Baza wiedzy systemu HRappka
  • Kategorie
    • Samouczek
    • Konfiguracja systemu
    • Praca w systemie
    • Klienci
    • Rekrutacja
    • Kadry i płace
      • Umowy
      • Ewidencja czasu pracy
      • Rozliczenia
    • Legalizacja
    • Deklaracje
  • Zaloguj się
  • Zgłoszenia
  • O systemie

Rekrutacja

  • Dlaczego moje rekrutacje/formularze aplikacyjne nie są przetłumaczone na inne języki?
  • Moduł Rekrutacji – konfiguracja
  • Ankiety (aplikacyjne, do zatrudnienia, testy, oceny)
  • Integracja ze stroną www / Widget rekrutacji
  • Jak sprawdzić efektywność poszczególnych rekruterów?
  • Publikowanie na Facebooku – jak zmienić podgląd formularza aplikacyjnego (linku)?
  • Jak dodać rekrutację?
  • Multiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń / rekrutacji na portalach
  • API rekrutacji
  • Konfiguracja zgód RODO w systemie
  • HRappka Sourcing Plugin – Wtyczka do Sourcingu na LinkedIn
  • Jak przetłumaczyć formularze aplikacyjne na język ukraiński?
  • Co zrobić, gdy kandydat nie może zaaplikować na formularz aplikacyjny?
  • Partner rekrutacyjny – pytania i odpowiedzi
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Dlaczego aplikacje na rekrutacji się nie pojawiają mimo, że licznik na górze pokazuje, że istnieją?
  • Jak współdzielić aplikację / profil kandydata Klientowi / hiring managerowi / osobie nie posiadającej dostępu do systemu
  • Propozycje rekrutacji dla kandydatów
  • Konfiguracja wyglądu formularza aplikacyjnego / rekrutacyjnego
  • W jaki sposób działa CV parser?

Kadry i płace

  • Korekta rozliczenia pracownika
  • Moduł Szkoleń / Szkolenia pracownicze
  • Zmiana stanowiska w umowie, do której zostały dodane wpisy grafikowe
  • Polski Ład, zmiany w obliczaniu wynagrodzeń od 1 stycznia 2022 r
  • Masowe dodawanie zaliczek
  • Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
  • Jak wygenerować świadectwo pracy?
  • Moduł onboardingu pracownika
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Sprawozdanie o warunkach pracy Z-10 składane do GUS
  • Paski wynagrodzeń: Czy przy masowej wysyłce rachunków do pracowników, każdy pracownik otrzyma tylko swój rachunek?
  • Podgląd zapisu obliczeń ekwiwalentu za niewykorzystany urlop oraz odprawy
  • PITY w 2022 roku
  • Priorytet rozliczania przedmiotów / potrąceń / zajęć komorniczych / alimentacyjnych
  • Filtrowanie listy pracowników / wyszukiwanie pracowników (m.in. po aktywnych umowach, rejestracji w ZUS)
  • Umowy
  • Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 7 stycznia 2022 roku – zmiany w systemie
  • Na liście pracowników pojawiają się kandydaci / użytkownicy. Jak to zmienić?
  • Obliczanie chorobowego w pierwszym miesiącu pracy
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Urlopy dla rodziców
  • Jak wygenerować wniosek na NIP-7 z systemu?
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Jak ustawić odpowiednie konta księgowe eksportów do Optimy?
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak dodawać wpisy grafikowe dla pracownika?
  • Gdzie można znaleźć raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów?
  • Jak znaleźć pracowników, u których są braki w uzupełnionych danych np. US?
  • Wysyłka PIT-4R do urzędu
  • Jak potrącić zaliczkę u pracownika, który został już rozliczony?
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy?
  • Stanowisko
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak dodać pracownikowi przedmiot, który jest podstawą opodatkowania?
  • Czy na portalu pracownika mam możliwość zmiany u pracowników ilości urlopu?
  • Dochody z innych źródeł / Rozliczanie się z podatku z małżonkiem
  • Dlaczego, dodając umowę pracownikowi, nie wyświetlają się stanowiska ?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Jak przypisać pracownika do pokoju w mieszkaniu?
  • Jak dodać skierowanie na badania dla pracownika?
  • Jak ustawić powiadomienie o kończących się umowach?
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Jak wygenerować zaświadczenia A1/CPL do A1/karty EKUZ?
  • Jak wygenerować listę płac?
  • Jak skonfigurować/zmienić ustawienia kadrowe (dane do rozliczeń) pracowników?
  • Jak dodać pracownika?
  • Czy jest możliwość wysłania umowy do podpisu z systemu HRappka.pl?
  • Jak zaznaczyć na umowie zlecenie zatrudnienie u innego pracodawcy?
  • Jak zmienić podstawę do zwolnienia chorobowego?
Rozliczenia
  • Korekta rozliczenia pracownika
  • Płatności: Jak usunąć zobowiązania oznaczone jako zapłacone pracownikowi
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Podgląd zapisu obliczeń ekwiwalentu za niewykorzystany urlop oraz odprawy
  • Priorytet rozliczania przedmiotów / potrąceń / zajęć komorniczych / alimentacyjnych
  • Importowanie składników rozliczenia pracownika
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Integracja z innymi programami / Export danych do innych programów
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
  • Jak skorygować rozliczenie pracownika?
  • Jak ustawić niepełnosprawność na pracowniku?
  • Jak rozliczyć Klienta z określoną stawką i marżą kwotową?
  • Jak ustawić faktury kosztowe do wygenerowania paczki?
  • Jak uzupełnić na pracowniku dane do rozliczeń?
  • Dlaczego zasiłek chorobowy się nie naliczył?
  • Jak zaznaczyć 50% ograniczenia wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak zaznaczyć ograniczenie wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak zmienić aktualną stawkę na stanowisku? Konfiguracja stawki wg dat obowiązywania.
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Zajęcia komornicze
  • Jak importować wynagrodzenia pracownika?
  • Gdzie znaleźć wykaz potrąceń z listy płac?
  • Jak rozliczyć pracownikowi delegacje?
  • Jak zrobić import list płac do systemu?
  • Czy można w systemie wystawić notę księgową do faktury?
  • Zmiana składników wynagrodzenia po wygenerowaniu listy płac
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie i konfiguracja
  • Jak zmienić na aneksie stawkę pracownika?
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Jak potrącić zaliczkę u pracownika, który został już rozliczony?
  • Rozliczanie pracowników
  • Jak dodać pracownikowi przedmiot, który jest podstawą opodatkowania?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Pracownik kończy 26 lat w trakcie miesiąca: czy powinien naliczać się podatek dochodowy? [PIT 0]
  • Przedmioty i magazyny
  • Jak wygenerować listę płac?
  • Jak skonfigurować/zmienić ustawienia kadrowe (dane do rozliczeń) pracowników?
  • Gdzie znajduje się karta wynagrodzeń pracownika?
  • Gdzie włączyć naliczanie Funduszu Pracy?
  • Jak edytować siatkę godzin (I krok rozliczeń), po przejściu do kolejnych kroków?
  • Jak zmienić schemat składek na rozliczeniu (np. gdy zleceniobiorca stracił / otrzymał status studenta, a został wzięty pod uwagę przy rozliczeniach) ?
  • Czy należy rozliczać pracownika, którego wypłata ze względu na zasiłek chorobowy wynosi 0?
  • Jak pobrać rachunki do listy płac?
  • Jak zmienić podstawę do zwolnienia chorobowego?
Umowy
  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać / wystawić umowę pracownikowi? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Jak dodać wypowiedzenie umowy pracownikowi?
  • Jak zmienić na aneksie stawkę pracownika?
  • Dodawanie umowy bliźniaczej w systemie
  • Podpis elektroniczny umów
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Dlaczego, dodając umowę pracownikowi, nie wyświetlają się stanowiska ?
  • Jak sprawdzić na umowie jakie składki są naliczane?
  • Jak wydrukować umowę pracownika?
  • Jak ustawić na różnych umowach różne dane do rozliczeń?
  • Jak ustawić powiadomienie o kończących się umowach?
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Czy użytkownik może usunąć umowę dodaną przez innego użytkownika?
  • Czy jest możliwość wysłania umowy do podpisu z systemu HRappka.pl?
  • Jak zaznaczyć na umowie zlecenie zatrudnienie u innego pracodawcy?

