- Nowy interfejs systemu HRappka
- Integracja systemu z Google
- Korekty urlopów dla osób niepełnosprawnych
- Usprawnienia
- Dodanie osób kontaktowych w formularzu zapotrzebowania
- Dodanie aktywnych filtrów z kolumn – na wszystkich listach do wyszukiwania
- Podczas eksportu danych dodany został widok zastosowanych filtrów
- Synchronizacja opcji “Forma prawna prowadzonej działalności gospodarczej” z praca.gov.pl
- Masowy eksport danych na kolejnych listach zaawansowanych
- Dodanie nowych kolumn na liście należności i zobowiązań
Nowy interfejs systemu HRappka #
Tutaj zapoznasz się z nowym wyglądem i funkcjonalnościami systemu.
Integracja systemu z Google #
System HRappka zintegrowany został z Google Calendar oraz Google Meet, co umożliwia automatyczną synchronizację kalendarza w systemie z Google Calendar oraz tworzenie spotkań online z linkiem do Google Meet. Aby włączyć integrację należy jednorazowo zalogować się do konta Google w Ustawienia użytkownika > Integracje:
Po zintegrowaniu konta z Google wszystkie spotkania dodawane w systemie HRappka zostaną przeniesione do kalendarza Google, a w systemie HRappka w kalendarzu użytkownika pojawią się spotkania zaplanowane w Kalendarzu Google.
Spotkania można dodawać w Organizacja pracy > Kalendarz oraz na kalendarzach obiektów w systemie (np. kandydatów, pracowników, Klientów). Na kalendarzu podczas tworzenia spotkań została również dodana możliwość tworzenia spotkań online.
- Jeżeli spotkanie odbywa się online, należy zaznaczyć taką opcję podczas dodawania spotkania. W przypadku integracji z Google link do spotkania w Google Meet zostanie automatycznie wygenerowany. W innym wypadku dostępna będzie opcja samodzielnego wstawienia linku do spotkania.
- Zaproszenie na spotkanie może zostać wysłane zarówno do użytkowników systemu HRappka, jak i osób spoza systemu – pole “Dodatkowe adresy email”.
- Podczas dodawania spotkania, w przypadku gdy w kalendarzu, w wybranym terminie dodane są inne spotkania – system pokaże informację o kolidujących spotkaniach uczestników.
- Po zapisaniu spotkania, zaproszeni uczestnicy dostają powiadomienie na podanego maila. W przypadku aktywnej integracji z Google spotkanie zostanie automatycznie dodane w Google Calendar.
Przykład wiadomości e-mail, którą otrzymają uczestnicy spotkania:
Korekty urlopów dla osób niepełnosprawnych #
W danych pracownika (Pracownicy > Lista pracowników > Pracownik), po dodaniu niepełnosprawności (minimum stopień umiarkowany, niepełnosprawność udokumentowana miminum roczna i w trakcie trwania umowy) dodane zostaje nowe pole w doświadczeniu zawodowym “Ilość urlopu wykorzystanego/wypłaconego ekwiwalentu z ostatniego roku dla osób niepełnosprawnych (godz.)”:
Zaznaczenie powyższych opcji sprawi, że system odpowiednio rozliczy wykorzystany urlop u poprzednich pracodawców (gdzie niepełnosprawny pracownik pracował w 7 godzinnym systemie czasu pracy).
Usprawnienia #
Dodanie osób kontaktowych w formularzu zapotrzebowania #
W formularzu zapotrzebowania dla Klientów (CRM > Formularz zapotrzebowania) dodaliśmy sekcję “Osoby kontaktowe”, która pozwala Klientowi wprowadzić dane osób do kontaktu.
Informacje o osobach kontaktowych przeniosą się do notatki podczas dodawania projektu oraz do danych Klienta.
Dodanie aktywnych filtrów z kolumn – na wszystkich listach do wyszukiwania #
Na wszystkich listach do wyszukiwania, pod polem wyszukaj pojawiają się aktywne filtry, od teraz także z kolumn (oznaczone są ikoną “lejka”, po najechaniu kursorem pojawia się tooltip):
Podczas eksportu danych dodany został widok zastosowanych filtrów #
Na wszystkich dostępnych listach dodana została informacja o zastosowanych filtrach oraz liczba wyeksportowanych rekordów:
Synchronizacja opcji “Forma prawna prowadzonej działalności gospodarczej” z praca.gov.pl #
W przypadku dodawania zezwolenia typu A, B, C, D i E, wniosków o przedłużenie tych zezwoleń oraz wniosku na pobyt czasowy i wybrania opcji “Forma prawna prowadzonej działalności gospodarczej”, informacja ta przeniesie się na portal praca.gov.pl.
Masowy eksport danych na kolejnych listach zaawansowanych #
Opcja masowego eksportu danych rozszerzona została o kolejne listy:
- aplikacje
- faktury
- rekrutacje
- zadania
- rachunki
- zaliczki, planowanie zaliczek
- zezwolenia podstawowe/legalizacja
- delegowanie
- zobowiązania
- należności
- deklaracje (PIT firmy/pracowników)
- mieszkania
- projekty
- samochody
Pozostałe listy dodawane będą podczas następnych wdrożeń.
Dodanie nowych kolumn na liście należności i zobowiązań #
Na liście należności dodana została kolumna Tagi Klienta”, natomiast na liście zobowiązań dodana została kolumna “Tagi pracownika”.