Nowa funkcjonalność głównej wyszukiwarki w systemie #
W głównym polu umożliwiliśmy wyszukiwanie Klientów/Działów po osobach kontaktowych. Od teraz, aby wyszukać Klienta/Dział, do którego jest przypisana osoba kontaktowa, wystarczy wpisać jej numer telefonu, adres email lub imię i nazwisko w głównym polu wyszukiwania.
Osoby kontaktowe można dodać będąc na profilu kandydata w zakładce CRM > Osoby kontaktowe.
Usprawnienie funkcjonowania widżetu RCP #
W sytuacji, gdy pracownik przez pomyłkę zacznie rejestrację czasu pracy, to po ponownym zalogowaniu będzie miał przez pierwszą minutę możliwość anulowania rejestracji poprzez przycisk „Anuluj rejestrację”. Po tym czasie zostanie on zmieniony na przycisk „Zakończ rejestrację”.
Jeżeli pracownik wybierze „Rozpocznij nowe” w przeciągu pierwszej minuty po rozpoczęciu, zacznie się naliczać nowy wpis, a stary zostanie usunięty.
Nowy filtr „Dział/Klient” i „Projekt” #
Na raporcie „Limitów i wykorzystania nieobecności oraz wypłaconych ekwiwalentów” dodaliśmy dwa nowe filtry. Od teraz listę będzie można filtrować po „Dziale lub Kliencie” a także „Projekcie”.
Pozostałe usprawnienia: #
- W Rekrutacje > Aplikacje na liście aplikacji dodana została kolumna współdzielona, która będzie wyświetlała numer telefonu kandydata. Aby ją włączyć, w ustawieniu widoku kolumn (przycisk z ikoną zębatki nad listą) należy wybrać kolumnę „Kandydat – Numer telefonu”.
- Na liście projektów dodaliśmy nową kolumnę „Rozkład dni wolnych”.
- Będąc na dowolnym projekcie nazwa „Schemat finansowy” została zmieniona na „Rozkład dni wolnych”.