Gdy pracownik zalogowany na swoje konto wprowadzi zmiany w danych osobowych, utworzone zostanie odpowiednie zgłoszenie.

Powiadomienie o tym zgłoszeniu dostanie opiekun pracownika. Jest to opiekun pracowników:
- ustawiony na Kliencie w sekcji Opiekun pracowników, z którym pracownik ma aktualną umowę (jeżeli jest ustawiony)

- Jeżeli na Kliencie nie ma wybranego opiekuna pracowników to powiadomienie dostanie opiekun kadrowy pracowników ustawiony w firmie. Konfigurujemy to w Ustawienia > Moduły > Pracownicy, w sekcji Kadrowa w polu Opiekun pracowników (odpowiedzialny za zgłoszenia pracowników) podajemy użytkownika.

- W przypadku gdy pracownik został dodany do systemu poprzez aplikowanie na wybraną rekrutację, to powiadomienie o takim zgłoszeniu dostanie opiekun ustawiony na danej rekrutacji. Na każdej rekrutacji w bocznym panelu Opiekunowie możemy wybrać użytkowników, którzy będą opiekunami rekrutacji.