Legalizacja

  • Legalizacja pobytu i pracy obywateli Ukrainy – dopasowanie systemu do specustawy 12.03.2022
  • Jak dla oświadczenia o pracę dodać powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu pracy?
  • Karta pobytu a legalizacja pobytu i pracy (Wpływ typu dokumentu karty pobytu na legalizację pobytu i pracy cudzoziemca)
  • Zezwolenie na pracę / Oświadczenie do końca pandemii – kiedy pojawi się informacja?
  • Widget zezwolenia / deklaracje na stronie głównej
  • Jak ustawić powiadomienia o kończących się terminach ważności dokumentów legalizacyjnych / delegacyjnych?
  • Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
  • Weryfikacja okresu legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemca
  • Dlaczego na oświadczeniu pojawia się niewłaściwy urząd pracy? Gdzie ustawić domyślny urząd pracy?
  • Jak dodać szablon danych zezwolenia?
  • W którym miejscu mogę wprowadzić pracownikowi okres ruchu bezwizowego?
  • Jak dodać zezwolenie na pracę dla cudzoziemca?
  • Usprawnienia i ostrzeżenia w specyfice zatrudniania cudzoziemców
  • OCR paszportów w systemie HRappka
  • Zatrudnianie cudzoziemców: przypomnienia w systemie
  • Gdzie są dostępne wszystkie dokumenty legalizujące pobyt i pracę?
  • Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?
  • Jak wygenerować oświadczenia o powierzenie wykonywania pracy cudzoziemcowi?
  • Dlaczego wygenerowane oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy / zezwolenie na pracę nie zapisało się na praca.gov.pl ?

Klienci

  • Czym są projekty w systemie HRappka?
  • Rozliczanie Klientów / Wystawianie faktury
  • Czym są oferty w module Klienci?
  • Grupy cenowe
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Jak rozliczyć Klienta z określoną stawką i marżą kwotową?
  • Jak znaleźć informacje o historii aktywności na stanowisku u Klienta?
  • Jak sprawdzić pracowników powiązanych z Klientem?
  • Zarządzanie bazą klientów
  • Jak wprowadzić kilka adresów (miejsc pracy, korespondencyjnych) dla jednego Klienta?
  • Na jakiej podstawie tworzy się rozliczenie klienta?
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • OCR faktur i elektroniczny obieg faktur (workflow)

Konfiguracja systemu

  • Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
  • Co to są statusy i jak je skonfigurować?
  • Domyślny dostęp do plików dla wybranych ról w systemie
  • Szablony uprawnień użytkowników
  • Kopiowania ustawień z jednej firmy na pozostałe
  • Obsługa portalu pracowniczego
  • Bezpieczeństwo
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak skonfigurować formularze? Jak dodać pola / atrybuty na profilach obiektów w systemie?
  • Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego?
  • Logowanie dwuetapowe do systemu
  • Integracje w systemie HRappka
  • Portal pracowniczy – konfiguracja dostępu pracownika
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Konfiguracja powiadomień w systemie
  • Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
  • Jak ustawić powiadomienia o kończących się terminach ważności dokumentów legalizacyjnych / delegacyjnych?
  • Dodawanie nowej firmy do systemu
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Jak włączyć Split Payment na fakturze?
  • Jak ustawić odpowiednie konta księgowe eksportów do Optimy?
  • Jak skonfigurować system z Comarch Optima?
  • Jak ustawić widoczność modułów?
  • Czym są stawki na stanowisku i jak je konfigurować?
  • Jak dodać kolejną opcję w liście rozwijanej w atrybucie?
  • Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
  • Czy można robić backup bazy danych?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Jak wygenerować raport aktywności użytkownika?
  • Jak odblokować użytkownika?
  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
  • Moduł pism – Działanie i konfiguracja
  • Znaczniki wydruków w systemie
  • Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
  • Jak zmienić dane firmy, na które wystawiane są faktury za korzystanie z systemu?
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości / emaili
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Jak dodać transport dla opiekunki?
  • Jak ustawić branding?
  • Powiadomienia o kończących się zgodach RODO
  • Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
  • Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
Wydruki
  • Wydruki / szablony dokumentów w systemie: Pytania i odpowiedzi
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie i konfiguracja
  • Jak dodać numer strony na wydruku umowy?
  • Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?

Ewidencja czasu pracy

  • Ścieżki akceptacji wpisów grafikowych
  • Ewidencja czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Elektroniczne wnioski urlopowe
  • Jaki czytnik kart kupić aby działał z modułem RCP w systemie? TECHNOLOGIA RFID
  • Konfiguracja i korekta urlopu pracownika
  • Dzień wolny za święto. Jak dodać dzień odbioru dnia świątecznego?
  • Urlopy dla rodziców
  • Automatyczne planowanie pracy w kalendarzu pracy
  • Jak wygenerować ewidencję czasu pracy?
  • Jak dodawać wpisy grafikowe dla pracownika?
  • Jak zobaczyć liczbę dni zaległego urlopu, z wcześniejszych lat?
  • Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak działa kalendarz pracy?
  • Gdzie można zobaczyć masowo urlopy wszystkich pracowników? [Raport urlopów i ekwiwalentów]
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Jak usunąć plan pracowników z kalendarza masowo?
  • Rejestracja czasu pracy (RCP)
  • Rodzaje nieobecności na grafiku pracownika
  • Czy status kalendarza da się usunąć po jego nadaniu?

