Raport limitów i wykorzystania nieobecności oraz wypłaconych ekwiwalentów dostępny jest w zakładce Raporty.
Domyślnie raport pokazuje:
- Dane z bieżącego roku. Można to zmienić korzystając z filtra daty.
- Dane ze wszystkich powiązanych firm, do których operator ma dostęp. Można to zmienić korzystając z filtra firmy.
Raport składa się z 7 widoków:
-
- Widok “Przeniesiono” prezentuje nieobecności niewykorzystane i przeniesione z poprzednich lat (poprzednich oznacza poprzedzających rok wskazany w filtrze na okres)
- Widok “Przyznano” prezentuje nieobecności przyznane w roku wybranym w filtrze
- Widok “Całkowity” prezentuje sumę przeniesionych i przyznanych nieobecności w okresie z filtra
- Widok “Wykorzystano” prezentuje nieobecności wykorzystane w roku z filtra
- Widok “Pozostało” prezentuje różnice między całkowity a wykorzystano
- Widok “Przyszły przyznany” prezentuje urlop w okresie po dacie do z filtru.
- Dla przykładu: jeżeli filtr Daty jest ustawiony na 2024, to raport pokaże przyszłe, przyznane urlopy po 2024-12-31. Jest to szczególnie przydatne, w przypadku zatrudnienia w oparciu o umowy o pracę tymczasową lub jeżeli skonfigurowano niestandardowe urlopy.
- Widok “Przyszły wykorzystany” prezentuje nieobecności zgłoszone później niż okres z filtru
Każdy z widoków zawiera: #
-
- kolumnę z danymi pracownika (imię i nazwisko)
- kolumnę z numerami identyfikacyjnymi pracownika
- kolumnę z umowami obowiązującymi w okresie wybranym w filtrze
- kolumny ze wszystkimi rodzajami nieobecności podzielonymi na dni i godziny
Dodatkowo: #
-
- widok “Przyznano” zawiera kolumnę “Najbliższa data nabycia urlopu” przydatną dla umów o pracę tymczasową
- widok “Pozostało” zawiera kolumnę “Wypłacono ekwiwalent – dni”
Filtry opcjonalne: #
-
- ID [pracownika]
- Pracownik [wybierany z listy po imieniu i nazwisku]
- Numery identyfikacyjne [pracownika]
- Najbliższa data nabycia urlopu
- Kolumny widoczne per typ nieobecności
Na raporcie można tworzyć własne widoki (zapisany układ kolumn i filtrów).
Uprawnienia – dostęp do tego raportu mają: #
-
- administratorzy
- użytkownicy z dostępem do:
- grafików: minimum podgląd
- raporty: włączone
- użytkownik będzie widział dane zawężone do pracowników do których ma dostęp