszkań. Zmiany są następujące:
W module mieszania, na konkretnym mieszkaniu stworzyliśmy zakładkę pokoje i umożliwiliśmy dodawanie pokoi. Na liście pokoi pokazują się wolne miejsca oraz bieżący lokatorzy.
Dodając pracownika do mieszkania, stworzyliśmy możliwość wyboru pokoju.
Na kalendarzu dodaliśmy filtr, który pozwala filtrować wpisy po pokojach.
Na przedmiotach dodaliśmy kolumnę pokój, a przy dodawaniu przedmiotu na mieszkaniu umożliwiliśmy wybór pokoju lub dodanie przedmiotu do mieszkania.