Samouczek

  • Profil Klienta – funkcjonalności
  • Moduł Szkoleń / Szkolenia pracownicze
  • Dopiero zaczynasz przygodę z HRappką? Sprawdź ten wpis!
  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać / wystawić umowę pracownikowi? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Moduł onboardingu pracownika
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Ewidencja czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Jak dodać rekrutację?
  • Elektroniczne wnioski urlopowe
  • Jak zmienić hasło w systemie?
  • Jak włączyć / wyłączyć moduły w systemie
  • Gdzie znajdę faktury za korzystanie z systemu?
  • Dashboard deklaracji
  • Jak dodać notatki?
  • Jak zalogować do systemu HRappka.pl?
Legalizacja
  • Jak podpiąć skrypty z Google Analytics / Facebook Pixel itp. do formularzy aplikacyjnych?
  • Jak dla oświadczenia o pracę dodać powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu pracy?
  • Karta pobytu a legalizacja pobytu i pracy (Wpływ typu dokumentu karty pobytu na legalizację pobytu i pracy cudzoziemca)
  • Zezwolenie na pracę / Oświadczenie do końca pandemii – kiedy pojawi się informacja?
  • Widget zezwolenia / deklaracje na stronie głównej
  • Jak wysyłać wnioski o legalizację cudzoziemców z systemu – integracja z praca.gov.pl
  • Weryfikacja okresu legalizacji pobytu oraz pracy cudzoziemca
  • Jak dodać szablon danych zezwolenia?
  • W którym miejscu mogę wprowadzić pracownikowi okres ruchu bezwizowego?
  • Jak dodać zezwolenie na pracę dla cudzoziemca?
  • Zatrudnianie cudzoziemców: przypomnienia w systemie
  • Jak wygenerować oświadczenia o powierzenie wykonywania pracy cudzoziemcowi?
  • Dlaczego wygenerowane oświadczenie o powierzeniu wykonywania pracy / zezwolenie na pracę nie zapisało się na praca.gov.pl ?
Pracownicy
  • Moduł Szkoleń / Szkolenia pracownicze
  • Moduł Działów [Wdrożenie 20.06.2022]
  • Umowa z pracownikiem – Jak dodać / wystawić umowę pracownikowi? [Wystawianie / generowanie umowy]
  • Moduł onboardingu pracownika
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Ewidencja czasu pracy – Grafik pracy – Harmonogram
  • Obsługa portalu pracowniczego
  • Tworzenie konta pracownika
  • Portal pracowniczy – konfiguracja dostępu pracownika
  • Jak wygenerować deklarację ZUS pracownikowi?
  • Czym są stawki na stanowisku i jak je konfigurować?
  • Jak dodać aneks umowy?
  • Jak skorygować rozliczenie pracownika?
  • Jak ustawić niepełnosprawność na pracowniku?
  • Dodawanie niepełnosprawności w systemie
  • Jak dodać nowego pracownika do systemu?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak znaleźć umowy z wybraną datą aktywności, stawką, składkami dla umowy, typem umowy, nazwą stanowiska?
  • Jak zaznaczyć 50% ograniczenia wartości potrącenia ze strony wierzyciela na zajęciu komorniczym?
  • Jak rozliczyć pracownikowi delegacje?
  • Jak dodać wypowiedzenie umowy pracownikowi?
  • Jak wygenerować ewidencję czasu pracy?
  • Jak dodawać wpisy grafikowe dla pracownika?
  • Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak działa kalendarz pracy?
  • Gdzie można zobaczyć masowo urlopy wszystkich pracowników? [Raport urlopów i ekwiwalentów]
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Jak usunąć plan pracowników z kalendarza masowo?
  • Gdzie można znaleźć raport wykorzystanych urlopów i ekwiwalentów?
  • Stanowisko
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Jak sprawdzić na umowie jakie składki są naliczane?
  • Jak wydrukować umowę pracownika?
  • Na jakiej podstawie działają propozycje scalania pracowników?
Klienci
  • Profil Klienta – funkcjonalności
  • Rozliczanie Klientów / Wystawianie faktury
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Jak rozliczyć Klienta z określoną stawką i marżą kwotową?
  • Jak znaleźć informacje o historii aktywności na stanowisku u Klienta?
  • Jak wprowadzić kilka adresów (miejsc pracy, korespondencyjnych) dla jednego Klienta?
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Portal Kliencki / Rola Klient
Rozliczenia
  • Schemat składek pracownika [Na pracowniku / umowie / rozliczeniu]
  • Rozliczenie pracownika
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Faktura zaliczkowa i wystawienie faktury końcowej
  • Jak ustawić faktury kosztowe do wygenerowania paczki?
  • Jak uzupełnić na pracowniku dane do rozliczeń?
  • Dlaczego zasiłek chorobowy się nie naliczył?
  • Jak zmienić aktualną stawkę na stanowisku? Konfiguracja stawki wg dat obowiązywania.
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Zajęcia komornicze
  • Jak importować wynagrodzenia pracownika?
  • Gdzie znaleźć wykaz potrąceń z listy płac?
  • Jak zrobić import list płac do systemu?
  • Zmiana składników wynagrodzenia po wygenerowaniu listy płac
  • Jak wpisać pracownikowi wypłacony ekwiwalent?
  • Rozliczanie pracowników
  • Jak zmienić datę na rachunku?
  • Przedmioty i magazyny
  • Gdzie znajduje się karta wynagrodzeń pracownika?
  • Gdzie włączyć naliczanie Funduszu Pracy?
  • Jak edytować siatkę godzin (I krok rozliczeń), po przejściu do kolejnych kroków?
  • Jak zmienić schemat składek na rozliczeniu (np. gdy zleceniobiorca stracił / otrzymał status studenta, a został wzięty pod uwagę przy rozliczeniach) ?
  • Czy należy rozliczać pracownika, którego wypłata ze względu na zasiłek chorobowy wynosi 0?
  • Jak automatycznie rozliczyć pracownika z ekwiwalentu?
  • Jak pobrać rachunki do listy płac?
Praca w systemie
  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
  • Dedykowany workflow
  • Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna HRappka]
  • Zmiana hasła [Jak zmienić hasło do systemu?]
  • Jak przetłumaczyć atrybuty [Tłumaczenie artybutu]
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
  • Export w systemie HRappka
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
  • Jak skonfigurować widok list / kolumn?
  • Jak odblokować konto użytkownika?
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Jak odblokować użytkownika?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak sprawdzić historię zmian na obiektach?
  • Znaczniki wydruków w systemie
  • Jak znaleźć umowy z wybraną datą aktywności, stawką, składkami dla umowy, typem umowy, nazwą stanowiska?
  • Jak masowo wysłać maile?
  • Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
  • Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
  • Gdzie znaleźć raport o przeciętnym zatrudnieniu pracowników
  • Moduł Zadań
  • Tworzenie i korzystanie z szablonów wiadomości / emaili
  • Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
  • Jak wyfiltrować pracowników zarejestrowanych w ZUS?
  • Jak wybrać na liście pracowników tylko tych, którzy mają status aktywny?
  • Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Jak dodać notatki?
  • Przeglądarki wspierane przez system HRappka
  • Co się stanie, gdy usunę użytkownika?
  • Jakie formaty danych zostaną zaczytane do poszczególnych kategorii podczas importu danych?
Konfiguracja
  • Poczta E-mail: Jak skonfigurować pocztę email w systemie?
  • Co to są statusy i jak je skonfigurować?
  • Integracja z Autenti: konfiguracja podpisu elektronicznego
  • Jak dodać użytkownika do systemu? Jak zmienić użytkownika na innego?
  • Stawka wypadkowa – gdzie zdefiniować?
  • Integracja systemu / kalendarza z Google Calendar & Google Meet
  • Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
  • Jak ustawić widoczność modułów?
  • Czym są stawki na stanowisku i jak je konfigurować?
  • Jak dodać kolejną opcję w liście rozwijanej w atrybucie?
  • Jak zdefiniować indywidualną numerację (serię) dla różnych typów dokumentów?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Dlaczego użytkownik / administrator nie widzi pracowników o określonym statusie?
  • Dlaczego nie przychodzą powiadomienia?
  • Uwzględnianie premii w podstawie chorobowego
  • Paski wynagrodzeń: Pobieranie i konfiguracja
  • Czy można dodać atrybuty na umowie z Klientem?
  • Dodawanie umowy bliźniaczej w systemie
  • Jaki znacznik trzeba dodać, aby na umowie pojawiała się osoba, która dodała umowę?
Rekrutacja
  • Dlaczego moje rekrutacje/formularze aplikacyjne nie są przetłumaczone na inne języki?
  • Moduł Rekrutacji – konfiguracja
  • Jak sprawdzić efektywność poszczególnych rekruterów?
  • Jak dodać rekrutację?
  • Multiposting rekrutacji – publikowanie ogłoszeń / rekrutacji na portalach
  • Rekrutacja nie jest widoczna na widgecie rekrutacyjnym
  • Jak skorygować rozliczenie pracownika?
  • Propozycje rekrutacji dla kandydatów
  • Konfiguracja wyglądu formularza aplikacyjnego / rekrutacyjnego
  • Jak działa powiązanie aplikacji do kandydatów?

