Podczas edycji stanowiska:
- Jeżeli edytujesz stawkę na stanowisku na Kliencie, to:
- przejdź do Listy klientów (CRM > Lista Klientów),
- wybierz Klienta,
- z poziomu profilu klienta wybierz zakładkę Stanowiska,
- wybierz i kliknij w stanowisko, które chcesz edytować,
- w edycji ze szczegółami stanowiska, wybierz zakładkę Stawki,
- kliknij w przycisk kalendarza pomiędzy polem Stawki pracownika, kolumną Kwota a Typ,
- następnie określ wartość stawki i datę obowiązywania wybranej stawki uzupełniając pola od… do…,
- klikając w przycisk plusa możesz zdefiniować dodatkowe okresy, w których ma obowiązywać zmieniona stawka,
- przycisk Zapisz zmiany.
- Jeżeli edytujesz Stawkę na stanowisku firmowym, to listę stanowisk znajdziesz w Ustawienia > Dane fimy > Stanowiska. Z tego poziomu możesz edytować stawkę analogicznie, jak opisano powyżej.