Aby rekrutacja się tłumaczyła to na konkretnej Rekrutacji, w sekcji Dane, przy opisie, wymaganiach i oferujemy, należy kliknąć w przycisk „Dodaj tłumaczenie", a następnie wybrać język na który chcesz aby system przetłumaczył tekst. System automatycznie tłumaczy tekst korzystając z silnika Google Translate. Przetłumaczony tekst możesz edytować. HRappka umożliwia tłumaczenie rekrutacji na język angielski, niemiecki, rosyjski, ukraiński, francuski, hiszpański i rumuński.
Elementy ankiety (pola i atrybuty) przetłumaczysz przechodząc do:
Po kliknięciu w tłumaczeniu pojawi się okno, które zawiera przetłumaczone atrybuty przez Google Translate. Można sprawdzić tłumaczenie / wprowadzić ewentualne zmiany i zapisać:
Jeżeli w ankiecie jest pole o typie „Plik" to nazwa „Wybierz plik" jest elementem powiązanym z językiem przeglądarki. Dla przykładu – jeżeli przeglądarka jest języku angielskim to pojawi się „Choose file". Nie ma możliwości zmiany tego w systemie. Więcej o ankietach: Zgody można przetłumaczyć podczas ich dodawania /edycji w Ustawienia > Moduły > Rekrutacje > RODO > Lista zgód
Są dwie opcje zapisu:
Więcej o RODO:
Tłumaczenie rekrutacji #
Tłumaczenie ankiet #
Tłumaczenie zgód / klauzul RODO #