Deklaracje

  • PITY w 2022 roku
  • Dashboard deklaracji
PPK
  • Gdzie wygeneruję pojedyńcze raporty dotyczące przystąpień / rezygnacji / wznowień / zakończenia zatrudnienia?
  • Dlaczego za czas chorobowego nie są naliczane składki PPK?
  • Jak w Deklaracje > Rejestr przystąpień i rezygnacji znaleźć pracowników, którzy mają deklaracje przystąpienia?
  • Dlaczego PPK nie naliczyło się w rozliczeniu pracownika?
  • Czym jest „Data aktywności od” w ustawieniach PPK?
  • Jak ustawić PPK na pracowniku?
  • Jak włączyć PPK na firmie?
  • Jak usunąć przystąpienie do PPK?
  • Jak znaleźć pracowników, którym naliczyło się PPK w wybranym okresie?
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej?
  • Jak dodać pracownikowi deklarację przystąpienie / rezygnacji z PPK
  • Gdzie znajdę raport zbiorczy składek?
  • Gdzie znajdę raport przystąpień i rezygnacji?
ZUS
  • ZUS RUD – zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Dlaczego zaliczka pracownika nie pokazuje się w deklaracji DRA?
  • Jak wygenerować deklarację ZUS pracownikowi?
  • Jak wyszukać deklaracje ZUS i je pobrać?
  • Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Integracja systemu z PUE ZUS – instrukcja
US
  • PITY w 2022 roku
  • Korekta PIT-11
  • Jak wygenerować wniosek na NIP-7 z systemu?
  • Wystawianie deklaracji PIT – jak uzupełnić braki na pracowniku
  • Zbiorczy raport do Urzędu Skarbowego PIT-11(Z) – podpis elektroniczny i wysyłka do urzędu
  • Jak znaleźć pracowników, u których są braki w uzupełnionych danych np. US?
  • Wysyłka PIT-4R do urzędu

Praca w systemie

  • Jak dodać tagi w ustawieniach i na obiektach?
  • Pomoc techniczna / Wsparcie / Support
  • Baza wiedzy na dashboardzie – do czego służy, jak dodać plik / folder?
  • Jak zmienić motyw w systemie na ciemny / jasny (dark mode / light mode)?
  • Konfiguracja wysyłki SMS [SMSapi / Aplikacja mobilna HRappka]
  • Jak można wysłać SMS do pracownika? Masowa wysyłka SMS
  • Aplikacja mobilna HRappka
  • Zmiana hasła [Jak zmienić hasło do systemu?]
  • Jak dostosować ankietę aplikacyjny do stanowiska (np. dla Opiekunki)?
  • Jak wyszukać atrybuty na listach?
  • Notatki w systemie: Zarządzanie widocznością i tłumaczenie
  • Kto może logować się do systemu / firmy i jak to zmienić?
  • Raporty / Analizy w systemie HRappka
  • Jak skonfigurować widok list / kolumn?
  • Jak zmienić numerację faktur sprzedażowych?
  • Jak dodać zwrot, który jest opodatkowany?
  • Kto dostaje powiadomienia, gdy pracownik zgłosi chęć zmiany danych osobowych?
  • Raportowanie czasu pracy na zadaniach w projektach
  • Sekcje zadań w widgecie Zadania
  • Jak zarządzać zmianami Opiekunek?
  • Jak włączyć Split Payment na fakturze?
  • Realizacja zapotrzebowania na projekcie
  • Jak dodać bazę wiedzy tak, żeby była widoczna dla pracownika?
  • Jak włączyć moduł Pism?
  • Jak dodać nowego pracownika do systemu?
  • Jak dodać mieszkanie?
  • Jak odblokować konto użytkownika?
  • Zgłaszanie umów o dzieło do ZUS
  • Jak zgłosić pracownika do w ZUS (ZUS ZUA)?
  • Gdzie można znaleźć fakturę proformę do opłacenia?
  • Jak wygenerować raport aktywności użytkownika?
  • Jak sprawdzić historię zmian na obiektach?
  • Jak masowo wysłać maile?
  • Czy w systemie zapisze się informacja o tym, że wysyłaliśmy do pracownika / kandydata / Klienta E-mail lub SMS?
  • Checklisty w systemie – jak je skonfigurować i jak na nich pracować?
  • Moduł Zadań
  • Jak dodać powiadomienia dla nowego użytkownika?
  • Jak wyfiltrować pracowników zarejestrowanych w ZUS?
  • Jak wybrać na liście pracowników tylko tych, którzy mają status aktywny?
  • Gdzie znajduje się historia logowań użytkowników do systemu?
  • Jak zaplanować pracownika, który pracuje na różne zmiany?
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak sprawdzić kto edytował umowę? Dlaczego umowa różni się od jej pierwotnej wersji?
  • Przeglądarki wspierane przez system HRappka
  • Jak wygenerować CV Opiekunki dla Klienta?
  • Jak wysłać umowę na maila pracownika?
  • Jak zresetować hasło w systemie?
Import
  • Jak importować dane pracowników do systemu?
  • Integracja z innymi programami / Export danych do innych programów
  • Jak importować umowy pracowników? Co to jest kolumna „ID wydruku”?
  • Jak importować wynagrodzenia pracownika?
  • Jak zrobić import list płac do systemu?
  • Jakie formaty danych zostaną zaczytane do poszczególnych kategorii podczas importu danych?
Eksport
  • Jak wyeksportować płatności do banku?
  • Integracja z PowerOffice
  • Integracja z innymi programami / Export danych do innych programów
  • Czy można pobrać dane pracowników do Optimy?
  • Jak ustawić odpowiednie konta księgowe eksportów do Optimy?
  • Jak skonfigurować system z Comarch Optima?
  • Jak ustawić faktury kosztowe do wygenerowania paczki?
  • PPK: Jak wyeksportować plik CSV do instytucji finansowej?
Wielofirmowość
  • Dodawanie / edycja kont pracowniczych z dostępem do wielu firm a uprawnienia operatora
  • Czy w ramach 1 subskrypcji można dodać wiele firm?
  • Jak nadać uprawnienia użytkownikowi do wielu firm (z takimi samymi / różnymi uprawnieniami)?
  • Jak przenieść pracowników do innej firmy?
  • Jak przypiąć pracowników do nowej firmy?
  • Jak dodać umowę zlecenie na jednej firmie, a umowę o pracę na drugiej firmie?
  • Czy można zmienić firmę, na której zostały dodane zezwolenia, aby móc edytować to zezwolenie na drugiej firmie?

Mieszkania

  • Jak ustawić potrącenia za mieszkanie?
  • Jak zaktualizować adres pracownika z adresem mieszkania?
  • Jak dodać pokój do mieszkania?
  • Jak dodać opłaty do mieszkania/pokoju?
  • Jak przypisać pracownika do pokoju w mieszkaniu?
  • Jaka jest różnica na mieszkaniu w definiowaniu opłaty za lokatora w typie stawki: za dzień, za miesiąc, za okres?

