Raport Ewidencja nieobecności #
W sekcji Raporty dodaliśmy nowy raport „Ewidencja nieobecności„, który wyświetla zbiorczo wpisy grafikowe związane z nieobecnościami (chorobowe, urlopy, inne):
Nad listą, domyślnie dostępne są widoki z filtrem na nieobecności Wszystkie, Chorobowe, Urlopy oraz Inne. Można dodawać własne widoki z zapisanymi filtrami oraz ustawieniem widoku kolumn. Instrukcja dot. dodawania nowych widoków znajduje się tutaj.
Dostępne nad listą filtry pozwalają filtrować dane m.in. po wybranych datach, działach/ Klientach, typach nieobecności, pracownikach, numerach identyfikacyjnych, czy typach umów. Wszystkie filtry są dostępne po kliknięciu przycisku z ikoną plusa (nad listą).
Raport “Lista nieobecności chorobowych” został usunięty. Nowy raport obejmuje zakresem dane, które były dostępne w usuniętym raporcie.
Konfiguracja dostępnych stawek dla raportowania czasu pracy #
Umożliwiliśmy konfigurację źródeł stawek, dostępnych podczas dodawania wpisów czasu pracy. W Ustawienia > Moduły > Pracownicy, w sekcji Ewidencja czasu pracy dodaliśmy pole „Dostępne źródła stawek”. Dostępne są opcje:
Zakres | Objaśnienie |
---|---|
Umowa | Stawki z umowy (zakładka Dane do rozliczeń) |
Indywidualne | Stawki z profilu pracownika (stawki indywidualne) |
Stanowisko | Stawki ze stanowiska, na które raportowany jest czas pracy |
Szczegóły:
- Domyślnie wybrane są wszystkie trzy opcje.
- Pozostawienie pola pustego poskutkuje brakiem możliwości dodawania godzin pracy.
- Konfiguracja dotyczy wszystkich ról i miejsc, z których możliwe jest dodawania wpisów.
- Po wprowadzeniu zmian w tej konfiguracji, obecnie istniejące na wpisach stawki nie zmienią się, jednak przy ich edycji będzie można wybrać jedynie stawki z wybranego zakresu.
Eksport nowych list w systemie #
Dodaliśmy możliwość eksportu nowych list w systemie do pliku XLS. Zmiany dotyczą m.in. list: Ewidencja czasu pracy, Zgłoszenia pracowników, czy Zajęcia komornicze, Typy stawek, Wydruki. Eksport dostępny jest w wierszu nad listą.
Masowe aneksowanie umów #
Umożliwiliśmy masowe tworzenie aneksów bez wprowadzania zmian w datach zakończenia umów. Nad polem “Data obowiązywania aneksu do” dodaliśmy dodatkową opcję “Edytuj datę końca umowy”. Dopiero jeżeli włączymy tą opcję, pojawi się pole „Data obowiązywania aneksu do”, która umożliwia zmianę daty. Jeżeli opcja jest wyłączona, data nie zostanie zmieniona. Opcja edycji daty końca umowy nie pokaże się w przypadku umów na czas nieokreślony.
Podpis umowy przez pracownika #
- Poprawiliśmy responsywność widoku podpisywania umowy przez osobę zatrudnioną (widok mobilny), aby proces weryfikacji i podpisu umowy był prostszy dla pracownika.
Zachęcamy również do zapoznania się ze zmianami wdrożonymi w dniach 03.12.2023 oraz 06.12.2023.