ENGLISH #
Integration with PowerOffice enables synchronization of employee data between the HRappka system and the PowerOffice system.
Integration configuration #
In the Company Settings > Advanced > Integrations > Other, turn on the switch next to the PowerOffice logo, then complete the API key and select the employee statuses that you want to synchronize with PowerOffice:
In order for the integration to run correctly:
- in the HRappka system, on the profiles of employees that we want to synchronize with PowerOffice, complete „PowerOffice number" field on employee profile
If the fields are not visible on the employee’s profile, turn them on in Company Settings > Forms> Employees.
- in PowerOffice, on the profiles of employees whose data we want to update in accordance with the changes in the HRappka ,Employee No must be identical to the employee’s PowerOffice number in the HRappka system
After configuring the data, changing the employee’s data in the HRappka system will automatically change the employee’s data in the PowerOffice system. The integration is one-way – from HRappki to PowerOffice. Changing the data in PowerOffice will not change the data in the HRappka system. The integration does not support the removal of employees – the deleted employee in HRappka will not be deleted in PowerOffice.
The scope of employee data to be synchronized:
Data type | HRappka | PowerOffice |
ID | Internal ID | External Code |
Address | Residence Address | Address |
Position | Position (from newest Contract) | Job Title |
Department / Client |
Client from Conctract The same Client must exist in PowerOffice for the field to be synchronized |
Department |
Location | Work execution place from newest contract | Location |
Bank accounts | Bank accounts. | Bank accounts |
D-number | D-number | D-number |
Integracja z PowerOffice umożliwia synchronizacje danych pracowników pomiędzy systemem HRappka a systemem PowerOffice.
Konfiguracja integracji #
W Ustawieniach firmy > Zaawansowane > Integracje > Inne, należy włączyć switch przy logo PowerOffice, a następnie uzupełnić klucz API oraz wybrać statusy pracowników, których chcemy synchronizować z PowerOffice:
Aby integracja przebiegła poprawnie należy:
- w systemie HRappka, na profilach pracowników, których chcemy synchronizować z PowerOffice należy uzupełnić pole „numer PowerOffice"
Jeżeli pola nie są widoczne na profilu pracownika należy je włączyć w Ustawieniach firmy > Formularze > Pracownicy.
- w PowerOffice, na profilach pracowników, których dane chcemy aktualizować zgodnie ze zmianami z systemie HRappka, Employee No – musi być identyczny jak numer PowerOffice pracownika w systemie HRappka.
Po skonfigurowaniu danych, zmiana danych pracownika w systemie HRappka spowoduje automatyczną zmianę danych pracownika w systemie PowerOffice. Integracja przebiega w jedną stronę – z HRappki do PowerOffice. Zmiana danych w PowerOffice nie spowoduje zmiany danych w systemie HRappka. Integracja nie obsługuje usuwania pracowników – usunięty pracownik w HRappce nie zostanie usunięty w PowerOffice
Zakres synchronizowanych danych pracownika:
Dane | Dane w HRappka | Dane w PowerOffice |
ID | Wewnętrzne ID | External Code |
Adres | Adres zamieszkania | Address |
Stanowisko | Stanowisko (pobierane w najświeższej umowy) | Job Title |
Dział / Klient | Klient z umowy w systemie HRappka. Taki sam Klient musi istnieć wcześniej w PowerOffice, aby pole zostało zsynchronizowane | Department |
Lokalizacja | Miejsce wykonywania pracy z najświeższej umowy z pracownikiem | Location |
Numer konta | Rachunki Bankowe. Dodaje najpierw norweski numer konta, jak takiego nie ma to kolejny | Bank accounts |
D-number | D-number | D-number |