Aktualizacje systemu

  • Nowości 30.06.2022
  • Nowości 27.06.2022
  • Nowości 20.06.2022
  • Moduł Działów [Wdrożenie 20.06.2022]
  • Nowości 31.05.2022
  • Nowości 26.05.2022
  • Nowości 23.05.2022
  • Nowości 17.05.2022
  • Nowości 14.04.2022
  • Nowości 09.05.2022
  • Nowości 12.05.2022
  • Nowości 04.05.2022
  • Nowości 26.04.2022
  • Nowości 27.04.2022
  • Nowości 11.04.2022
  • Nowości 06.04.2022
  • Nowości 04.04.2022
  • Nowości 28.03.2022
  • Nowości 24.03.2022
  • Nowości 16.03.2022
  • Nowości 10.03.2022
  • Nowości 28.02.2022 & 3.03.2022
  • Nowości 1.2020
  • Nowości 02.2020
  • Nowości 03.2020
  • Nowości 04.2020
  • Nowości 05.2020
  • Nowości 06.2020
  • Nowości 07.2020
  • Nowości 08.2020
  • Nowości 09.2020
  • Nowości 10.2020
  • Nowości 11.2020
  • Nowości 12.2020
  • Nowości 23.02.2022
  • Nowości 17.02.2022
  • Nowości 10-14.02.2022
  • Nowości 07.02.2022
  • Nowości 01.02.2022
  • Nowości 26.01.2022
  • Nowości 01.2021
  • Nowości 02.2021
  • Nowości 20.01.2022
  • Nowości 17.01.2022
  • Nowości 11.01.2022
  • Nowości 01.09.2021
  • Nowości 23.12.2022
  • Nowości 21.12.2022
  • Nowości 15.12.2021
  • Nowości 09.12.2021
  • Nowości 06.12.2021
  • Nowości 29.11.2021
  • Nowości 25.11.2021
  • Nowości 22.11.2021
  • Nowy interfejs systemu HRappka
  • Nowości 15.11.2021
  • Nowości 28.10.2021
  • Nowości 03.2021
  • Nowości 21.10.2021
  • Nowości 18.10.2021
  • Nowości 14.10.2021
  • Nowości 07.10.2021
  • Nowości 30.09.2021
  • Nowości 27.09.2021
  • Nowości 6.07.2021
  • Nowości 3.08.2021
  • Nowości 29.07.2021
  • Nowości 27.07.2021
  • Nowości 20.07.2021
  • Nowości 12.07.2021
  • Nowości 1.07.2021
  • Nowości 16.09.2021
  • Nowości 04.2021
  • Nowości 06.2021
  • Nowości 05.2021
  • Nowości 13.09.2021
  • Nowości 07.09.2021
  • Nowości 30.08.2021
  • Nowości 23.08.2021
  • Nowości 16.08.2021
  • Nowości 11.08.2021
  • Home
  • Baza wiedzy systemu HRappka
  • Aktualizacje systemu
  • Nowości 10.2020

Nowości 10.2020

Spis treści
  • Masowe generowanie umów cudzoziemcom: data zakończenia zgodnie z datami legalizacji
  • Sekcja “czynności” na stanowisku
  • Zadania: nowe statusy i filtr
  • Tłumaczenie zewnetrznego modułu zapotrzebowań
  • Aktualizacja stawek klientów bez aktualizacji stawek pracowniczych
  • Powiadomienia o zmianach zapotrzebowania
  • Możliwość dodania grupy jako obserwatora zadania
  • Zmiany w formularzu pracownika / kandydata
  • Powrót do systemu po wylogowaniu z bezczynności
  • Nowe kolumny i filtry
  • Zaawansowane statusowanie na kalendarzu
  • Włączanie kolumny GTU na fakturze
  • Ograniczenie widoczności atrybutów dla konkretnych typów pozwoleń
  • Uniemożliwienie pobierania załączników przez pracowników
  • Grafik pracownika - dostępność opcji dla pracownika
  • Praca w systemie
  • Kalendarz pracy: planowanie szczegółowe
  • Notatki
    • Przypisywanie notatek do osób kontaktowych Klienta
    • Powiązanie notatek z umów pracowników do Klienta
  • Nowy typ pola na ankiecie: zgoda RODO
  • Zmiany w module rozliczeń
  • Automatyczne tworzenie listy płac dla umów cywilnoprawnych
  • Profil pracownika: filtrowanie sekcji mieszkania/noclegi po dacie
  • Praca w systemie
  • Kalendarz pracy: planowanie szczegółowe
  • Notatki
    • Przypisywanie notatek do osób kontaktowych Klienta
    • Powiązanie notatek z umów pracowników do Klienta
  • Moduł Pism
  • Zmiany w module rozliczeń
  • Działania na listach
  • Powiadamianie Klienta o zmianach w kalendarzu pracy
  • Legalizacja cudzoziemców
  • Usprawnienia w module umów
  • Historia na kalendarzach pracy
  • Wydruki na zezwoleniach
  • Import numerów list płac
Nowości 2.10.2020

Masowe generowanie umów cudzoziemcom: data zakończenia zgodnie z datami legalizacji #

Od teraz, podczas masowego generowania umów cudzoziemcom dodaliśmy możliwość uzupełnienia daty zakończenia umów zgodnie z datami legalizacji. W tym celu, podczas generowania umów, należy zaznaczyć checkbox “Zgodnie z datami legalizacji” pod polem „Data zakończenia pracy”.
hrappka

Sekcja “czynności” na stanowisku #

Aby usprawnić Państwu generowanie umów cywilnoprawnych, umożliwiliśmy definiowanie czynności na poziomie stanowiska oraz pobieranie jego wartości podczas generowania wydruków. Podczas dodawania/edycji stanowiska, po wybraniu typu umowy zlecenie lub dzieło, dodaliśmy checkbox “Czynności – zgodnie z opisem stanowiska”, który jest domyślnie zaznaczony. Jego odznaczenie spowoduje możliwość wyświetlenia pola tekstowego i wpisania czynności. Co więcej, dodaliśmy również znaczniki {%Czynności%} oraz {%Czynności sformatowany%}, które podczas generowania wydruku zostaną zastąpione opisem czynności. Pierwszy znacznik usuwa formatowanie i wstawia czysty tekst, a drugi zachowuje formatowanie, np. listowanie.
hrappka

Zadania: nowe statusy i filtr #

W module zadań dodaliśmy filtr „Zlecone”, który umożliwia filtrowanie zadań po zadaniach, które zlecił użytkownik, nawet gdy nie jest obserwatorem zadania.
hrappka
Dodaliśmy dwa nowe statusy zadań: W trakcie oraz Nowe.
hrappka

Tłumaczenie zewnetrznego modułu zapotrzebowań #

Stworzyliśmy możliwość wyświetlania zewnetrznego modułu zapotrzebowań w poszczególnych językach. W kodzie widgetu wystarczy dopisać parametr:
  • data-lang=”de” jeżeli moduł ma być w języku niemieckim,
  • data-lang=“uk” jeżeli moduł ma być w języku ukraińskim,
  • data-lang=”en” jeżeli moduł ma być w języku angielskim,
  • data-lang=“fr” jeżeli moduł ma być w języku francuskim.
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 5.10.2020

Aktualizacja stawek klientów bez aktualizacji stawek pracowniczych #

Podczas aktualizacji stawek na stanowisku Klienta, do tej pory system dawał możliwość możliwość aktualizacji obydwu stawek, bez możliwości wyboru. Po zmianach, w oknie edycji, po zmianie stawki, zostaną zaprezentowane trwające umowy z edytowaną stawką i możliwa będzie zmiana stawek osobno dla klienta i pracownika.
hrappka

