Lista zgłoszeń pracowników (godziny pracy / nieobecności) dostępna jest w głównym menu w zakładce Czas pracy > Zgłoszenia pracowników. Link do raportu: https://app.hrappka.pl/calendar/employee-reported Widoczne są tam zgłoszenia, które zgłosili pracownicy poprzez widget RCP, portal pracowniczy lub aplikację mobilną. Widoki (zakładki nad listą) to ta sama lista zgłoszeń pracowników, w której pojawiają się inne kolumny na liście oraz stosowane są inne filtry. Widoki domyślne, które znajdują się na liście to: Co więcej, istnieje możliwość dodawania własnych widoków (personalizowanych widoków z wybranymi kolumnami i zastosowanymi wybranymi filtrami) i zapisania widoku własną nazwą. Można to zrobić edytując widoczne kolumny (ikona zębatki) / stosując wybrane filtry (ikona plusa), a następnie klikając z ikonę „+ Widok". Pozwala to tworzyć listy dopasowane do konkretnych potrzeb firmy. Przykład zastosowania: Możemy stworzyć nowy widok zawierający jedynie nieobecności do akceptacji – Filtrujemy listę po filtrze „Typ", wybieramy opcję „Nieobecności", a w filtrze „Status" wybieramy „Zgłoszenie" i zapisujemy listę jako nowy widok (opcja „+ Widok"), który możemy nazwać „Nieobecności do akceptacji". Stworzone widoki możemy również udostępniać innym użytkownikom i wyświetlać widoki udostępnione przez innych. Więcej o widokach (które systematycznie będą się pojawiały na listach w systemie) dowiesz się w dedykowanym artykule. Uwaga! Po 25.05.2023 Raport „Akceptacja zgłoszeń" oraz „Rejestracja czasu pracy" zostają całkowicie zastąpione nowym widokiem i nie będą dostępne . Filtry i ustawienie widoku kolumn dostępne są pod widokami, bezpośrednio nad listą. Przycisk z ikoną zębatki pozwala włączać / wyłączać kolumny. Przycisk plusa pozwala na wybór filtrów, po których możemy filtrować dane w tabeli. Takie filtry będą sukcesywnie zastępowały stary widok filtrów na listach w systemie. W zależności od typu i statusu zgłoszenia, w kolumnie Akcje mogą być dostępne inne akcje: Zgłoszenia mogą pochodzić z m.in. widgetu RCP, portalu pracowniczego, aplikacji mobilnej. Aby sprawdzić dokładne źródło, wystarczy, że włączysz kolumnę „Źródło" korzystając z przycisku z ikoną zębatki, który znajduje się nad listą po lewej stronie. Kolumna akceptujący zawiera informacje o tym, kto powinien akceptować wpis zgodnie z etapami akceptacji wpisów grafikowych. Nie ma tam informacji o tym kto zaakceptował wpis. Taka informacja pojawi się w kolumnie „Zaakceptowane przez" która zostanie wdrożona do systemu na późniejszym etapie prac.
Widoki #
Filtry i ustawienie kolumn #
Akcje na rekordach listy wpisów #
Ikona
Nazwa akcji
Opis
Dostępność akcji na liście
Weryfikacja lokalizacji
Pozwala weryfikować zgodność lokalizacji pracownika z lokalizacją projektu. Pokazuje na mapie lokalizacje pracownika w czasie gdy rejestrował czas pracy.
Wymagane jest rejestrowanie czasu pracy przez aplikację mobilną z geolokalizacją.Każde zgłoszenie pracownika poprzez aplikację mobilną, niezależnie od statusu wpisu.
Weryfikacja tożsamości
Zgłoszenie pracownika, jeżeli rejestrowano czas pracy przez widget RCP z włączoną funkcją weryfikacji tożsamości zdjęciem na początku / końcu rejestrowania czasu pracy.
Każde zgłoszenie pracownika poprzez widget RCP z włączoną opcją weryfikacji tożsamości, niezależnie od statusu wpisu.
Akceptacja
Możliwość zaakceptowania zgłoszenia pracownika.
Zgłoszenia pracownika w statusie Do rozpatrzenia.
Odrzucenie
Możliwość odrzucenia zgłoszenia pracownika.
Zgłoszenia pracownika w statusie Do rozpatrzenia.
Edycja
Możliwość edycji zgłoszenia pracownika, np. edycja godzin pracy.
Zgłoszenia pracownika w statusie Zgłoszenie rozpoczęcia pracy, Do rozpatrzenia, Odrzucone, Zaakceptowane.
Często zadawane pytania #
Jak sprawdzić źródło zgłoszenia pracownika?
Jakie dane zawiera kolumna Akceptujący?