Zmiany na formularzu stanowiska #
Przebudowaliśmy formularz dodawania/edycji stanowiska. Dzięki temu proces jest uporządkowany i usprawnia proces dodawania / edycji informacji o stanowisku.
Kliknij, aby rozwinąć szczegółowy opis zmian na stanowisku >>
- Nowe zakładki w prawym górnym rogu:
- Dane podstawowe
- Nazwa stanowiska
- Szczegóły stanowiska
- Opis stanowiska (gdy szczegóły stanowiska są włączone)
- Wymagania stanowiska (gdy szczegóły stanowiska są włączone)
- Oferujemy (gdy szczegóły stanowiska są włączone)
- Powiązanie z działem / Klientem – Pozwala przypisać stanowisko do wybranego działu / Klienta i spowoduje, że stanowisko będzie też widoczne na liście stanowisk na profilu Klienta / działu.
- Notatka – Pole informacyjne, widoczne jedynie na etapie dodawania / edycji stanowiska i na liście stanowisk.
- Stanowisko archiwalne – Pole dostępne jedynie podczas edycji, nie jest widoczne podczas dodawania nowego stanowiska. Oznaczenie stanowiska jako archiwalne powoduje ukrycie stanowiska przy wystawianiu umów.
- Do zatrudnienia
- Szczegóły kadrowe
- Typ umowy
- Klasyfikacja zawodu wg. ZUS/WUP
- Wymagane tagi do pracy na stanowisku (dot. funkcjonalności ostrzegania o zaplanowaniu do pracy pracownika, który nie posiada tagów / kompetencji potrzebnych do pracy na stanowisku)
- BHP
- Czynniki szkodliwe: Czynniki fizyczne, Pyły, Czynniki chemiczne, Czynniki biologiczne, Inne czynniki, w tym niebezpieczne, Łączna liczba czynników niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia lub czynników uciążliwych i innych wynikających ze sposobu wykonywania pracy wskazanych w skierowaniu
- Szkolenie: Plan szkolenia (Plan szkolenia pojawi się na drugiej stronie wydruku szkolenia BHP. Kliknij, aby dodać nowy szablon planu szkolenia.)
- Legalizacja cudzoziemców:
- Czynności dla zezwoleń legalizacyjnych zgodnie z opisem stanowiska
- Pole do wpisania czynności dla zezwoleń legalizacyjnych, jeżeli powyższa opcja jest wyłączona
- Czynności dla zezwoleń podstawowych zgodnie z opisem stanowiska
- Pole do wpisania czynności dla zezwoleń podstawowych, widoczne jeżeli powyższa opcja jest wyłączona
- Czynności na wydruku umowy zgodnie z opisem stanowiska – pole widoczne jedynie gdy w ustawieniach systemu skonfigurowana jest funkcjonalność umów bliźniaczych oraz w typie umowy jest wybrane „Zlecenie”
- Pole do wpisania czynności na wydruku umowy, widoczne jeżeli powyższa opcja jest wyłączona
- Czynności dla umowy bliźniaczej zgodnie z opisem stanowiska pole widoczne jedynie gdy w ustawieniach systemu skonfigurowana jest funkcjonalność umów bliźniaczych oraz w typie umowy jest wybrane „Zlecenie”
- Pole do wpisania czynności dla umowy bliźniaczej zgodnie z opisem stanowiska, widoczne jeżeli powyższa opcja jest wyłączona
- Stawki
- Wynagrodzenie pracownika i Klienta
- Proces dodawania stawek opisany jest w artykule dot. stanowisk.
- Stawki można definiować w datach.
- Wynagrodzenie klienta jest widoczne jedynie jeżeli moduł Rozliczenia Klientów jest włączony.
- Koszty Klienta
- Umożliwia rozliczanie działu/Klienta oraz definiowanie składników rozliczenia. Pełna instrukcja znajduje się w dedykowanym artykule.
- Wynagrodzenie partnera rekr.
- Pozwala wybrać składniki dodawane do rozliczenia partnera rekrutacyjnego. Pełna instrukcja znajduje się w dedykowanym artykule.
- Wynagrodzenie pracownika i Klienta
- Szczegóły kadrowe
- Dane podstawowe
Na dole okna dostępny jest przycisk „Historia”, który pozwala zweryfikować zmiany, które wprowadzano na stanowisku.
Więcej informacji znajduje się w artykule dot. stanowisk.
Zmiany w grupach cenowych Klientów i partnerów rekrutacyjnych #
Przybudowaliśmy formularze dodawania/edycji grup cenowych Klientów i partnerów rekrutacyjnych, aby proces ich definiowania był prostszy i bardziej przejrzysty.
Wprowadziliśmy również zmiany w nazewnictwie obu funkcjonalności:
- Grupy cenowe Klientów → Koszty Klienta
- Grupy cenowe partnerów rekrutacyjnych → Wynagrodzenie partnera rekrutacyjnego
Co więcej umożliwiliśmy:
- dodanie wielokrotnie składnika tego samego rodzaju
- dodanie opisu do każdego składnika (szczególnie przydatne gdy dodajemy kilka składników tego samego rodzaju)
- dodanie kategorii składnika (lista kategorii pobierana jest z sekcji Rodzaje przedmiotów w Ustawieniach > Moduły > Przedmioty. W przyszłości kategorie składników umożliwią głębszą analizę współpracy z Klientem.
Pełne instrukcje:
Sekcja „Zaliczki” w szczegółach wynagrodzenia #
W celu zwiększenia przejrzystości rozliczeń wydzieliliśmy dodatkową sekcję „Zaliczki” w szczegółach wynagrodzenia.
Sekcja będzie widoczna tylko w przypadku, gdy na rozliczeniu pracownika dodane zostaną zaliczki.
Już wkrótce: Moduł automatyzacji #
Nasz zespół pracuje obecnie nad modułem, dzięki któremu procesy kadrowe będzie można prosto zautomatyzować.
Nowa funkcjonalność umożliwi definiowanie działań, które będą wykonywane automatycznie w odpowiedzi na skonfigurowane wyzwalacze. Dowiedz się więcej: https://hrappka.pl/pomoc/baza-wiedzy/juz-wkrotce-funkcjonalnosc-automatyzacji-procesow/