Powiadomienia o zmianach zapotrzebowania #

Dodaliśmy powiadomienia w sytuacji, gdy:
  • pojawiło się nowe zapotrzebowania od Klienta,
  • Klient wprowadził zmiany w kalendarzu.
hrappka

Możliwość dodania grupy jako obserwatora zadania #

Dodaliśmy możliwość dodawania grup jako obserwatora zadania, dzięki czemu wszyscy użytkownicy w grupie mogą śledzić status wykonania zadania oraz dodane notatki. Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 9.10.2020

Zmiany w formularzu pracownika / kandydata #

  • Jeżeli pole paszport na pracowniku/kandydacie jest ustawione jako wymagane (w Ustawieniach > Konfiguracja > Formularze > Pracownik/Kandydat), to umożliwiliśmy wymaganie uzupełnienia tego pola jedynie dla osoby, która nie posiada obywatelstwa polskiego. Aby wymagać uzupełnienia pola paszport również od pracowników narodowości polskiej, w Ustawieniach > Moduły > Pracownicy, należy zaznaczyć opcję “Wymagaj numeru paszportu także od pracowników z polskim obywatelstwem“.
  • Analogicznie jak powyżej, jeżeli pole PESEL jest ustawione jako wymagane, to system będzie wymagał numeru PESEL jedynie dla osoby o polskim obywatelstwie.
  • W Danych do rozliczeń pracownika (na profilu pracownika) po zaznaczeniu opcji „Student”, dodaliśmy pole “Nazwa uczelni”.
  • W Danych do rozliczeń pracownika (na profilu pracownika), wprowadziliśmy zmiany w polu „Zatrudniony u innego pracodawcy (oraz nie przebywam na: urlopie bezpłatnym, wychowawczym, macierzyńskim). Pole „Kwota umowy” zostało zmienione na „Wynagrodzenie” z wyborem „wynagrodzenie niższe niż minimalne” lub „wynagrodzenie wyższe lub równe minimalnemu”. Jeżeli wybierzemy opcję „wynagrodzenie mniejsze niż minimalne” system poprosi o podanie kwoty wynagrodzenia.

Powrót do systemu po wylogowaniu z bezczynności #

Aby usprawnić Państwu powrót do działania w systemie po wylogowaniu z powodu bezczynności, od teraz, system zapamięta adres bieżącej strony.Po ponownym zalogowaniu do systemu umożliwi to powrót do czynności wykonywanych przed wylogowaniem.

Nowe kolumny i filtry #

  • W Raporcie dla księgowości według rozliczeń w okresie dodaliśmy możliwość wyświetlania w kolumnach atrybutów z Klienta.
  • Lista umów
    • Dodaliśmy kolumnę „Opiekunowie klienta” z możliwością filtrowania,
    • dodaliśmy kolumnę „Tagi z klienta”.
  • Lista pracowników
    • Dodaliśmy możliwość filtrowania po opiekunie klienta bieżącej umowy,
    • gdy zaznaczony jest filtr „Z umowami” – wyświetlamy dodatkowe filtry dotyczące dat – analogicznie jak na liście umów.

Zaawansowane statusowanie na kalendarzu #

Na kalendarzu, w ustawieniach kalendarza w sekcji statusu umożliwiliśmy zmiany statusu dla wybranych okresów.
hrappka
Co więcej, jeżeli Klient doda lub edytuje wpisy grafikowe w zatwierdzonym przez nas okresie, to przy wpisie pojawi się gwiazdka. Najechanie na wpis spowoduje wyświetlenie informacji o wpisie, w tym dacie dodania/zmiany zapotrzebowania przez Klienta.
hrappka
  Nowości 13.10.2020

Włączanie kolumny GTU na fakturze #

W związku z obowiązkiem prawnym dodawania kodu GTU na fakturze, kolumnę z kodem GTU na fakturze można włączyć w Ustawieniach > Moduły > Faktury, opcja „Kod GTU na pozycji”.
hrappka

Ograniczenie widoczności atrybutów dla konkretnych typów pozwoleń #

Podczas dodawania i edycji atrybutów dla zezwoleń (Ustawienia > Konfiguracja > Formularze) od teraz jest możliwość ograniczenia widoczności poszczególnych atrybutów w zależności od typu zezwolenia/oświadczenia. Pozwoli to na wyświetlanie dodatkowych konfigurowalnych pól tylko dla poszczególnych zezwoleń.
hrappka

Uniemożliwienie pobierania załączników przez pracowników #

Dodaliśmy opcję „Bez możliwości pobrania przez pracownika”, w oknie dodawania/edycji załącznika w bazie wiedzy. Opcja ta jest dostępna po zaznaczeniu checkboxa przy „Widoczny dla pracownika”. Jej zaznaczenie spowoduje, że pracownik, na portalu pracowniczym będzie mógł podejrzeć załącznik, jednak nie będzie miał możliwości jego pobrania.
hrappka

Grafik pracownika – dostępność opcji dla pracownika #

W Ustawienia > Moduły > Pracownicy dodaliśmy możliwość konfiguracji opcji dostępnych dla pracowników na portalu pracowniczym:
  • opcje widoczne z poziomu kalendarza pracownika: Godziny pracy oraz nieobecność,
  • typy nieobecności dostępne do zgłoszenia przez pracownika,
  • rodzaje zgłoszeń dostępne dla pracownika – m.in. wnioski o zaświadczenia.
hrappka

Praca w systemie #

  • Na raporcie “Zakwaterowanie pracowników w mieszkaniach z podziałem na dni”, w kolumnie Klient dodaliśmy kod Klienta,
  • na raporcie „Potrącenia i zwroty pracowników”, w kolumnie atrybutu typu użytkownik dodaliśmy zewnętrzne ID,
  • w raporcie zakwaterowanie pracowników w mieszkaniach, dodaliśmy kolumnę standard pokoju (gdzie prezentowany jest standard pokoju, do którego jest podpięty pracownik),
  • Podczas importu pracowników (Ustawienia > Import > Pracownicy) umożliwiliśmy importowanie pola “Dostępny od”.
Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 16.10.2020

Kalendarz pracy: planowanie szczegółowe #

Przy przypinaniu pracownika do planu, po kliknięciu w przycisk “+ Dodaj do planu”, wdrożyliśmy możliwość planowania szczegółowego, czyli wyboru stanowiska i godzin pracy, które pokazują się na podstawie zapotrzebowania.
hrappka
Co więcej, po zatwierdzeniu wybranych okresów na kalendarzu stworzyliśmy możliwość wysłania powiadomienia z planem pracy pracowników:
  • do pracowników – każdy otrzyma swój plan pracy,
  • do Klientów – dostaną zbiorczy plan pracy.
hrappka

Notatki #

Przypisywanie notatek do osób kontaktowych Klienta #

Podczas dodawania notatki na Kliencie, dodaliśmy możliwość przypisania dodawanej notatki do osoby kontaktowej po stronie Klienta. Dodane notatki można filtrować po osobie kontaktowej, do ktorej przypisana jest notatka. Osoby kontaktowe można dodawać na profilu Klienta, w zakładce CRM > Osoby kontaktowe.
hrappka

Powiązanie notatek z umów pracowników do Klienta #

Od teraz, notatki dodawane na umowach będą powiązane nie tylko z pracownikiem, ale też z Klientem, co umożliwi wyświetlenie wszystkich notatek z umów pracowników również zbiorczo na Kliencie. Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 22.10.2020

Nowy typ pola na ankiecie: zgoda RODO #

W Rekrutacja > Ankiety, przy dodawaniu bądź edycji ankiety, dostępny jest nowy typ pola, który umożliwia dodanie do ankiety zgody RODO, np. na przetwarzanie danych osobowych. Sprawdzi się to m.in. podczas wysyłania kandydatom ankiety do zatrudnienia.

#

#

Zmiany w module rozliczeń #

Wprowadziliśmy niewielkie zmiany widokowe i usprawnienia, które pomogą Państwu podczas rozliczeń.
  • W pierwszym kroku rozliczeń:
    • Jeżeli w okresie rozliczenia student kończy 26 lat (a na umowie składki ZUS są zaznaczone na Nie), to system wyświetli komunikat, o tym, że wiek osoby przekracza 26 lat, a brakuje składek ZUS na umowie,
    • Dodaliśmy informację ze składnikami rozliczenia w ostatniej kolumnie (taką samą jak na drugim kroku rozliczeń).
  • W drugim roku rozliczeń:
    • W kolumnie „Po potrąceniach”, jeżeli jest dodana delegacja to po najechaniu na potrącenie system wyświetli informację o szczegółach delegacji,
    • Umożliwiliśmy usunięcie pracownika z rozliczenia (wcześniej było to możliwe jedynie na pierwszym kroku).
  • Na każdym kroku rozliczeń dodaliśmy przy numerze umowy tooltip z informacją jakie są włączone składniki, oraz z linkiem do ustawień finansowych umowy.
  • Przycisk „Pobierz excel” przeniesiony został nad siatkę rozliczeń.

#

Automatyczne tworzenie listy płac dla umów cywilnoprawnych #

Od teraz, po rozliczeniu pracowników z umów zleceń automatycznie utworzą się listy płac dla umów zleceń. Są one dostępne w module Rozliczenia > Listy płac.

#

Profil pracownika: filtrowanie sekcji mieszkania/noclegi po dacie #

Zmianie uległ widok filtrowania po dacie sekcji mieszkania na pracowniku. Wybór dat spowoduje wyświetlenie wpisów mieszkaniowych jedynie w wybranym okresie.

#

Praca w systemie #

  • Na liście pracowników:
    • dodaliśmy kolumnę oraz filtr “Data podpisania”. (Dotyczy podpisania umowy podpisem elektronicznym),
    • dodaliśmy filtr “Data rozpoczęcia” oraz “Data zakończenia pracy”, w przypadku filtrowania pracowników po „Z umowami”.
  • Na liście umów pracowniczych:
    • dodaliśmy kolumnę “Opiekunowie klienta” z możliwością jej filtrowania,
    • dodaliśmy kolumnę tagi z klienta.
  • Podczas eksportowania faktur do programu Comarch Optima dodaliśmy możliwość eksportowania również elementów GTU.

#

Kalendarz pracy: planowanie szczegółowe #

Przy przypinaniu pracownika do planu, po kliknięciu w przycisk “+ Dodaj do planu”, wdrożyliśmy możliwość planowania szczegółowego, czyli wyboru stanowiska i godzin pracy, które pokazują się na podstawie zapotrzebowania. hrappka Co więcej, po zatwierdzeniu wybranych okresów na kalendarzu stworzyliśmy możliwość wysłania powiadomienia z planem pracy pracowników:
  • do pracowników – każdy otrzyma swój plan pracy,
  • do Klientów – dostaną zbiorczy plan pracy.
hrappka

#

Notatki #

Przypisywanie notatek do osób kontaktowych Klienta #

Podczas dodawania notatki na Kliencie, dodaliśmy możliwość przypisania dodawanej notatki do osoby kontaktowej po stronie Klienta. Dodane notatki można filtrować po osobie kontaktowej, do ktorej przypisana jest notatka. Osoby kontaktowe można dodawać na profilu Klienta, w zakładce CRM > Osoby kontaktowe. hrappka

#

Powiązanie notatek z umów pracowników do Klienta #

Od teraz, notatki dodawane na umowach będą powiązane nie tylko z pracownikiem, ale też z Klientem, co umożliwi wyświetlenie wszystkich notatek z umów pracowników również zbiorczo na Kliencie. Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 26.10.2020

Moduł Pism #

W Start > Pisma stworzyliśmy moduł pism, który umożliwia zapisywanie w systemie, statusowanie oraz tagowanie korespondencji pocztowej, zarówno wychodzącej jak i przychodzącej. Umożliwiliśmy również podział pism na sprawy, w sytuacji gdy korespondencja dotyczy jednego wątku. hrappka hrappka Ustawienia konfiguracji pism:
  • W Ustawienia > Główne > Użytkownicy, przy dodawaniu/edycji uprawnień użytkownika dodaliśmy uprawnienie do modułu pism. Domyślnie jest ono wyłączone.
  • W Ustawienia > Konfiguracja > Status dodaliśmy sekcję Pisma, która umożliwia dodanie statusów do pism.
  • W Ustawienia > Konfiguracja > Serie dodaliśmy trzy nowe typy serii: pisma wychodzące, pisma przychodzące i sprawy.

Zmiany w module rozliczeń #

W tym wdrożeniu również znalazły się zmiany w rozliczeniach mające na celu uproszczenie i zwiększenie przejrzystości procesów rozliczeń. Wprowadzone zmiany to m.in:
  • W pierwszym kroku rozliczeń:
    • po najechaniu na pole ze stawką wyświetlone zostaną szczegóły naliczenia wykazanej stawki (np. iloczyn stawki i ilości godzin, algorytm naliczenia świadczenia chorobowego, itp.)
    • po najechaniu na pole z ilością wyświetlona zostanie informacja, jeżeli ilość pobiera się z grafiku pracownika. Kliknięcie spowoduje przekierowanie na grafik pracownika,
    • jeżeli istnieje nieobecność z powodu choroby to w tooltipie o podstawie chorobowego wyświetlą się informacje o dacie ostatniego zwolnienia zarejestrowanego w grafiku.
  • W drugim kroku rozliczeń:
    • W kolumnie potrąceń i zwrotów – dodaliśmy informację o ich źródle oraz link do potrącenia/zwrotu, by było jasne skąd pochodzi,
    • już na drugim kroku, pod rozliczeniem, obok przycisku Akceptuj dodaliśmy możliwość wygenerowania Listy płac. Tym samym zlikwidowany został krok 3 rozliczenia. Po wygenerowaniu listy płac są dostępne w module Rozliczenia > Listy płac.
    • po zaakceptowaniu 2 kroku rozliczenia opcją tylko “Akceptuj” system pozostanie na rozliczeniu (ponieważ krok 3 został zlikwidowany, a wygenerowanie i usuniecie listy płac jest możliwe z kroku 2),
    • pod rozliczeniem, jeżeli krok rozliczenia został zapisany / zaakceptowany, to pojawi się informacja przez kogo i kiedy krok rozliczenia został zapisany bądź zaakceptowany,
    • jeżeli do rozliczenia wygenerowana została już lista płac to pod rozliczeniem pojawi się informacja kiedy i kto generował listę płac, z możliwością wycofania listy płac, hrappka
    • przycisk „Akceptuj” jest dostępny tylko podczas edycji rozliczenia,
    • przycisk „Powrót do listy”, znajdujący się nad tabelą rozliczenia, od teraz przekieruje Państwa do dashboardu rozliczeń,
  • Co więcej, na siatce rozliczeń, dodaliśmy możliwość usunięcia rozliczenia. Aby usunąć rozliczenie należy kliknąć na ikonę kosza przy rozliczeniu. hrappka

Działania na listach #

Na liście pracowników, do filtra „Długość okresu zatrudnienia”, który był widoczny jedynie w miesiącach, dodaliśmy również opcję „w dniach”.

Powiadamianie Klienta o zmianach w kalendarzu pracy #

Wprowadziliśmy zmiany w emailu wysyłanym do klienta, po dokonaniu w systemie zmian na zatwierdzonym kalendarzu pracy. Od teraz mail będzie zawierał zapotrzebowanie przed zmianą (przekreślone) oraz po zmianie. hrappka Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.   Nowości 30.10.2020

Legalizacja cudzoziemców #

  • Wdrożyliśmy możliwość dodania decyzji zmieniającej na wniosku o udzielenie zezwolenia na pobyt czasowy. Aby dodać decyzję zmieniającą, należy przejść do wniosku o pobyt czasowy, a następnie w sekcji informacje dodatkowe, w wierszu „Decyzja zmieniająca” wybrać “+Dodaj”. hrappka
  • Na liście zezwoleń, dodaliśmy nowy filtr na kolumnie „powiadomienie o podjęciu/niepodjęciu pracy”, dzięki któremu możemy filtrować zezwolenia po podjęciu bądź niepodjęciu pracy przez cudzoziemca.
  • Zmiany dat ważności dokumentów legalizacyjnych w związku z COVID-19:
    • jeżeli pracownik wjechał przed 14 marca w ruchu bezwizowym (biometria) lub na podstawie wizy to system pokaże, że cudzoziemiec ma legalny pobyt do końca pandemii + 30 dni,
    • analogicznie jest z zezwoleniami na pracę: są one ważne do końca pandemii (niezależnie od daty wjazdu do kraju).

Usprawnienia w module umów #

W celu poprawy użyteczności modułu umów wprowadziliśmy następujące zmiany:
  • Na umowie dodanej w systemie, wprowadziliśmy zmiany w top panelu:
    • opcja „Pobierz” jest teraz dostępna po prawej stronie panelu (ikona pobierania),
    • dodaliśmy opcję „Drukuj”, która jest dostępne po prawej stronie (ikona drukarki),
    • opcja „Wyślij” jest teraz dostępna w sekcji „Więcej opcji”,
    • jeżeli umowa jest podpisana, zablokowaliśmy możliwość jej edycji,
  • Prawy panel z danymi umowy wzbogaciliśmy o:
    • obowiązywanie umowy, z wartościami Przyszła, Aktywna, Historyczna, Wypowiedziana,
    • dla przyszłej i aktualnej umowy dodaliśmy przycisk „Wypowiedz”.
    • Przy następnym wdrożeniu planujemy przeniesienie do bocznego panelu również przycisku umożliwiającego dodawanie aneksu lub jeżeli aneks istnieje – pokazanie danych aneksu.
  • Widok dodawania aneksu wzbogaciliśmy o pole wymiar zatrudnienia,
  • Na liście umów, przy dacie końca umowy dodaliśmy przycisk, który umożliwia wypowiedzenie umowy, hrappka
  • filtr „Tylko podstawowe umowy” zamieniliśmy na „Pochodzenie umowy” z opcjami: Umowy podstawowe, Umowy aneksowane, Umowy nieaneksowane, Aneksy.

Historia na kalendarzach pracy #

Na kalendarzach pracy (Klienci > Lista kalendarzy > Kalendarz) dodaliśmy historię (przycisk z ikoną serca).hrappkaW historii zapisują się zmiany, które zostały wprowadzone na kalendarzu pracy.hrappka

Wydruki na zezwoleniach #

Z poziomu zezwoleń dodaliśmy możliwość generowania wydruków dowolnej treści. Generowanie wydruku jest możliwe z poziomu zezwolenia, po kliknięciu w ikonę drukarki.

Import numerów list płac #

Przy imporcie składników wynagrodzeń dodaliśmy możliwość importowania numerów list płac.Zapraszamy do wypróbowania nowych rozwiązań.

Powiązane artykuły: #

  • Nowości 03.2020
  • Nowości 11.2020
  • Nowości 06.2021
  • Nowości 07.2020
  • Nowości 09.2020
  • Nowości 04.2020
Czy odpowiedź była pomocna?
Udostępnij :
  • Facebook
  • LinkedIn
Nie znalazłeś odpowiedzi?

Jak możemy Ci pomóc?

Updated on 24 lutego 2022
Nowości 11.2020Nowości 09.2020

Powered by BetterDocs

Spis treści
  • Masowe generowanie umów cudzoziemcom: data zakończenia zgodnie z datami legalizacji
  • Sekcja “czynności” na stanowisku
  • Zadania: nowe statusy i filtr
  • Tłumaczenie zewnetrznego modułu zapotrzebowań
  • Aktualizacja stawek klientów bez aktualizacji stawek pracowniczych
  • Powiadomienia o zmianach zapotrzebowania
  • Możliwość dodania grupy jako obserwatora zadania
  • Zmiany w formularzu pracownika / kandydata
  • Powrót do systemu po wylogowaniu z bezczynności
  • Nowe kolumny i filtry
  • Zaawansowane statusowanie na kalendarzu
  • Włączanie kolumny GTU na fakturze
  • Ograniczenie widoczności atrybutów dla konkretnych typów pozwoleń
  • Uniemożliwienie pobierania załączników przez pracowników
  • Grafik pracownika - dostępność opcji dla pracownika
  • Praca w systemie
  • Kalendarz pracy: planowanie szczegółowe
  • Notatki
    • Przypisywanie notatek do osób kontaktowych Klienta
    • Powiązanie notatek z umów pracowników do Klienta
  • Nowy typ pola na ankiecie: zgoda RODO
  • Zmiany w module rozliczeń
  • Automatyczne tworzenie listy płac dla umów cywilnoprawnych
  • Profil pracownika: filtrowanie sekcji mieszkania/noclegi po dacie
  • Praca w systemie
  • Kalendarz pracy: planowanie szczegółowe
  • Notatki
    • Przypisywanie notatek do osób kontaktowych Klienta
    • Powiązanie notatek z umów pracowników do Klienta
  • Moduł Pism
  • Zmiany w module rozliczeń
  • Działania na listach
  • Powiadamianie Klienta o zmianach w kalendarzu pracy
  • Legalizacja cudzoziemców
  • Usprawnienia w module umów
  • Historia na kalendarzach pracy
  • Wydruki na zezwoleniach
  • Import numerów list płac

Baza wiedzy

Kategorie

Samouczek

Helpdesk

Zaloguj się

Dowiedz się więcej

Wypróbuj demo
Zamów prezentację
Często zadawane pytania
Blog 
Sprawdź na Youtube
Regulamin
Polityka prywatności
O nas
Partnerzy

Funkcjonalności

System do rekrutacji (ATS)
Onboarding pracownika
Legalizacja cudzoziemców
Elektroniczne wnioski urlopowe
Rejestracja czasu pracy (RCP)
Program kadrowo i płacowy
Portal pracowniczy
Program dla Agencji Pracy
Delegowanie pracowników
Wszystkie funkcje

Operator serwisu

Soulab Consulting

ul. Narutowicza 24-26, 20-017 Lublin

NIP: 712 262 92 40

 

 

Copyright © 2020

 

Kontakt

+48 500 114 314

kontakt@hrappka.pl

formularz kontaktowy